Hjælp mig med en undskyldning!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.580 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Anonym trådstarter

Det er mig, der lige har testet positiv og lavet den anonyme tråd med billede.

Imorgen skal jeg til noget halløj på mit arbejde med øl, drinks osv. Det vil jeg jo selvfølgelig holde mig fra, men hva' søren kan jeg bruge som undskyldning for ikke at drikke? 

Jeg plejer ikke at holde mig tilbage så der vil nok blive lagt mærke til det hvis jeg ikke drikker noget! Og det vil jeg selvfølgelig ikke...

Hjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

MortilElias2010

Du er på pencillin  

Anmeld

2. februar 2012

Mtang

haha. jeg sagde til en lignende episode, at jeg havde lovet at hente min kæreste senere i byen :-)

måske vil de spørge ind til hvorfor, hvis du bruger den med pencilinen.. :-)

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Du er på pencillin  

Hmm, ja den kan man selvfølgelig bruge, men jeg synes bare, jeg kender så mange, der har drukket alligevel, selvom de er på penicilin, og jeg tror ikke, min chef køber den! 

Anmeld

2. februar 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hmm, ja den kan man selvfølgelig bruge, men jeg synes bare, jeg kender så mange, der har drukket alligevel, selvom de er på penicilin, og jeg tror ikke, min chef køber den! 

Nuvel, men bare fordi du kender mange der drikker selvom de er på pencillin, behøver du jo ikke være lige så tabt bag en vogn  og ville nok højne chefens indtryk af dig, at du sagde fra. Også UDEN en undskyldning.

Hvis ikke, så forstår jeg slet ikke den indgangsvinkel at du på din arbejdsplads ikke kan sige fra - bare fordi.

Anmeld

2. februar 2012

merethe

Profilbillede for merethe
MortilElias2010 skriver:

Du er på pencillin  

Anmeld

2. februar 2012

4kløver

Hvorfor ha en grund for ikke at drikke.

Anmeld

2. februar 2012

MortilElias2010

4kløver skriver:

Hvorfor ha en grund for ikke at drikke.

Anmeld

2. februar 2012

Dot D

Du tager da bare en øl, lader som om at du drikker, men vander en masse blomster i stedet for.....

Men det burde ikke være nødvendigt at undskylde, at man ikke drikker... Det er da en ærlig sag ikke at have lysten til det ind i mellem, OGSÅ selvom at du plejer at tage godt fra

Anmeld

3. februar 2012

Frk Mig

jeg sagde bare at jeg ikke havde lyst til at drikke .. det er jo en ærlig sag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.