Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sandratobias skriver: Kæmpe tillykke med den positive test..
Kæmpe tillykke med den positive test..
Tak!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hahaha, det siger jeg ikke - så kan folk måske begynde at regne det ud! Men jeg har kun haft mens 1 gang, siden jeg sidst fødte! Det lader jo til at jeg slipper for det et pænt stykke tid igen!
hahaha, det siger jeg ikke - så kan folk måske begynde at regne det ud! Men jeg har kun haft mens 1 gang, siden jeg sidst fødte! Det lader jo til at jeg slipper for det et pænt stykke tid igen!
ORW så det er hurtigt du er ude igen! Nu kommer detektiven op i mig!
Zette skriver: ORW så det er hurtigt du er ude igen! Nu kommer detektiven op i mig!
Hehe, du gætter det ikke, for jeg tror ikke, du kender mig!
Anonym skriver: Nej, jeg er vist heller ikke i tvivl længere. Jeg er vist allerede i uge 6, så vidt jeg kan regne ud... 5+3 hvis befrugtningstidspunktet er det, min mand og jeg kan regne os frem til!
Nej, jeg er vist heller ikke i tvivl længere. Jeg er vist allerede i uge 6, så vidt jeg kan regne ud... 5+3 hvis befrugtningstidspunktet er det, min mand og jeg kan regne os frem til!
Nøj hvor er det altså bare skønt ihj den følelse hvor man bare lægger testen på vasken, og ikke tør kigge på resultatet, og ens mave spænder - er den positiv/negativ?- der når at suse tusindvis tanker på få minutter omkring ens fremtid osv... ELSKER DET hahah. når man ser testen faktisk ER positiv tænker man bare , "eeeeeeeej det passer sikkert ikke ... vi tar en ny" haha og den bliver også positiv, så begynder det at gå op for en man er faktisk gravid ... Jeg tog sku også en test i 3-4 måned, bare for at se den streg igen. fjollet.
Anonym skriver: Hehe, du gætter det ikke, for jeg tror ikke, du kender mig!
så kan du da bare sige det til mig privat, så jeg ved noget andre ikke ved kan godt holde på hemmeligheder, det er jeg GOD til! Hvis jeg selv skal sige det....
Mtang skriver: Nøj hvor er det altså bare skønt ihj den følelse hvor man bare lægger testen på vasken, og ikke tør kigge på resultatet, og ens mave spænder - er den positiv/negativ?- der når at suse tusindvis tanker på få minutter omkring ens fremtid osv... ELSKER DET hahah. når man ser testen faktisk ER positiv tænker man bare , "eeeeeeeej det passer sikkert ikke ... vi tar en ny" haha og den bliver også positiv, så begynder det at gå op for en man er faktisk gravid ... Jeg tog sku også en test i 3-4 måned, bare for at se den streg igen. fjollet.
Haha, ja du har fuldstændig ret. Det ER fantastisk, men jeg tager da også lige den ene jeg har tilbage imorgen tidlig og tester igen. Sidste gang testede jeg også flere gange - man har åbenbart brug for den bekræftelse!
Zette skriver: så kan du da bare sige det til mig privat, så jeg ved noget andre ikke ved kan godt holde på hemmeligheder, det er jeg GOD til! Hvis jeg selv skal sige det....
Nice try! Men...nope!
Hvis du ser det samme som mig, så er det helt sikkert en positiv test stort tillykke herfra
Anonym skriver: Jeg har lige tisset på denne strimmel. ser i det samme som mig ?
Jeg har lige tisset på denne strimmel. ser i det samme som mig ?
vil helt klart sige positiv Tillykke
tør godt sige T IL LY KK E
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128