Hvad arbejder dine egne foraeldre som/eller gjorde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2009

Bamseboet :D

Mor : kontor dame ved kommunen
Far : selvstændig tømre
Søster: landskabs arkitekt

Jeg selv: uddannet jordbrugsassistent med speciale i svin

så ingen samligner i vores familie...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

Becks

Min mor og far er uddannede fængselsbetjente og har begge arbejdet inde i Vestre Fængsel...
Min far er så blevet førtids pensioneret, og arbejder på deltid som maler.
Efter min mor stoppede i fængslet, arbejdede hun som VBT chauffør, og nu er hun i USA og arbejder med Open top sightseeing.

Min søster på min fars side er uddannet redder, brandmand og politimand, min søster på min mors side er ikke uddannet, da hun i sin tid måtte stoppe i lære som konditor, da hun fik konstateret mel eksem.
Min bror ved jeg ikke hvilken uddannelse osv.

Jeg selv er uddannet SSH´er, ville gerne have været inde for militæret/politiet, men pga en knæskade da jeg sprang trampolin, kan jeg ikke blive optaget...

Knus

Anmeld

17. marts 2009

heaven

min far har en lederstilling hos post danmark

min mor er centerleder på et plejehjem

jeg selv er gog

jannie

Anmeld

17. marts 2009

PrincessQ

Min mor er bankuddannet, arbejdede i bank i 23 år, de sidste 7 år har hun arbejdet inden for regnskab hos Dong Energy

Min far var også i bankuddannet men endte hos SAS i 32 år, de sidste 20-25 år som direktør i et par forskellige afdelinger.

Jeg er uddannet kontorassistent med speciale i økonomi og arbejder som regnskabsassistent . Så jeg er jo nok en af dem der er gået lidt i samme retning som mine forældre.. er dog ikke bankuddannet og kunne aldrig tænke mig at arbejde i bank. *gg*

Anmeld

17. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min pappa er montør på Århus Sygehus gennem mange år og min mor er uddannet først pædagog, senere cand. ped. psych. og er nu chefpsykolog i Århus. Jeg selver læser psykologi på Uni - og min mor elsker at prale med det Min søster er frejdigt uuddannet og arbejder som handicaphjælper.

Min mor har 6 søstre som er: intergrationsleder for indvandrerkvinder / clairvoyant , chef for en DSB kiosk, frisør, pædagog, pensionist og den sidste er handicappet og arbejder på en cafe for handicappede. Godt og blandet må man sige...

Anmeld

17. marts 2009

fam.4xc

Min far er maler og min mor har gjort rent, passet børn og arbejdet på vaskeri. Hun er uddannet bundtmager og syede en masse pelse hjemme mens vi var små
Min storesøster er sygeplejerske.

Anmeld

17. marts 2009

louisepigen23

Min far er uddannet kleinsmed men arbejder som sælger for Kemppi
Min mor er skiltemaler

Anmeld

17. marts 2009

Smølf

Miamaja skriver:

Ja, det maa man sige og tillykke med det. det er den svaereste uddannelse har jeg hort

men hvad er en SSA

Hej igen...

En SSA er en social og sunhedsassistent... SSH er social og sundhedshjælper. Det er bare så lange ord at skrive.

KH Neta

Anmeld

17. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min mor er ledene receptionist i et bolig administrationsfirma, min far er sådan en fagforenings én i Dansk El forbund københavn og min fars kone er et eller andet fancy noget sparing med cheferne og HR-afdelingen i DR...

Men oprindelig er min far jo almindelig elektriker, men nok nooooget mere engageret end de fleste og ganske forarget over at jeg kan stemme blåt, når jeg er opdraget rødt

Min mor er oprindelig sygehjælper og senere bevægelsespædagog og massør, men har de sidste 5 år arbejdet som receptionist.

Anmeld

17. marts 2009

DK

Far er bygningsingeniør, men har hovedsagligt arbejdet som chef i div. afdelinger og de sidste 25 år haft sit eget konsulent firma, hvor han laver lederkurser, Iso9000 sertificeringer, og ansætter/fyrer/optimerer driften for alle mulige firmaer m.m.

Min Mor er uddannet pædagog, men har ikke arbejdet med det i 20 år. Hun har haft sin egen patchwork butik i 10 år indtil hun fik kræft og blev allergisk overfor farvestofferne i stofferne. Hun fik kræft igen forrige år, og er nu kommet på førtidspension, 7 mdr. før hun skulle have været på efterløn alligevel.

Jeg læser jura
Mine to storesøstre er udd. pædagoger
Min ene bror er grafiker med eget firma i London http://www.liquid-graphic.com/
Min anden bror er designer af hjemmesider udd. et eller andet jeg ikke kan huske hvad hedder (noget tegne-design halløj) Han ejer www.wagawaga.com
Min sidste bror er jord og beton arbejder og gartner
Min lillesøster er lige blevet student, og arbejder nu for føden og drinksne i Berlin hvor hun pt bor med kæresten.

Det sjove er at den bror der er jord og beton arbejder nok er den mest intellektuelle af os alle Men vi har nok sådan nogenlunde fulgt vores forældre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.