Andre med børneværelse i stuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.247 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. marts 2009

Tynen

Som nogen måske ved vi jo 3 etager i det her hus og Stellas værelse ligger ovenpå sammen med vores soveværelse.
Vi kommer derfor kun ovenpå når vi skal sove eller en sjælden gang imellem for at give vores stakkels lyse møbler en pause for fedt-fingre og tush streger.

Jeg er MEGA træt af det, da det jo så betyder at vi har børneværelse og derfor = EVIG UENDELIG ROD!!! i vores stue hver dag, hele tiden.

Det er så pinligt hvis der kommer uventet besøg, for selvom der bliver ryddet op i hvert fald hver anden dag, tager det altså ikke mere en 15 minutter for Stella at vælte og sprede samtlige ting ud over det hele.
Shit, hvor roder et enkelt barn meget!!

Er der andre der lider af samme problem?

Arhmen - Prøv lige at se hvordan her så ud FØR Stella blev afsat i DP imorges.
Der VAR ryddet op før hun stod op!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

Mikkelmusen

Det ligner til forveksling vores hus... ikke kun stuen. Men hele huset. Vi har endda kun 1 etage, men der er bare legetøj overalt og så tømmer hun også lige tøjskufferne når nu hun er igang, og spreder det over hele hytten. Vi hader også når der pludselig kommer gæster uventet og det bare ligner bæ, og det ender med at jeg vi lige går rundt og tager det værste og undskylder overfor vores gæster... Det er SÅ pinligt. Så du er ikke alene.

Anmeld

17. marts 2009

ka li ja

Tynen skriver:

Som nogen måske ved vi jo 3 etager i det her hus og Stellas værelse ligger ovenpå sammen med vores soveværelse.
Vi kommer derfor kun ovenpå når vi skal sove eller en sjælden gang imellem for at give vores stakkels lyse møbler en pause for fedt-fingre og tush streger.

Jeg er MEGA træt af det, da det jo så betyder at vi har børneværelse og derfor = EVIG UENDELIG ROD!!! i vores stue hver dag, hele tiden.

Det er så pinligt hvis der kommer uventet besøg, for selvom der bliver ryddet op i hvert fald hver anden dag, tager det altså ikke mere en 15 minutter for Stella at vælte og sprede samtlige ting ud over det hele.

tunen. lær at lev med det!!! det gør det hele meget nemmere vi har et legeværelse i stueetagen, men derfor flyder stuen alligevel!!!!

Anmeld

17. marts 2009

Tynen

Mikkelmusen skriver:

Det ligner til forveksling vores hus... ikke kun stuen. Men hele huset. Vi har endda kun 1 etage, men der er bare legetøj overalt og så tømmer hun også lige tøjskufferne når nu hun er igang, og spreder det over hele hytten. Vi hader også når der pludselig kommer gæster uventet og det bare ligner bæ, og det ender med at jeg vi lige går rundt og tager det værste og undskylder overfor vores gæster... Det er SÅ pinligt. Så du er ikke alene.

Det der er mest pinlig er at jeg i første omgang undlod at fortælle at det faktisk også raserer i resten af huset

I skulle se gange og badeværelset.. Arhmen.. I dør! blink.gif

Anmeld

17. marts 2009

Millebasse

Bastians værelser ligger også på 1. salen. Men vi har tre stuer i underetagen, så den ene er indrettet til legeværelse og han er sådan nogenlunde god til at holde derinde. Men det kan hurtigt ligne et bombet lokum!!

Her er det i den opryttede tilstand

Anmeld

17. marts 2009

Mikkelmusen

Tynen skriver:

Det der er mest pinlig er at jeg i første omgang undlod at fortælle at det faktisk også raserer i resten af huset

I skulle se gange og badeværelset.. Arhmen.. I dør! blink.gif

Her er badeværelset off-limits... Døren er lukket altid og hun kommer kun derud for at komme i bad og børste tænder, for hun synes det er evig morsomt at lege med toiletpapir og toiletbørste... Og køkkenet er for det meste også lukket område. Der er det KUN mig der må rode....!

Anmeld

17. marts 2009

Ny mor

..........og så er det ikke engang værst i dag.....

Birgitte, som bor i et stort børneværelse.....

Anmeld

17. marts 2009

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Jo jo sådan ser vores stue også ud... Men der er kun fordi hun har værelse op ovenpå og hun er altså ikke stor nok til at være der oppe alene... Men om nogen år, så ryger det hele op ovenpå... Vi ryder op 1-2 gange om dagen...

Møbler ja de er heldigvis æld gamle og bliver først skiftet den dag begge børn er så store at de forstår hvad man siger til dem... det vil sige om 5-6 år håber vi...

Anmeld

17. marts 2009

Tynen

Hvor er jeg bare glad for at det ikke kun er herhjemme at legetøjet (Eller barnet??!) har taget overhånd!!

De billeder I har set er slet ikke de værste.. Det kan hun altså gøre meget bedre, hvis hun bare havde lidt længere tid!

Birgitte : Fedt udtryk! At bo i et stort børneværelse!!

Anmeld

17. marts 2009

Louise mortil4

vi har detpå samme måde her hjemme. Men så længe det bare er legetøj så er det ikke så slemt. Manden er ved at få fis i kasketten over at jeg hver aften render rundt og ryder op, men jeg kan bare ikke slappe af med legetøj der ligger og glor. Vi har 1 etage og legetøjet ligger som regl over hele huset undtagen soveværelse og toilet hvor dørene altid er lukket om dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.