Sirup skriver:
Hej piger!
Jeg overvejer at købe en stokke xplory klapvogn, til min datter på 14 mdr.
Når jeg googler den, står der kun godt om den, og den virker også helt fantastisk! Men jeg vil egentlig godt høre, jeres erfaringer med den? Kom gerne med alle fordele og ulemperne! 
Forresten bor jeg i hus på landet, så lidt skovtur vil den blive udsat for, kan den klare det? Og Kaya er ikke meget for at sove i klapvogn, så det har vi en dejlig odder vogn til
Men en lur i ny og næ vil jo nok ske, hvis hun vil.
Jeg er også lidt bekymret i forhold til at den næsten ingen plads har til indkøbsvare, pusleting osv. Har det været til gene for jer?
Kom glad! 
Hej med dig
Du må IKKE købe den, - for du bor på landet. Punktum. 
Det er en dejlig, dejlig vogn. Vi nød den, da vi boede på indre Vesterbro. Den er super til smalle, jævne fortov og handlen i butikker, hvor det er så let at have den med rundt i de smalle gange.
Så flyttede vi til provinsen. Den er stadig dejlig, men kun på fortovene og i butikker.
Jeg synes, du skal købe en klapvogn, der kan dreje lige så godt som Stokke'n, men som har større hjul og bedre affjedring.
Den egner sig altså ikke særligt godt til skovtur. Eller sne.
Men ellers er den super. - Den er dog måske ikke så god, hvis dit barn er meget stort. Men inden for normalen er den tip top.