prettybutterfly skriver:
Hej piger,
mit spørgsmål er som overskriften siger, hvor længe ku i skjule det 2. gang i var gravide?
Jeg er gravid for anden gang i 8. uge og er jo allerede gigant stor. Prøver at skjule det på skolen ved at have et halstørklæde hænge ned foran maven, men den er sku stor altså. Har det dårligt over allerede at sige det til alt for mange så tidligt, selvom de nærmeste allerede godt ved det. Men det er også irriterende at sku gøre "så meget" for at gemme den. Jeg render jo konstant og retter på tøj og halstørklæde for skjule den!
Jeg synes godt nok det er ved at være svært at skjule efterhånden.... Jeg er 8+5 idag. Jeg arbejder i en tøjbutik og vi ska jo gerne gå i tøjet der er i butikken, meeeeen jeg kan ikke passe andre bukser end leggings. Synes selv maven er tydelig selvom jeg har løst siddende tøj på, men det er kun spørgsmål om dage før det blir opdaget for vi prøver jo en del tøj hele tiden såååeeee.
Vil da også gerne fortælle dem det, men er jo bare så bange for at noget går galt, men man blir jo også bare nødt til at tro på det, ikk 
Anmeld