Til jer med Stokke xplory

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

SukkerDronning

An&Jo skriver:

Min dreng bliver 2 år til april og er en lang tynd fis og han kan sagtens sidde deri.. han kan ihvertfald sidde deri til han er omkring de 3 år..

Okay, dejligt at høre, så kan min pige også Har den været for kold? Og kan den køre på fortorv med lidt sne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

SukkerDronning

Sirup skriver:

Okay, dejligt at høre, så kan min pige også Har den været for kold? Og kan den køre på fortorv med lidt sne?

Hov! Så først dit svar om kulden nu

Anmeld

3. februar 2012

An&Jo

Sirup skriver:

Den kan godt køre i lidt sne, men vil ikke anbefale det.. alt det salt de spreder sætter sig i svinghjulene, så den har ikke så godt af det..

Anmeld

3. februar 2012

SukkerDronning

An&Jo skriver:

Den kan godt køre i lidt sne, men vil ikke anbefale det.. alt det salt de spreder sætter sig i svinghjulene, så den har ikke så godt af det..

Lige et spørgsmål mere Kan din søn sove i den?

Anmeld

3. februar 2012

An&Jo

Sirup skriver:

Lige et spørgsmål mere Kan din søn sove i den?

Ja han sover gerne 2-3 timer deri hvis vi er på tur

Anmeld

3. februar 2012

Caracatita

isabellamor skriver:

jeg vil hellere anbefale en jeg ved du med garanti ville blive gladere for... 

city elite baby jogger... 

eller en Emaljunga noget med store hjul på hvertfald, fordi når man går i jord osv, vil små hjul være et helvede. hvor imod store hjul ville kunne klare det meget bedre. og hcis du vil have en klapper med svinghjul er en city elite et godt bud, den kan barnet sove i lige så godt som en barnevogn og kalechen er stor så der kan den også være rigtig nyttig om sommeren så barnet ikke bliver strålet lige i ansigtet af den skarpe sommersol.

den kan holde til 32 kilo.. og der er god plads under vognen.. forhjulet kan indstilles til at svinge og det kan også instilles til ikke at gøre det... det er punkterfrie dæk men de har alligevel dejligt blødt gummi udenpå dækkene så det ikke føles som at tille med en plasticklapvogn..

jeg har selv en og jeg ELSKER DEN.. <3

Også en STOR anbefaling herfra!!! Eneste ulempe er, at den ikke kan vendes så man kan se barnet.
Vi har købt vores i England (se måske tidligere indlæg i debat) og vi fik den meget billigt med en masse ekstra udstyr. Min store dreng på 3 1/2 kan fint sidde i den - og den store på 6 kan også være i den (selvom han selvfølgelig ikke bruger den).

Og så kan den klappes sammen til ingenting....

Anmeld

3. februar 2012

SukkerDronning

Caracatita skriver:

Også en STOR anbefaling herfra!!! Eneste ulempe er, at den ikke kan vendes så man kan se barnet.
Vi har købt vores i England (se måske tidligere indlæg i debat) og vi fik den meget billigt med en masse ekstra udstyr. Min store dreng på 3 1/2 kan fint sidde i den - og den store på 6 kan også være i den (selvom han selvfølgelig ikke bruger den).

Jeg har haft kigget på den, men da den netop ikke kan vendes er den et ABSOLUT no go for os, desværre. Den ser ellers smart ud med den store kaleche og det at den kun har tre hjul

Anmeld

3. februar 2012

Isabella_mor

Caracatita skriver:

der åbner man jo bare en af de dersens ruder i kalechen så kan man se barnet  

hvilken slags ekstra udstyr har i til jeres??

Anmeld

3. februar 2012

SukkerDronning

An&Jo skriver:

Ja han sover gerne 2-3 timer deri hvis vi er på tur

Tak for svar Tror det er den vi ender med at købe

Anmeld

3. februar 2012

Caracatita

isabellamor skriver:

der åbner man jo bare en af de dersens ruder i kalechen så kan man se barnet  

hvilken slags ekstra udstyr har i til jeres??

Vi har ståbræt, regnsslag, uv filter/fluenet, bakke bord.....ståbrættet er super smart ift andre, men desværre er det ikke nemt at bruge, når barnet i vognen ligger ned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.