Til jer med Stokke xplory

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.364 visninger
30 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

SukkerDronning

Hej piger!

Jeg overvejer at købe en stokke xplory klapvogn, til min datter på 14 mdr.

Når jeg googler den, står der kun godt om den, og den virker også helt fantastisk! Men jeg vil egentlig godt høre, jeres erfaringer med den? Kom gerne med alle fordele og ulemperne!

Forresten bor jeg i hus på landet, så lidt skovtur vil den blive udsat for, kan den klare det? Og Kaya er ikke meget for at sove i klapvogn, så det har vi en dejlig odder vogn til  Men en lur i ny og næ vil jo nok ske, hvis hun vil.

Jeg er også lidt bekymret i forhold til at den næsten ingen plads har til indkøbsvare, pusleting osv. Har det været til gene for jer?

Kom glad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Frk. Himmelblå

Sirup skriver:

Hej piger!

Når jeg googler den, står der kun godt om den, og den virker også helt fantastisk! Men jeg vil egentlig godt høre, jeres erfaringer med den? Kom gerne med alle fordele og ulemperne!

Forresten bor jeg i hus på landet, så lidt skovtur vil den blive udsat for, kan den klare det? Og Kaya er ikke meget for at sove i klapvogn, så det har vi en dejlig odder vogn til  Men en lur i ny og næ vil jo nok ske, hvis hun vil.

Jeg er også lidt bekymret i forhold til at den næsten ingen plads har til indkøbsvare, pusleting osv. Har det været til gene for jer?

Kom glad!

Hej med dig

Du må IKKE købe den, - for du bor på landet. Punktum. 

Det er en dejlig, dejlig vogn. Vi nød den, da vi boede på indre Vesterbro. Den er super til smalle, jævne fortov og handlen i butikker, hvor det er så let at have den med rundt i de smalle gange.

Så flyttede vi til provinsen. Den er stadig dejlig, men kun på fortovene og i butikker. 

Jeg synes, du skal købe en klapvogn, der kan dreje lige så godt som Stokke'n, men som har større hjul og bedre affjedring.

Den egner sig altså  ikke særligt godt til skovtur. Eller sne.

Men ellers er den super. - Den er dog måske ikke så god, hvis dit barn er meget stort. Men inden for normalen er den tip top.

Anmeld

3. februar 2012

Maja_4000

Hvilken slags klapvogn har hun prøvet at sove i ?

Caroline vil ikke sove i vores paraplyklapvogn (som du måske kan huske :b) , men vi har lige købt en Emmaljunga Nitro City og den sover hun altså rigtig godt i !

Vores Odder blev jo stjålet , så vi har kun klapvognen , og det fungerer super

Personligt ville jeg aldrig købe en Stokke , da jeg gerne vil kunne gå i skoven osv. (:

Anmeld

3. februar 2012

morethanperfect

Sirup skriver:

Hej piger!

Kom glad!

Det er en super vogn ..

Men den dur ikke til lidt større børn ..
Oscar voksede ud af klapvognsdeln allerede da han var 14 mdr.. Lidt ærgeligt ..  

Anmeld

3. februar 2012

SukkerDronning

Maja_4000 skriver:

Caroline vil ikke sove i vores paraplyklapvogn (som du måske kan huske :b) , men vi har lige købt en Emmaljunga Nitro City og den sover hun altså rigtig godt i !

Personligt ville jeg aldrig købe en Stokke , da jeg gerne vil kunne gå i skoven osv. (:

Ja nemlig jeg har jo den samme paraplyklapvogn og den vil hun heller ikke sove i, men jeg har også en emmaljunga som hun heller ikke vil sove i, den vil vi sælge. Har brug for noget der er mindre og højere, HADER at emmaljunga er så lav Men lækker ser din vogn jo ud!

Anmeld

3. februar 2012

SukkerDronning

Maja_4000 skriver:

Ja nemlig jeg har jo den samme paraplyklapvogn og den vil hun heller ikke sove i, men jeg har også en emmaljunga som hun heller ikke vil sove i, den vil vi sælge. Har brug for noget der er mindre og højere, HADER at emmaljunga er så lav Men lækker ser din vogn jo ud!

Anmeld

3. februar 2012

An&Jo

Sirup skriver:

Hej piger!

Kom glad!

jeg vil bestemt ikke sige at den egner sig til landet, den kan nemlig ikke låse de forreste hjul, så de skøjter rundt hvis underlaget er ujævnt..

men ellers er det en rigtig god vogn, og jeg har aldrig haft nogen bedre..

den er ergonomisk og god for ryggen, og den er nem at køre, så længe du ikke kører på jord osv.. det er altså mest en byvogn, og jeg ville ikke bruge min til en skovtur..

Anmeld

3. februar 2012

SukkerDronning

morethanperfect skriver:

Det er en super vogn ..

Men den dur ikke til lidt større børn ..
Oscar voksede ud af klapvognsdeln allerede da han var 14 mdr.. Lidt ærgeligt ..  

Kaya er en lille pige på 9-10kg, men hun skal jo gerne kunne bruge den til hun er 3år, er det muligt?

Anmeld

3. februar 2012

Maja_4000

Sirup skriver:

Den er rigtig lav , når man er vandt til barnevogn Men jeg synes at jeg har vænnet mig til det .. Caroline vil også rigtig gerne gå selv , og så er det en fordel at hun kan nå selve klapvognen , så hun har noget at gribe fat i , hvis hun mister balancen

Anmeld

3. februar 2012

Isabella_mor

jeg vil hellere anbefale en jeg ved du med garanti ville blive gladere for... 

city elite baby jogger... 

eller en Emaljunga noget med store hjul på hvertfald, fordi når man går i jord osv, vil små hjul være et helvede. hvor imod store hjul ville kunne klare det meget bedre. og hcis du vil have en klapper med svinghjul er en city elite et godt bud, den kan barnet sove i lige så godt som en barnevogn og kalechen er stor så der kan den også være rigtig nyttig om sommeren så barnet ikke bliver strålet lige i ansigtet af den skarpe sommersol.

den kan holde til 32 kilo.. og der er god plads under vognen.. forhjulet kan indstilles til at svinge og det kan også instilles til ikke at gøre det... det er punkterfrie dæk men de har alligevel dejligt blødt gummi udenpå dækkene så det ikke føles som at tille med en plasticklapvogn..

jeg har selv en og jeg ELSKER DEN.. <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.