Positiv test???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Mtang

Ismone skriver:

Er det en graviditets test eller en æl? Hvis det er en æl, ville jeg sige at den er negativ, hvis det er en graviditets test ville jeg sige måske og så prøve igen om nogle dage 

den er helt klart positiv. :-)  Mine 5 test var absolut mindre tydelige end den der , og jeg testede det endda hele 5 gange, med morgenurin hver gang... så for mig er der ingen tvivl TILLYKKE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

smokin

Anonym skriver:

Tak, ja igen!

uhhh igen! ER det så glædeligt? Kender jeg dig?

Anmeld

2. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Vi har ikke beskyttet os, for det plejer at tage lang tid, så det er halvt med vilje og halvt uheld. Jeg havde gerne set, der var gået lidt længere tid, men det er ok. Jeg skal bare lige vænne mig til tanken.

Okay ja det jo forskelligt hvor hurtigt det går men ja jeg skulle nok os vænne mig til tanken 

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Zette skriver:

uhhh igen! ER det så glædeligt? Kender jeg dig?

Hæhæ, måske har du set mig herude, men jeg holder mig mest til min mødregruppe herinde...

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Mtang skriver:

den er helt klart positiv. :-)  Mine 5 test var absolut mindre tydelige end den der , og jeg testede det endda hele 5 gange, med morgenurin hver gang... så for mig er der ingen tvivl TILLYKKE

Nej, jeg er vist heller ikke i tvivl længere. Jeg er vist allerede i uge 6, så vidt jeg kan regne ud... 5+3 hvis befrugtningstidspunktet er det, min mand og jeg kan regne os frem til!

Anmeld

2. februar 2012

l.kjoeller

stort tillykke

Anmeld

2. februar 2012

smokin

Anonym skriver:

Hæhæ, måske har du set mig herude, men jeg holder mig mest til min mødregruppe herinde...

nå da da..... SPÆNDENDE! Er der langt imellem børnene så? 

Virkelig spændende! 

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Zette skriver:

nå da da..... SPÆNDENDE! Er der langt imellem børnene så? 

Virkelig spændende! 

hahaha, det siger jeg ikke - så kan folk måske begynde at regne det ud! Men jeg har kun haft mens 1 gang, siden jeg sidst fødte! Det lader jo til at jeg slipper for det et pænt stykke tid igen!

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

stort tillykke

tak

Anmeld

2. februar 2012

sandratobias

Kæmpe tillykke med den positive test..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.