Skruk, hvordan slipper jeg af med det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

mpr

henh01 skriver:

Tror du skal slippe de tanker om at du ikke kan få børn. Der er ingen grund til at tage sorgerne på forskud. Og hvis det viser sig at du har ret i din fornemmelse/frygt så er der i DK og i dag så mange muligheder for hjælp.
Jeg har også taget p piller i mange år (læs: 10) og har altid taget 3-4 pakker i træk. Ofte glemte jeg at tage dem og så røg der lige et par stk ned af gangen for at rette op på det (ja ja det er dumt,  I know) men da jeg stoppede med pillerne blev jeg gravid 14 dage efter. Så det kan godt lade sig gøre alligevel

Jeg kan godt forstå at din papdatter sætter tanker i gang hos dig, men prøv om du kan nyde hende indtil i begge er klar til baby bleer og manglende søvn Jeg håber du holder ud

Ville bare gerne have det testet, men det ville betyde at jeg skulle af mine p-piller i 3 måneder og det går heller ikke :/
Måske håber dog at min frygt er forkert for ville ikke tage imod hjælp til det, så måtte jeg bare indfinde mig med det

Må bare klemme ballerne sammen og håbe på han måske ændre mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Muffin_girl

Malou&Anders skriver:

ja kan kun håbe han skifter mening.. vi snakker ikke om det.. men ser tit med fødsler osv men det mere fordi det er intresant for mig som jo os overvejer og læse til jodermoder .. :p

Hehhe ja så har du også en undskyldning

Anmeld

4. februar 2012

Ciss

Jeg hænger også lige med her og ser, om der er nogen, som har en kur.....

Jeg troede oprindelig, at jeg aldrig skulle have børn.

Men nu da vi har to, er jeg slet ikke færdig med det..... Problemet er bare, at min mand ikke vil have flere. Slet ikke. Så alt håb er ude for min del, og det er bare rigtig hårdt at skulle håndtere. Så hvis nogen har et triks som virker, så........

Anmeld

25. maj 2012

Miss-86

Jeg er selv i samme båd, har været skruk i ca. 1 ½ år, men min kæreste har bare ikke haft lyst til at snakke om det.. Men så her i marts sagde jeg at jeg ikke kunne holde det ud mere og at han fik resten af måneden til at give mig et helt konkret svar, på hvornår vi skulle gå igang.. Så start af april skulle jeg have et svar og han sagde at han ville vente 2 år, det kunne jeg bare ikk. SÅ spurgte om vi skulle gå på kompromis, eller gå fra hinanden. Så det endte med at vi gik på kompromis, så BABY projekt  starter til september for vores vedkommende.. Han er stadig ikke klar, men han vil hellere dét, end miste mig.

Såå for mig har det hjulpet at presse lidt (meget faktisk) på...

Anmeld

25. maj 2012

Frøken J.

Miss-L86 skriver:

Jeg er selv i samme båd, har været skruk i ca. 1 ½ år, men min kæreste har bare ikke haft lyst til at snakke om det.. Men så her i marts sagde jeg at jeg ikke kunne holde det ud mere og at han fik resten af måneden til at give mig et helt konkret svar, på hvornår vi skulle gå igang.. Så start af april skulle jeg have et svar og han sagde at han ville vente 2 år, det kunne jeg bare ikk. SÅ spurgte om vi skulle gå på kompromis, eller gå fra hinanden. Så det endte med at vi gik på kompromis, så BABY projekt  starter til september for vores vedkommende.. Han er stadig ikke klar, men han vil hellere dét, end miste mig.

Det kan jeg så ikke forstå.. Synes egentlig ikke det er fair at presse ham til et barn, som han ikke ønsker lige nu. Hvordan ville du have det med at blive mor på et tidspunkt hvor du faktisk slet ikke følte dig klar? Vil du ikke have det barn der kommer dér er et absolut ønskebarn fra jer begge og ikke mors ønskebarn og fars kompromis? 

Anmeld

25. maj 2012

mpr

Miss-L86 skriver:

Vil aldrig presse min kæreste for så ved jeg ude mærket godt at det kan risikere at jeg ender med at stå med det meste fordi det var mig der abselut ville have det barn nu og her Han har dog sagt han tror han er klar til at jeg smider p-pillerne næste sommer måske lidt før hvis vi bliver ved med at have et lige så af balanceret forhold som vi har nu

Anmeld

29. maj 2012

Miss-86

Jeg har ikke presset ham til at gå med til det, men jeg har presset på, for at få et svar og for at få ham til at få øjnene op for at vi ikke kan blive ved med at vente.. Min kæreste er bestemt ikke typen, som kan presses, så derfor lyder det måske værre end det er ..

Anmeld

29. maj 2012

Darling<3

Miss-L86 skriver:

Jeg har ikke presset ham til at gå med til det, men jeg har presset på, for at få et svar og for at få ham til at få øjnene op for at vi ikke kan blive ved med at vente.. Min kæreste er bestemt ikke typen, som kan presses, så derfor lyder det måske værre end det er ..

Hvis din kæreste ikke er typen der kan presses, hvordan er du så endt med det svar du har fået??

Du har faktisk ikke bare presset din kæreste, men givet ham et ultimatum - enten skal vi have børn snart, eller så skrider jeg

Stakkels gut, han er jo ikke klar...

Anmeld

29. maj 2012

Miss-86

Vi blev enige om det også har han tid til at gøre sig mentalt klar.. Det var et kompromis og jeg har også gået på kompromis, har ventet i 1 ½ år..

Som skrevet, så har jeg presset ham til at give mig et svar.. Ikke til at gå med på det.

Anmeld

29. maj 2012

mpr

Miss-L86 skriver:

Ja okay Nogle gange skal de vel hjælpes lidt på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.