Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Joyce skriver: Hvis du ser det samme som mig, så er det helt sikkert en positiv test stort tillykke herfra
Hvis du ser det samme som mig, så er det helt sikkert en positiv test stort tillykke herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissTas skriver: s vil helt klart sige positiv Tillykke
s
vil helt klart sige positiv Tillykke
MariaKyedDK skriver: TTaf tør godt sige T IL LY KK E
TTaf
tør godt sige T IL LY KK E
Anonym skriver: Tak skal du have! :-) jeg har næsten ikke sovet i nat, fordi tankerne kører rundt i hovedet på en! ;-)
Tak skal du have! :-) jeg har næsten ikke sovet i nat, fordi tankerne kører rundt i hovedet på en! ;-)
det er da også klart .. det er jo en fantastisk nyhed den bedste nyhed man kan ønske sig
Anonym skriver: Tak for det - det er bare for vildt!! :-)
Tak for det - det er bare for vildt!! :-)
Ja ! vil ønske at det også snart bliver Vores Tur vi har prøvet i 2½ år.
MariaKyedDK skriver: Ja ! vil ønske at det også snart bliver Vores Tur vi har prøvet i 2½ år.
faktisk 2 år og 9 måneder.
Åh, det er også længe... Øv, jeg krydser alt hvad jeg kan for at det bliver jeres tur næste gang.
Vores andre børn har taget rigtig lang tid at lave, så derfor er det også vildt mærkeligt pludselig at stå med en positiv test nærmest uden at have forsøgt, så miraklernes tid er ikke forbi! Jeg håber, der snart er et lille mirakel på vej til jer.
Anonym skriver: Tak! :-) den jeg tog her til morgen var lige så positiv, så jeg må vist hellere få ringet til lægen...;-)
Tak! :-) den jeg tog her til morgen var lige så positiv, så jeg må vist hellere få ringet til lægen...;-)
Stort tillykke
Tillykke!!
Anonym skriver: Åh, det er også længe... Øv, jeg krydser alt hvad jeg kan for at det bliver jeres tur næste gang. Vores andre børn har taget rigtig lang tid at lave, så derfor er det også vildt mærkeligt pludselig at stå med en positiv test nærmest uden at have forsøgt, så miraklernes tid er ikke forbi! Jeg håber, der snart er et lille mirakel på vej til jer.
åh tusind tak det håber jeg virkelig også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128