løbetidsbukser???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Kay

Guldimaven skriver:

Ja, tag da et par herre underbukser, og put et bind i og se om ikke det kan fungerer.

det er nu gjort.... manden har ingen underbukser med gylp... men han har boxere uden... så har taget et par gamle og klippet hul til halen meget heldigt at de bruger samme størrelse

hun ser ikke ud til at syntes de er specielt sjove... men hun gnaver ikke i dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Pige2009

Jeg har købt nogle i den lokale dyrehandler, så mon ikke de også fåes i MaxiZoo

Anmeld

3. februar 2012

come2

Kay skriver:

mange tak... afsted med os i morgen

Vi har brugt dem til vores tæve når hun er alene, hun hopper nemlig i sofaen.

Og når vi ellers er hjemme, får hun lov at gøre sig selv ren. (vi har trægulv) så det bliver bare hurtigt vasket over.

Anmeld

3. februar 2012

Guldimaven

Kay skriver:

det er nu gjort.... manden har ingen underbukser med gylp... men han har boxere uden... så har taget et par gamle og klippet hul til halen meget heldigt at de bruger samme størrelse

hun ser ikke ud til at syntes de er specielt sjove... men hun gnaver ikke i dem

Hehe, jamen det lyder da meget godt.. spændende om hun så holder dem på..  

Anmeld

3. februar 2012

Kay

Baagøe skriver:

Jeg har købt nogle i den lokale dyrehandler, så mon ikke de også fåes i MaxiZoo

vi prøver i morgen...

Anmeld

3. februar 2012

Kay

Guldimaven skriver:

Hehe, jamen det lyder da meget godt.. spændende om hun så holder dem på..  

meget spændende....

Anmeld

3. februar 2012

Annana89

Egentlig ret underligt hun ikke er steriliseret hvis hun er fra internat?! Det plejer de da at gøre inden se sender hunden videre for at undgågflder hvalpe!

Hvis i ikke skal bruge hende til avl er det en ret god ide at få hende steriliseret! Så mindsker i os chancerne enormtfor at hun får ubderlivskræft

Anmeld

3. februar 2012

Kay

come2 skriver:

Vi har brugt dem til vores tæve når hun er alene, hun hopper nemlig i sofaen.

Og når vi ellers er hjemme, får hun lov at gøre sig selv ren. (vi har trægulv) så det bliver bare hurtigt vasket over.

vi har også trægulv... men det er blevet så meget nu at jeg syntes det er klamt... er især bange for at træde i det i nat når jeg skal på toilettet...  

de er blevet så store... så ja de er stører end en 5 krone... og der kommer mange af dem...

Anmeld

3. februar 2012

come2

Kay skriver:

vi har også trægulv... men det er blevet så meget nu at jeg syntes det er klamt... er især bange for at træde i det i nat når jeg skal på toilettet...  

de er blevet så store... så ja de er stører end en 5 krone... og der kommer mange af dem...

Puha ja så ville jeg købe sådan et par bukser.

Der købes små "bind" der ligges indeni bukserne, så sørg for at købe ekstra af dem så i har :O))

Anmeld

3. februar 2012

Kay

Annana89 skriver:

Egentlig ret underligt hun ikke er steriliseret hvis hun er fra internat?! Det plejer de da at gøre inden se sender hunden videre for at undgågflder hvalpe!

Hvis i ikke skal bruge hende til avl er det en ret god ide at få hende steriliseret! Så mindsker i os chancerne enormtfor at hun får ubderlivskræft

ja... det troede vi også de plejede... men vi fandt ud af 3 uger efter vi havde købt hende at hun var gravid... og samme aften fødte hun 8 hvalpe... så det er måske derfor de har gjort det...

har skrevet et par tråde om det her inde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.