ÆL spørgsmål igen - nu med afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Da jeg brugte strimmelteste blev de aldrig mere positive end den du har på billedet - og jeg kan garanterer dig for jeg havde ÆL. det gjorde SÅ ondt... Blev desuden også testet for det via blodprøve og den var god nok og blev da også gravid... Men jeg skiftede til at bruge stavteste istedet og de er MEGET tydeligere at aflæse... Jeg vil klart anbefale dig at bruge stavteste istedet da strimmelteste er virkelig dumme til at teste ÆL med, fordi det er så svært at tyde resultatet...

ja jeg synes godt nok også at de strimmel teste er lidt svære at blive kloge på.. 

men jeg har taget en ny ÆL test idag som ser sådan her ud. Så nu er der vist ikke nogen tvivl mere om at jeg har ÆL  

jeg har også ret ondt, og jeg har mega meget at der der tykke æggehvide agtig slim. så den er helt sikkert god nok. 

der skal arbejdes på sagen i aften hehe 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Masig

Anonym skriver:

ja jeg synes godt nok også at de strimmel teste er lidt svære at blive kloge på.. 

men jeg har taget en ny ÆL test idag som ser sådan her ud. Så nu er der vist ikke nogen tvivl mere om at jeg har ÆL  

jeg har også ret ondt, og jeg har mega meget at der der tykke æggehvide agtig slim. så den er helt sikkert god nok. 

der skal arbejdes på sagen i aften hehe 

Ja den er der i hvert fald ingen tvivl om.. Så tydelige blev mine aldrig til trods for jeg uden tvivl havde ÆL....

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ja den er der i hvert fald ingen tvivl om.. Så tydelige blev mine aldrig til trods for jeg uden tvivl havde ÆL....

hehe nej den test kan ingen da være i tvivl om at der er positiv! skønt! 

jeg kender flere som heller aldrig fik deres teste så postive... så jeg tror altså at man skal stole MINDST lige så meget på de symptomer man mærke på kroppen  

i dit tilfælder var der jo ihvertfald som du selv sigen ingen tvivl. du bærer jo rundt på resultatet nu  

håber jeg er lige så heldiv om ca 14 dage! 

Anmeld

4. februar 2012

Masig

Anonym skriver:

hehe nej den test kan ingen da være i tvivl om at der er positiv! skønt! 

jeg kender flere som heller aldrig fik deres teste så postive... så jeg tror altså at man skal stole MINDST lige så meget på de symptomer man mærke på kroppen  

i dit tilfælder var der jo ihvertfald som du selv sigen ingen tvivl. du bærer jo rundt på resultatet nu  

håber jeg er lige så heldiv om ca 14 dage! 

Det er jo lige det.. Selvom det tog sin tid, så virkede det jo til sidst.. men jeg stoppede også med at teste for Æl efter 3-4 mdr fordi jeg kunne mærke den så tydeligt, så vidste jo hvornår den var der... Så gad ikke spilde penge på teste

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Det er jo lige det.. Selvom det tog sin tid, så virkede det jo til sidst.. men jeg stoppede også med at teste for Æl efter 3-4 mdr fordi jeg kunne mærke den så tydeligt, så vidste jo hvornår den var der... Så gad ikke spilde penge på teste

kan jeg godt forstå  

jeg har ikke kunne mærke det så tydeligt.. eller rettere sagt jeg turde ikke rigtig tro på at det var det jeg mærkede... så nu prøvede jeg med ÆL test for at se om den var god nok. og det må man jo sige at den er. 

men det underlige er at det først er idag testen er positiv, for jeg har haft symptomer i over 1 uge nu... underligt

Anmeld

4. februar 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Ifølge den her facit-model, så er min ÆL test fra den 29/1 da positiv. Ikk????? 

14 dage efter min så sadan ud var der gevinst og har nu en dreng på 10 mdr.. Så hop i kanen

Anmeld

4. februar 2012

Masig

Anonym skriver:

kan jeg godt forstå  

jeg har ikke kunne mærke det så tydeligt.. eller rettere sagt jeg turde ikke rigtig tro på at det var det jeg mærkede... så nu prøvede jeg med ÆL test for at se om den var god nok. og det må man jo sige at den er. 

men det underlige er at det først er idag testen er positiv, for jeg har haft symptomer i over 1 uge nu... underligt

Jeg kunne også have ondt i et par dage op til, men det var først på dagen at jeg for alvor fik rigtig ondt.. Og så fik jeg kvalme, som varede en uges tid efter, og efter den uge begyndte jeg så at få lidt begyndende menssmerter... Så jeg havde generelt mange symptomer hele cyklus igennem uden det behøvede betyde andet end at jeg havde ÆL og mens

Men til sidst gav det endelig pote

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.