Chel1992 skriver:
Hehe min papdatter er der også krudt i
Så har oplevet det ^^
Tror også et sted min skrukhed er kommet fordi jeg er kommet mere ind i tingene og er lidt bange for at jeg slet ikke kan få børn :/ Hørte lidt om pco og første tegn var at man havde uregelmæssige menstruationer og jeg har aldrig haft to måneder hvor jeg har haft mensturation lige i streg, ud over når jeg har været på p-piller, men det er jo også en frem provokeret mens.. Inden jeg startede på p-piller som 17 årig havde jeg måske mens en-to gange hvert halve år :/ Og havde ellers haft i hovedet inden jeg begyndte at være sammen med min kæreste at jeg egentlig ikke ville have børn.. Men nu når han har et der er så dejlig, er mit ønske om selv at få børn bare blevet så højt 
Tror du skal slippe de tanker om at du ikke kan få børn. Der er ingen grund til at tage sorgerne på forskud.
Og hvis det viser sig at du har ret i din fornemmelse/frygt så er der i DK og i dag så mange muligheder for hjælp.
Jeg har også taget p piller i mange år (læs: 10) og har altid taget 3-4 pakker i træk. Ofte glemte jeg at tage dem og så røg der lige et par stk ned af gangen for at rette op på det (ja ja det er dumt, I know) men da jeg stoppede med pillerne blev jeg gravid 14 dage efter. Så det kan godt lade sig gøre alligevel 
Jeg kan godt forstå at din papdatter sætter tanker i gang hos dig, men prøv om du kan nyde hende indtil i begge er klar til baby bleer og manglende søvn
Jeg håber du holder ud 
Anmeld