Ditte_Marie skriver:
Åh Jeg ville også rigtig gerne have været til fødselsforberedelse for at lære det med vejrtrækningen. Jeg var rigtig bange for at jeg ikke kunne selv, for jeg har det med at holde vejret når det gør ondt. Men jeg var alligevel for nærig til at betale så mange penge. Men tro mig - du finder hurtigt ud af hvilken vejrtrækningen der virker for dig
det hjælper tit at trække vejret dybt, helt ned i maven, og lytte til din egen vejrtrækning. Ellers hjælper jordemoderen dig jo. Og mht. f.eks. at gispe, hvilket jeg var ret nervøs for, så går det så hurtigt og varer så få sekunder, så det kan du sagtens
jeg har altid været overbevist om at jeg ikke kunne uden et kursus - men det kunne jeg. Det kan du også
held og lykke
Tusind tak for dit svar, det er skønt at læse at du havde det som jeg har det nu!!! - og alligevel klarede det godt

Jeg må prøve at stole på at min krop nok skal finde ud af det og så tage imod hjælpen fra jm

og du er én ud af mange som har sagt at vejret skal heeelt ned i maven - så det må jo være dét der duer

Tak, og tusind tak for dit svar!!
Anmeld