løbetidsbukser???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Kay

come2 skriver:

Puha ja så ville jeg købe sådan et par bukser.

Der købes små "bind" der ligges indeni bukserne, så sørg for at købe ekstra af dem så i har :O))

det gør vi tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Annana89

Kay skriver:

ja... det troede vi også de plejede... men vi fandt ud af 3 uger efter vi havde købt hende at hun var gravid... og samme aften fødte hun 8 hvalpe... så det er måske derfor de har gjort det...

har skrevet et par tråde om det her inde...

WHAT??!! Og det var i ikke i formeret om? Hvilket internat er hun fra?

Ahhr sporry har kun været på baby.dk nogle mdr nu, så har vidst ikke set de tråde!

Anmeld

3. februar 2012

Kay

Annana89 skriver:

WHAT??!! Og det var i ikke i formeret om? Hvilket internat er hun fra?

Ahhr sporry har kun været på baby.dk nogle mdr nu, så har vidst ikke set de tråde!

de siger de ikke viste det... fordi hun var så relig i hendes løbetid opdagede de det ikke...

de har dog betalt alle udgifter... og taget sig af at bortformidle hvalpene...

vi har så også fundet ud at at hun er blevet mishandlet... hun er bange for store sodavands flasker... og for børn... aviser...ja...

og igen vi fik afvide hun ikke havde været mishandlet overhoved... hun er bange når vi går tur og vi møder børn eller barnevogne eller knallerter og cykler... faktisk alt der bevæger sig hurtigt er hun bange for... også voksne med hurtige bevægelser....

vi har rigtig meget træning med hende og hun er blevet bedre... men vi er begge meget spændte på hvad der kommer til at ske når vores baby kommer til verden... men vi ved hvad vi kan være nød til...

og hun kommer fra et af dyrenesbeskyttelses internater... dem troede vi var til at stole på...

Anmeld

3. februar 2012

Pige2009

Kay skriver:

vi prøver i morgen...

Mon ikke det lykkes

Anmeld

4. februar 2012

Lone Jakobsen

Kay skriver:

det er mine forældres også... og jeg ved de findes har fundet dem på nettet... kan bare ikke helt vente til tirsdag/onsdag i næste uge på dem

nej det kan jeg sørme godt forstå hvis den drypper over alt.

Anmeld

4. februar 2012

Kay

Lone Jakobsen skriver:

nej det kan jeg sørme godt forstå hvis den drypper over alt.

ja det er rigtig øv... kæresten er ude og lede efternet par nu... jeg er blevet hjemme ved hende... for hun piller de alternativer af vi giver hende på... og hun bliver så glad når vi kommer hjem når hun har været alene hjemme at hun hopper rundt... og så har vi de op af væge og møbler... så det vil jeg helst ikke havde

Anmeld

4. februar 2012

Lone Jakobsen

Kay skriver:

ja det er rigtig øv... kæresten er ude og lede efternet par nu... jeg er blevet hjemme ved hende... for hun piller de alternativer af vi giver hende på... og hun bliver så glad når vi kommer hjem når hun har været alene hjemme at hun hopper rundt... og så har vi de op af væge og møbler... så det vil jeg helst ikke havde

puha ja så er 3 ugers løbetid bare for meget

Anmeld

4. februar 2012

Kay

Lone Jakobsen skriver:

puha ja så er 3 ugers løbetid bare for meget

jeps... men nu har vi fået fat i bukserne... hun ser en smule betuttet ud håber hun kan holde ud at havde dem på...

Anmeld

5. februar 2012

Lone Jakobsen

Kay skriver:

jeps... men nu har vi fået fat i bukserne... hun ser en smule betuttet ud håber hun kan holde ud at havde dem på...

mon ikke hun vænner sig til dem

Anmeld

5. februar 2012

Kay

Lone Jakobsen skriver:

mon ikke hun vænner sig til dem

jo det går meget bedre nu... rigtig dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.