ÆL spørgsmål igen - nu med afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er denne ÆL test positiv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

923 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Anonym trådstarter

Ifølge den her facit-model, så er min ÆL test fra den 29/1 da positiv. Ikk????? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Anonym trådstarter

jer der har svaret nej, vil i begrunde? for hvis denne ikke er positiv, så tror jeg desværre slet ikke jeg kan lave positive teste... de blir nemlig ikke mere "positive" end den her... 

Anmeld

3. februar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er hele test stregen der skal være lige så tydlig eller tydliger end kontrolstregen,og det er den ikke på din test.

Anmeld

3. februar 2012

Muffinmus

Den er så tæt på som den kan være...Men husk nu at du sagtens kan have ÆL selv om den ikke bliver bragende positiv lige der hvor du tester.

F.eks fik jeg en negativ test om formiddagen men allede om aftenen var den bragende positiv:-) Så bare to timer mellem testene kan risikere at gøre en forskel jo.:-)

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jer der har svaret nej, vil i begrunde? for hvis denne ikke er positiv, så tror jeg desværre slet ikke jeg kan lave positive teste... de blir nemlig ikke mere "positive" end den her... 

de er jo akkurat lige røde i farven  kan godt se at den første streg er lidt mere "uskarp" i højre side (hvis det er det du mener?) men tror simpelthen bare det er testens kvalitet der gør det.. 

i virkeligeheden var de to streger nemlig lige stærke i farven... 

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Den er så tæt på som den kan være...Men husk nu at du sagtens kan have ÆL selv om den ikke bliver bragende positiv lige der hvor du tester.

F.eks fik jeg en negativ test om formiddagen men allede om aftenen var den bragende positiv:-) Så bare to timer mellem testene kan risikere at gøre en forskel jo.:-)

jeg tog desværre ikke en test dagen før jeg tog denne, men der tror jeg faktiks at den ville have været KNALD positiv så...  

Det er vildt at tænke på at få timers forskel kan gøre det. blev du gravid på den ÆL så? 

Anmeld

3. februar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Testen fejler ikke noget,den er bare ikke positiv.

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

mea skriver:

nå man så har jeg åbenbart aldrig ÆL... for jeg har aldrig prøvet at have en test som var mere positiv end den her...  

må da hellere søge læge så?... 

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

mea skriver:

er denne her så positiv? taget idag kl 14 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. februar 2012

Masig

Anonym skriver:

Ifølge den her facit-model, så er min ÆL test fra den 29/1 da positiv. Ikk????? 

Da jeg brugte strimmelteste blev de aldrig mere positive end den du har på billedet - og jeg kan garanterer dig for jeg havde ÆL. det gjorde SÅ ondt... Blev desuden også testet for det via blodprøve og den var god nok og blev da også gravid... Men jeg skiftede til at bruge stavteste istedet og de er MEGET tydeligere at aflæse... Jeg vil klart anbefale dig at bruge stavteste istedet da strimmelteste er virkelig dumme til at teste ÆL med, fordi det er så svært at tyde resultatet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.