Hvad arbejder dine egne foraeldre som/eller gjorde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
31 svar
0 synes godt om
17. marts 2009

Miamaja

min far er maskinarbejder og mor er sekretaer. Er det mon rigtigt at mange tager uddannelse paa samme niveau som sine foraeldre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

Fam. Madsen

hej

min mor arbejdet inde for hjemmeplejen og det gør jeg også selv

min far ved jeg ikke hvad arbejdet med han døde da jeg var 7år og har aldrig spurgt min mor hvad han lavet....

Anmeld

17. marts 2009

Miamaja

Familien Madsen skriver:

hej

min mor arbejdet inde for hjemmeplejen og det gør jeg også selv

min far ved jeg ikke hvad arbejdet med han døde da jeg var 7år og har aldrig spurgt min mor hvad han lavet....

det var tidligt din far dode. er du ikke nysgerrig efter at vide hvad din far lavede osv?

Anmeld

17. marts 2009

malou

Min mor var sygeplejerske i 25 år på Hvidovre fødegang + Ama.
Min far var restrautør.. havde Hereford House i 32 år indtil han blev ramt af en blopprop..

knus malou

Anmeld

17. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
min far er kabel-noget hos TDC og min mor er bh gog

Anmeld

17. marts 2009

Lullaby

Min mor er ssh'er og min far er vestas medarbejder.

Anmeld

17. marts 2009

Mimic

Min mor ssh'er og min far er lastbil chauffør... jeg selv er ved at uddanne mig til dyreassistent med speciale i slanger og krybdyr, er lige stoppet på pæd. uddannelsen da det ikke var mig... så nej jeg følger absolut ikke i deres spor
jeg er også den eneste af dem der har taget en HF

Anmeld

17. marts 2009

Honningblomst

Min far er maler og min mor var sygehjælper først og for 12 år siden blev hun pædagog og arbejder nu på et børne-ungdoms center. Virkelig spændende område.
Min ene søster er kontorass. og den anden læser til pædagog lige som jeg. Min mors tre søstre er også pædagoger og er blevet det i en sen alder som min mor.
Vi er 25 kusiner og fætre på min mors side og 16 af os er pædagoger, lærere eller abejder som pædagogmedhjeælper eller læser til gog...lige så mange af kæresterne er gogger og lærere.
Så i min familie er der vidst en rød tråd...Jeg skal dog læse videre og bestemt ikke arbejde som pædagog, men selvfølgelig bruge min udd.
Knus..

Anmeld

17. marts 2009

Miamaja

Eva skriver:

Min far er maler og min mor var sygehjælper først og for 12 år siden blev hun pædagog og arbejder nu på et børne-ungdoms center. Virkelig spændende område.
Min ene søster er kontorass. og den anden læser til pædagog lige som jeg. Min mors tre søstre er også pædagoger og er blevet det i en sen alder som min mor.
Vi er 25 kusiner og fætre på min mors side og 16 af os er pædagoger, lærere eller abejder som pædagogmedhjeælper eller læser til gog...lige så mange af kæresterne er gogger og lærere.
Så i min familie er der vidst en rød tråd...Jeg skal dog læse videre og bestemt ikke arbejde som pædagog, men selvfølgelig bruge min udd.
Knus..

wow... ja det er da helt usaedvanligt faktisk

Anmeld

17. marts 2009

Smølf

Hejsan..
Sådan ser det ud her:

Far: Læge
Mor: SSA
Søster: Levnedmiddelingeniør
Bror: Læge
Bror: Lærer
Mig: Snart læge.

Så det passer vist meget fint med teorien herhjemme... Der er i hvert fald overrepræsenteret af læger

KH Neta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.