Andre med børneværelse i stuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2009

Lise

HA - sårn ser der også ud hjemme hos os. Selvom vi rydder op HELE tiden. Eller næsten. Nogle gange i hvert fald

Der er nok ikke så meget at gøre ved det. De skal jo også have lov at lege, de søde små...

Her i huset har vi i øvrigt ikke rum der er off limit. For Simon har lært at åbne døre, så nu er han lige præcis hvor han synes han vil være. Det er sgu ikke så godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

linemus

Bliver helt glad for at se jeres billeder Her bor vi også i ét stort børneværelse, og jeg er ved at være træt af det nu. I starten var det okay - børnene skal jo også have lov til at være her bla bla bla, men det er ligesom om de har invaderet det hele. Her er dukkevogne, gåvogne, gåbiler og en enkelt wheelybug overalt, og man er konstant ved at falde over dem samt alt det andet rod.

Vi har børneværelser ovenpå, en opholdsstue (fyldt med legetøj) også ovenpå og en spisestue og udestue nedenunder. Udestuen er nærmest blevet børnenes, og det var så meningen, at deres legetøj skulle være derude Vi har en stor reol fra Ikea tiltænkt legetøjet, men der er godt nok mange tomme hylder pt.

En god idé, Tynen, ville nok være at have en reol eller et skab eller hylder og så en masse kasser, det kan proppes i, så hun stadig har lov at være der, men at det samtidig kan gemmes ret hurtigt væk. Og så skulle man måske prøve at begrænse mængden af legetøjet nedenunder og så skifte det ud engang imellem med det der står på værelset. Det er i hvert fald sådan mit drømmescenarie ser ud

Anmeld

17. marts 2009

ka li ja

Tynen skriver:

Som nogen måske ved vi jo 3 etager i det her hus og Stellas værelse ligger ovenpå sammen med vores soveværelse.
Vi kommer derfor kun ovenpå når vi skal sove eller en sjælden gang imellem for at give vores stakkels lyse møbler en pause for fedt-fingre og tush streger.

Jeg er MEGA træt af det, da det jo så betyder at vi har børneværelse og derfor = EVIG UENDELIG ROD!!! i vores stue hver dag, hele tiden.

Det er så pinligt hvis der kommer uventet besøg, for selvom der bliver ryddet op i hvert fald hver anden dag, tager det altså ikke mere en 15 minutter for Stella at vælte og sprede samtlige ting ud over det hele.
Shit, hvor roder et enkelt barn meget!!

Er der andre der lider af samme problem?

Arhmen - Prøv lige at se hvordan her så ud FØR Stella blev afsat i DP imorges.
Der VAR ryddet op før hun stod op!

jeg ville lige bidrage med et foto fra drengenes værelse!!! og det er ikke engang på en rigtig slem dag!!!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. marts 2009

Rasmine

Kunne du ikke begrænse hendes legetøj lidt?
Hun kan jo alligevel ikke lege med det hele på én gang.
Nu har vi jo et legeværelse lige ved siden af, og der ryger det ind, når vi rydder op.
Oprydning et par gange om dagen holder det nede.
Kunne du ikke bruge den der udestue lidt til opbevaring?
Køb nogle store kasser til opbevaring.

Anmeld

17. marts 2009

Tynen

Mebach skriver:

Kunne du ikke begrænse hendes legetøj lidt?
Hun kan jo alligevel ikke lege med det hele på én gang.
Nu har vi jo et legeværelse lige ved siden af, og der ryger det ind, når vi rydder op.
Oprydning et par gange om dagen holder det nede.
Kunne du ikke bruge den der udestue lidt til opbevaring?
Køb nogle store kasser til opbevaring.

Anmeld

17. marts 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Du ER og bliver bare en spasser.
Det var da konstruktiv kritik.

Anmeld

17. marts 2009

Loggidut

Helt og aldeles og lige nøjagtigt det samme brokkede jeg mig over til Michael i går!Her er det så bare sådan at alt slæbes fra Tiffanies værelse og ud i køkkenet, og aldrig ALDRIG tilbage igen!
Jeg påstod endda at drengene aldrig nogen sinde havde rodet sådan, og i dag er ihvertfald den store et gevaldigt rodehoved, så for at sætte skræk i Michael fik han lige den besked med på vejen...hvis ikke du sørger for at hjælpe hende med oprydningen i det daglige, lærer hun det aldrig!
men sandheden er jo at det er menneskeligt umuligt at nå at rydde det op, for lige så kvikt som det er på plads, lige så kvikt sørger madammen for det igen er ude, det roder over alt, og legetøj er blandet med krummer, og andet lort, som elsker at ligge på vores køkkengulv, skabene er tømt for sengetøj og hagesmækker, og er smidt over alt, nede i hendes dukkevogn, ligger hendes store vinterstøvler, sammen med en dukke, som har fået stoppet en rosin i munden, lego er stoppet ind i skabe, og midt i det hele smider hun hendes fisherprice littlepeople cirkus, hendes siokker ligger over alt, for den nye trend er at vi aldrig har sokker på her i huset, de skal helst ligge i alle hjørner, og kommer svigermor og far, må de tømme en stol for at få plads...ARRRRRK... jeg er så træt af det.
Jeg kan bedre brokke mig når det ikke er mig der går hjemme...men den gælder sgu ikke, jeg er røvtræt af det, og jeg skal helst bare holde min mund.
øv hvor er det rod bare nedtur!

Anmeld

19. marts 2009

Muffinmus

JA!!!
Og det er endda på trods af det store legeværelse han også har bneden under....men du ved jo selv hvordan rode hjørnet ser ud her hjemme...det fylder hele stuen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.