isabellamor skriver:
jeg vil hellere anbefale en jeg ved du med garanti ville blive gladere for...
city elite baby jogger...
eller en Emaljunga noget med store hjul på hvertfald, fordi når man går i jord osv, vil små hjul være et helvede. hvor imod store hjul ville kunne klare det meget bedre. og hcis du vil have en klapper med svinghjul er en city elite et godt bud, den kan barnet sove i lige så godt som en barnevogn og kalechen er stor så der kan den også være rigtig nyttig om sommeren så barnet ikke bliver strålet lige i ansigtet af den skarpe sommersol.
den kan holde til 32 kilo.. og der er god plads under vognen.. forhjulet kan indstilles til at svinge og det kan også instilles til ikke at gøre det... det er punkterfrie dæk men de har alligevel dejligt blødt gummi udenpå dækkene så det ikke føles som at tille med en plasticklapvogn..
jeg har selv en og jeg ELSKER DEN.. <3
Også en STOR anbefaling herfra!!! Eneste ulempe er, at den ikke kan vendes så man kan se barnet.
Vi har købt vores i England (se måske tidligere indlæg i debat) og vi fik den meget billigt med en masse ekstra udstyr. Min store dreng på 3 1/2 kan fint sidde i den - og den store på 6 kan også være i den (selvom han selvfølgelig ikke bruger den).
Og så kan den klappes sammen til ingenting....
Anmeld