Hvor længe ku i skule det 2. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

prettybutterfly

SpunkenJo skriver:

Det samme......

Og dså har jeg et job, hvor det at være gravid ikke er så smart. Så man bør sige til med det samme, så man kan få en skånetjans

Derfor meldte jeg det selv ud til arbejdsgiver ved 8+, og ja, så vidste ALLE det jo bare!

Derudover ku jeg heller ikke være i mit arbejdstøj, så det var ikke rigtig nogen vej udenom at melde det ud......

Øv hvor træls! Også at du ik længere ku være i arbdejdstøjet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

SpunkenJo

prettybutterfly skriver:

Øv hvor træls! Også at du ik længere ku være i arbdejdstøjet!

Det er nItte når tøjet strammer

Anmeld

5. februar 2012

LenaJohansen

prettybutterfly skriver:

Fedt du kunne holde det hemmeligt så længe og at du kun har taget to kg på! VILDT FLOT

Det er nu ikk meningen jeg vil skjule det

Og når jeg ikk har taget mere på blir jeg lidt nervøs

Anmeld

5. februar 2012

Vinker

LenaJohansen skriver:

Det er nu ikk meningen jeg vil skjule det

Og når jeg ikk har taget mere på blir jeg lidt nervøs

tror ikke du ska være nervøs fordi du ikke har taget mere på og fordi maven ikke er så stor endnu. Måske din livmoder blot vender indad? Og det er jo så forskelligt hvor meget folk tar på -det kan også være du meget pludseligt blir stor og tager på.......

men er du meget bekymret synes jeg du ska tage en snak med lægen!!!!

tanker og knus

Anmeld

5. februar 2012

Vinker

prettybutterfly skriver:

Hej piger,

mit spørgsmål er som overskriften siger, hvor længe ku i skjule det 2. gang i var gravide?

Jeg er gravid for anden gang i 8. uge og er jo allerede gigant stor. Prøver at skjule det på skolen ved at have et halstørklæde hænge ned foran maven, men den er sku stor altså. Har det dårligt over allerede at sige det til alt for mange så tidligt, selvom de nærmeste allerede godt ved det. Men det er også irriterende at sku gøre "så meget" for at gemme den. Jeg render jo konstant og retter på tøj og halstørklæde for skjule den!

Jeg synes godt nok det er ved at være svært at skjule efterhånden.... Jeg er 8+5 idag. Jeg arbejder i en tøjbutik og vi ska jo gerne gå i tøjet der er i butikken, meeeeen jeg kan ikke passe andre bukser end leggings. Synes selv maven er tydelig selvom jeg har løst siddende tøj på, men det er kun spørgsmål om dage før det blir opdaget for vi prøver jo en del tøj hele tiden såååeeee.

Vil da også gerne fortælle dem det, men er jo bare så bange for at noget går galt, men man blir jo også bare nødt til at tro på det, ikk

Anmeld

5. februar 2012

LenaJohansen

Vinker skriver:

tror ikke du ska være nervøs fordi du ikke har taget mere på og fordi maven ikke er så stor endnu. Måske din livmoder blot vender indad? Og det er jo så forskelligt hvor meget folk tar på -det kan også være du meget pludseligt blir stor og tager på.......

men er du meget bekymret synes jeg du ska tage en snak med lægen!!!!

tanker og knus

Får jeg os altid af vide, men syntes bare det er underligt, for SÅ overvægtig var jeg heller ikke da jeg blev gravid igen, vi snakker kun 7-8kg... Jeg snakkede med lægen om det og hun sagde der nok ikke var noget at være nervøs for, men jeg kunne godt tænke mig at komme til en scanning så de kan måle barnet.. Først der vil jeg være sikker på at det hele er som det skal...

Men mange tak

Anmeld

5. februar 2012

Vinker

LenaJohansen skriver:

Får jeg os altid af vide, men syntes bare det er underligt, for SÅ overvægtig var jeg heller ikke da jeg blev gravid igen, vi snakker kun 7-8kg... Jeg snakkede med lægen om det og hun sagde der nok ikke var noget at være nervøs for, men jeg kunne godt tænke mig at komme til en scanning så de kan måle barnet.. Først der vil jeg være sikker på at det hele er som det skal...

Men mange tak

du kan jo købe dig til en skanning? Ville jeg nok gøre i dit tilfælde for det er bare ikke rart at gå og være så nervøs og bange for der er noget galt.......

Anmeld

5. februar 2012

LenaJohansen

Vinker skriver:

du kan jo købe dig til en skanning? Ville jeg nok gøre i dit tilfælde for det er bare ikke rart at gå og være så nervøs og bange for der er noget galt.......

Det ville være bedre hvis jeg kunne få en henvisning, for har ikke penge til det, det er garanteret dyrt

Anmeld

5. februar 2012

Vinker

LenaJohansen skriver:

Det ville være bedre hvis jeg kunne få en henvisning, for har ikke penge til det, det er garanteret dyrt

kunne forestille mig det var svært sådan lige at få en henvisning til en skanning...... men fortsæt da med at prikke til din læge  ved ikke hvad det koster hvis man selv ska betale - nok 3-400kr vil jeg tro

Anmeld

5. februar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

prettybutterfly skriver:

Hej piger,

mit spørgsmål er som overskriften siger, hvor længe ku i skjule det 2. gang i var gravide?

Jeg er gravid for anden gang i 8. uge og er jo allerede gigant stor. Prøver at skjule det på skolen ved at have et halstørklæde hænge ned foran maven, men den er sku stor altså. Har det dårligt over allerede at sige det til alt for mange så tidligt, selvom de nærmeste allerede godt ved det. Men det er også irriterende at sku gøre "så meget" for at gemme den. Jeg render jo konstant og retter på tøj og halstørklæde for skjule den!

Uge 8 pga kvalme, opkast, dårlighed og jeg var sengeliggende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.