jeg har hørt flere "brokke" sig over at der er par med i programmet som har børn i forvejen. Selv kan jeg ikke se det forkerte i det, for selv om man har 1 eller 2 i forvejen kan man godt virkelig ønske sig flere, det er da lige så frustrende ikke at kunne få sin familie fuldendt selv om man har børn i forvejen som hvis man ikke har. Sys tit man hører barnløse par sige at dem der i forvejen har børn bare skal være glad for dem de har, i stedet for at være kede af at det ikke vil lykkes at få et mere, for de har jo fået. Sys det er lige så forkert at sige det som det er at sige at mange barnløse selv er skyld i ikke at kunne få børn fordi de har ventet for længe af den ene eller anden grund, den har jeg nemlig også hørt.
Om man har ingen, 1,2,3 eller 4 børn og virkelig ønsker sig et barn (mere) kan jeg kun se må være lige frustrende. Bliver virkelig harm over sådanne udtagelser.
Men som en anden skriver så handeler programet ikke kun om dem som har svært ved at få børn, men om hvorfor der er så mange der har svært ved det i vores tid.
Knus Louise
Anmeld