Helt og aldeles og lige nøjagtigt det samme brokkede jeg mig over til Michael i går!Her er det så bare sådan at alt slæbes fra Tiffanies værelse og ud i køkkenet, og aldrig ALDRIG tilbage igen!
Jeg påstod endda at drengene aldrig nogen sinde havde rodet sådan, og i dag er ihvertfald den store et gevaldigt rodehoved, så for at sætte skræk i Michael fik han lige den besked med på vejen...hvis ikke du sørger for at hjælpe hende med oprydningen i det daglige, lærer hun det aldrig!
men sandheden er jo at det er menneskeligt umuligt at nå at rydde det op, for lige så kvikt som det er på plads, lige så kvikt sørger madammen for det igen er ude, det roder over alt, og legetøj er blandet med krummer, og andet lort, som elsker at ligge på vores køkkengulv, skabene er tømt for sengetøj og hagesmækker, og er smidt over alt, nede i hendes dukkevogn, ligger hendes store vinterstøvler, sammen med en dukke, som har fået stoppet en rosin i munden, lego er stoppet ind i skabe, og midt i det hele smider hun hendes fisherprice littlepeople cirkus, hendes siokker ligger over alt, for den nye trend er at vi aldrig har sokker på her i huset, de skal helst ligge i alle hjørner, og kommer svigermor og far, må de tømme en stol for at få plads...ARRRRRK... jeg er så træt af det.
Jeg kan bedre brokke mig når det ikke er mig der går hjemme...men den gælder sgu ikke, jeg er røvtræt af det, og jeg skal helst bare holde min mund.
øv hvor er det rod bare nedtur!
Anmeld