Til jer med Stokke xplory

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

SukkerDronning

Frk. Himmelblå skriver:

Hej med dig

Du må IKKE købe den, - for du bor på landet. Punktum. 

Det er en dejlig, dejlig vogn. Vi nød den, da vi boede på indre Vesterbro. Den er super til smalle, jævne fortov og handlen i butikker, hvor det er så let at have den med rundt i de smalle gange.

Så flyttede vi til provinsen. Den er stadig dejlig, men kun på fortovene og i butikker. 

Jeg synes, du skal købe en klapvogn, der kan dreje lige så godt som Stokke'n, men som har større hjul og bedre affjedring.

Den egner sig altså  ikke særligt godt til skovtur. Eller sne.

Men ellers er den super. - Den er dog måske ikke så god, hvis dit barn er meget stort. Men inden for normalen er den tip top.

Det er ikke sådan at jeg nødvendigvis skal bruge den til skovturende. vi har en paraplyklapvogn og barnevognen. Tanken er nemlig at det er når vi er i byen. Det er også der jeg er mest træt at emmaljungas storevogn.

Syntes du at den er for kold om vinteren? Uden vinterkit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

morethanperfect

Sirup skriver:

Kaya er en lille pige på 9-10kg, men hun skal jo gerne kunne bruge den til hun er 3år, er det muligt?

Det kommer an på om hun er bred rundt om sig ..

Oscar vejede 12 da han var for stor til den .. Han er også lille og buttet .. Hvis han havde været lang og buttet var det sikkert intet problem ..
Men du skal også tænke på til vinter igen , når hun skal ha flyverdragt på osv.. Jeg syns den er meget smal i hvert fald  

Anmeld

3. februar 2012

SukkerDronning

isabellamor skriver:

jeg vil hellere anbefale en jeg ved du med garanti ville blive gladere for... 

city elite baby jogger... 

eller en Emaljunga noget med store hjul på hvertfald, fordi når man går i jord osv, vil små hjul være et helvede. hvor imod store hjul ville kunne klare det meget bedre. og hcis du vil have en klapper med svinghjul er en city elite et godt bud, den kan barnet sove i lige så godt som en barnevogn og kalechen er stor så der kan den også være rigtig nyttig om sommeren så barnet ikke bliver strålet lige i ansigtet af den skarpe sommersol.

den kan holde til 32 kilo.. og der er god plads under vognen.. forhjulet kan indstilles til at svinge og det kan også instilles til ikke at gøre det... det er punkterfrie dæk men de har alligevel dejligt blødt gummi udenpå dækkene så det ikke føles som at tille med en plasticklapvogn..

jeg har selv en og jeg ELSKER DEN.. <3

Tak det vil jeg undersøge

Anmeld

3. februar 2012

SukkerDronning

morethanperfect skriver:

Det kommer an på om hun er bred rundt om sig ..

Oscar vejede 12 da han var for stor til den .. Han er også lille og buttet .. Hvis han havde været lang og buttet var det sikkert intet problem ..
Men du skal også tænke på til vinter igen , når hun skal ha flyverdragt på osv.. Jeg syns den er meget smal i hvert fald  

Uha det lyder ikke godt. Hun er meget slank, men ja som du siger en flyverdragt fylder jo godt ØV

Anmeld

3. februar 2012

morethanperfect

Sirup skriver:

Uha det lyder ikke godt. Hun er meget slank, men ja som du siger en flyverdragt fylder jo godt ØV

Ja det er nemlig rigtig øv , for det er en super vogn udover det minus

Anmeld

3. februar 2012

SukkerDronning

An&Jo skriver:

jeg vil bestemt ikke sige at den egner sig til landet, den kan nemlig ikke låse de forreste hjul, så de skøjter rundt hvis underlaget er ujævnt..

men ellers er det en rigtig god vogn, og jeg har aldrig haft nogen bedre..

den er ergonomisk og god for ryggen, og den er nem at køre, så længe du ikke kører på jord osv.. det er altså mest en byvogn, og jeg ville ikke bruge min til en skovtur..

Hvor gammel er dit barn? Syntes du den er for kold her om vinteren? Jeg skal ikke nødvendigvis gå med den i skoven Har paraplyklapvogn og barnevogn..

Anmeld

3. februar 2012

SukkerDronning

morethanperfect skriver:

Ja det er nemlig rigtig øv , for det er en super vogn udover det minus

Bruger I den så ikke mere? På billederne er der jo store børn i, irriterende..

Anmeld

3. februar 2012

morethanperfect

Sirup skriver:

Bruger I den så ikke mere? På billederne er der jo store børn i, irriterende..

Nej vi har solgt den , og skal købe en ny i næste uge ..

Desværre ..

Ja , men prøv og se hvor normale af bygning de er .. Og de har  heller ikke flyverdragt på .. Det er som om de har glent at tage højde for sådan noget  

Anmeld

3. februar 2012

An&Jo

Sirup skriver:

Hvor gammel er dit barn? Syntes du den er for kold her om vinteren? Jeg skal ikke nødvendigvis gå med den i skoven Har paraplyklapvogn og barnevogn..

Min dreng bliver 2 år til april og er en lang tynd fis og han kan sagtens sidde deri.. han kan ihvertfald sidde deri til han er omkring de 3 år..

Anmeld

3. februar 2012

An&Jo

An&Jo skriver:

Min dreng bliver 2 år til april og er en lang tynd fis og han kan sagtens sidde deri.. han kan ihvertfald sidde deri til han er omkring de 3 år..

Bruger forresten en god babydyne til at vikle om benene og så er den ikke for kold. Men ellers med en god flyverdragt er den heller ikke for kold.. Efter min mening er den ikke koldere end andre klapvogne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.