løbetidsbukser???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.280 visninger
33 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. februar 2012

Kay

vores tæve er førstegang kommet i løbetid (imens i har hende, hun er 3 år og købt på internat)

vi fik afvide at hun var meget renglig i løbetiden og kun efterlod få dryp... det passer så ikke helt... eller rettere langt fra... hun slikekr sig da... men langt fra så renlig som vi fik beskrevet....

det høre jo med til at havde hund men vi kunne godt tænke os sådan nogle løbetids bukser... har vi lige besluttet her til aften da det hele er taget meget til her til eftermiddag...

jeg har fundet nogle på nettet men de kan først være her tirsdag... og vi ville gerne havde dem hurtigere da jeg er lidt træt af at løbe rundt med gulvmoppen...

ved i om man kan køve nogle i maxizoo eller lignende... kan nemlig ikke finde noget om det på deres hjemmesider...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

raca

jeg kan huske at man den gang jeg var barn.. vist oftes bare gav hundene et par herre underbukser på.. med gylpen vendt sådan at halen stak ud af den... anede ikke der var specielle bukser

Anmeld

3. februar 2012

Kay

raca skriver:

jeg kan huske at man den gang jeg var barn.. vist oftes bare gav hundene et par herre underbukser på.. med gylpen vendt sådan at halen stak ud af den... anede ikke der var specielle bukser

haaaa... smart... men bløder det ikke igennem???

Anmeld

3. februar 2012

Guldimaven

Ja, tag da et par herre underbukser, og put et bind i og se om ikke det kan fungerer.

Anmeld

3. februar 2012

raca

Kay skriver:

haaaa... smart... men bløder det ikke igennem???

aner det realt ikke.. og jeg aner ikke om der blev stoppet noget i eller hvad...

jeg har ikke rigtigt forstand på hunde og på hvormege tde bløder...

Anmeld

3. februar 2012

Lone Jakobsen

æv noget skidt. her er vores hund faktisk super til at holde sig ren. men mener også at jeg har set hunde med ble og store underbukser på

Anmeld

3. februar 2012

Kay

raca skriver:

aner det realt ikke.. og jeg aner ikke om der blev stoppet noget i eller hvad...

jeg har ikke rigtigt forstand på hunde og på hvormege tde bløder...

ok men tak for tippet... det er da en ide indtil vi får fremskaffet et par

Anmeld

3. februar 2012

Kay

Lone Jakobsen skriver:

æv noget skidt. her er vores hund faktisk super til at holde sig ren. men mener også at jeg har set hunde med ble og store underbukser på

det er mine forældres også... og jeg ved de findes har fundet dem på nettet... kan bare ikke helt vente til tirsdag/onsdag i næste uge på dem

Anmeld

3. februar 2012

come2

Kay skriver:

vores tæve er førstegang kommet i løbetid (imens i har hende, hun er 3 år og købt på internat)

vi fik afvide at hun var meget renglig i løbetiden og kun efterlod få dryp... det passer så ikke helt... eller rettere langt fra... hun slikekr sig da... men langt fra så renlig som vi fik beskrevet....

det høre jo med til at havde hund men vi kunne godt tænke os sådan nogle løbetids bukser... har vi lige besluttet her til aften da det hele er taget meget til her til eftermiddag...

jeg har fundet nogle på nettet men de kan først være her tirsdag... og vi ville gerne havde dem hurtigere da jeg er lidt træt af at løbe rundt med gulvmoppen...

ved i om man kan køve nogle i maxizoo eller lignende... kan nemlig ikke finde noget om det på deres hjemmesider...

De kan sagtens fåes i maxi zoo

Anmeld

3. februar 2012

Kay

come2 skriver:

De kan sagtens fåes i maxi zoo

mange tak... afsted med os i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.