Skruk, hvordan slipper jeg af med det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Zeus

Chel1992 skriver:

Ja som overskriften siger... Jeg er ekstrem skruk.. Og har været det siden min kæreste og jeg gik i næsten 2 måneder og troede jeg var gravid.. (fordi min mens ikke kom)
Har dog formået at holde min mund det meste af tiden omkring det men tænker på det konstant... Mit største problem er at han siger han gerne vil have børn med mig... men han tror at grunden til at jeg vil have børn er at han har et barn i forvejen fra et tidligere forhold, og at jeg skal slippe den tanke inden det overhovedet kan komme på tale... Og problemet er at jeg jeg jo bare gerne vil have en familie med ham det har intet med hans gamle forhold at gøre... Min papdatter er gude skøn, og tankerne om at vi skal lave et børneværelse når vi flytter sammen til maj gør mig bare endnu mere skruk.. Og ked af det et eller andet sted fordi det ikke er til vores barn :/

Kan man ikke gøre et eller andet så man holder op med at være skruk?

Når du finder kuren, må du godt lige smide en besked i min indbakke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

AalborgPigen skriver:

Ja det er det... Men jeg kommer med små hints hele tiden.. Uden at sige for meget.. Så ved jeg at vi nærmer os

hehe dejligt.. 

har haft det sådan på banen om vi måske kunne begynde og prøve når jeg var færdig med assistenten som jo først er om de der 2 år og nogle måneder. men han vil det ikke helt endnu men han har jo noget tid til at ombestemme sig, kan jo være han ombestemmer sig til sommer når min bedste veninde føder og han ser hendes lille bebs han er allerede helt vild med hendes første søn.. 

Anmeld

3. februar 2012

Muffin_girl

Malou&Anders skriver:

hehe dejligt.. 

har haft det sådan på banen om vi måske kunne begynde og prøve når jeg var færdig med assistenten som jo først er om de der 2 år og nogle måneder. men han vil det ikke helt endnu men han har jo noget tid til at ombestemme sig, kan jo være han ombestemmer sig til sommer når min bedste veninde føder og han ser hendes lille bebs han er allerede helt vild med hendes første søn.. 

Ja se da tiden an Man ved aldrig

Anmeld

3. februar 2012

mpr

henh01 skriver:

Det er meget nemt at slippe skruk-heden, man kommer bare herhjem en dag eller to.. hahahahaha Jeg er den heldige vinder af en dreng med krut i..

ej det er spøg. Vi er også skrukke herhjemme, men rent praktisk og økonomisk skal det bare ikke være lige nu og her vi skal have nr. 3.

Hehe min papdatter er der også krudt i Så har oplevet det ^^

Tror også et sted min skrukhed er kommet fordi jeg er kommet mere ind i tingene og er lidt bange for at jeg slet ikke kan få børn :/ Hørte lidt om pco og første tegn var at man havde uregelmæssige menstruationer og jeg har aldrig haft to måneder hvor jeg har haft mensturation lige i streg, ud over når jeg har været på p-piller, men det er jo også en frem provokeret mens.. Inden jeg startede på p-piller som 17 årig havde jeg måske mens en-to gange hvert halve år :/ Og havde ellers haft i hovedet inden jeg begyndte at være sammen med min kæreste at jeg egentlig ikke ville have børn.. Men nu når han har et der er så dejlig, er mit ønske om selv at få børn bare blevet så højt

Anmeld

3. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

AalborgPigen skriver:

Ja se da tiden an Man ved aldrig

ja kan kun håbe han skifter mening.. vi snakker ikke om det.. men ser tit med fødsler osv men det mere fordi det er intresant for mig som jo os overvejer og læse til jodermoder .. :p

Anmeld

3. februar 2012

mpr

Zeus skriver:

Når du finder kuren, må du godt lige smide en besked i min indbakke

Hehe skal jeg nok gøre (hvis den findes)

Anmeld

3. februar 2012

tinasmor

Malou&Anders skriver:

er 19 bliver 20 til sommer og han er 21..  det skulle heller ikke være lige nu og her det skulle ske men gerne når jeg var færdig med sosu assistent som jeg først er færdig med om 2 år og ti måneder da man lige skal igennem sosu hjælperen først, vil gerne læse til sygeplejerske, jamen grund er han gerne vil have jeg er færdig med hele min uddannelse og har fast arbejde som jeg os ser fornuften i, men ih det er svært når man gerne vil have sit første barn inden man er 25 .. 

Ja det kan virke rigtig svært at vente i så lang tid. Men måske I/ha ser anderledes på det om en 3 år. Ting og holdninger ændre sig jo nogle gange med tiden.

Anmeld

3. februar 2012

henh01

Chel1992 skriver:

Hehe min papdatter er der også krudt i Så har oplevet det ^^

Tror også et sted min skrukhed er kommet fordi jeg er kommet mere ind i tingene og er lidt bange for at jeg slet ikke kan få børn :/ Hørte lidt om pco og første tegn var at man havde uregelmæssige menstruationer og jeg har aldrig haft to måneder hvor jeg har haft mensturation lige i streg, ud over når jeg har været på p-piller, men det er jo også en frem provokeret mens.. Inden jeg startede på p-piller som 17 årig havde jeg måske mens en-to gange hvert halve år :/ Og havde ellers haft i hovedet inden jeg begyndte at være sammen med min kæreste at jeg egentlig ikke ville have børn.. Men nu når han har et der er så dejlig, er mit ønske om selv at få børn bare blevet så højt

Tror du skal slippe de tanker om at du ikke kan få børn. Der er ingen grund til at tage sorgerne på forskud. Og hvis det viser sig at du har ret i din fornemmelse/frygt så er der i DK og i dag så mange muligheder for hjælp.
Jeg har også taget p piller i mange år (læs: 10) og har altid taget 3-4 pakker i træk. Ofte glemte jeg at tage dem og så røg der lige et par stk ned af gangen for at rette op på det (ja ja det er dumt,  I know) men da jeg stoppede med pillerne blev jeg gravid 14 dage efter. Så det kan godt lade sig gøre alligevel

Jeg kan godt forstå at din papdatter sætter tanker i gang hos dig, men prøv om du kan nyde hende indtil i begge er klar til baby bleer og manglende søvn Jeg håber du holder ud

Anmeld

3. februar 2012

Zeus

Chel1992 skriver:

Hehe skal jeg nok gøre (hvis den findes)

Tak

Anmeld

3. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

tinasmor skriver:

Ja det kan virke rigtig svært at vente i så lang tid. Men måske I/ha ser anderledes på det om en 3 år. Ting og holdninger ændre sig jo nogle gange med tiden.

ja håber da han ændre mening.. så travlt har jeg heller ikke med det. men ville være rart han ville gå med til det når jeg var færdig med assistenten og begyndte på sygeplejersken han viille begynde og prøve 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.