Nå! Så blev jeg (allerede) sygemeldt i 14 dage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2009

Mikkelmusen

Tynen skriver:

Det gør jeg heller ikke
Jeg VED at jeg har mit på det rene og at det ikke er "pjæk".
Nu er det ikke "bare" noget jeg lige fik gjort igår, men noget der er blevet fulgt siden uge 11 af graviditeten da jeg blev scannet pga. smerter.
Så det har været en lang og opslidende periode, synes jeg.

Nu vil jeg ikke skrive så uddybende herinde, da man ikke ved hvem der læser med.
Pbér dig gerne (Ja og I andre for den sags skyld) hvis du vil vide mere

Synes da det er latterligt at du ikke kan få en sygemelding trumfet igennem hvis det er så skidt.
Nu var jeg selv inde ved en reservelæge alle de gange jeg har været afsted - Jeg er faktisk heller ikke så sikker på at min egen læge ville godkende en sygemelding, da hun er en gammel rotte i faget og tager lidt let på tingene.

God bedring til dig!

Jeg har netop snakket med min læge om det allerede for MANGE uger siden, men han mener fortsat ikke det er så slemt.... Tak fordi du forstår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

Mikkelmusen

Mebach skriver:

Hvordan er det nu?
Arbejder du?

Nej det gør jeg ikke, hvorfor?

Anmeld

17. marts 2009

Rasmine

Mikkelmusen skriver:

Nej det gør jeg ikke, hvorfor?

Hvad skal du så bruge en sygemelding til, om jeg må spørge?
Du er jo ikke tvunget til at stå op mange timer hver dag, som eksempelvis Tynen, der arbejder i butik!

Anmeld

17. marts 2009

Mikkelmusen

Mebach skriver:

Hvad skal du så bruge en sygemelding til, om jeg må spørge?
Du er jo ikke tvunget til at stå op mange timer hver dag, som eksempelvis Tynen, der arbejder i butik!

Jo det er jeg faktisk, for når man er på kontanthjælp så bliver man sendt i aktivering. Og du vælger ikke selv hvad du vil ud i.

Anmeld

17. marts 2009

Rasmine

Mikkelmusen skriver:

Jo det er jeg faktisk, for når man er på kontanthjælp så bliver man sendt i aktivering. Og du vælger ikke selv hvad du vil ud i.

Hvor langt er det nu du er henne?

Har du fået at vide hvornår du skal i aktivering?

Tror du ikke lægen mener der ikke er nogen grund til at sygemelde dig, så længe du går hjemme?

Måske det vil være nemmere at få en sygemelding når du først er kmmet i aktivering?

Ellers må de jo finde noget aktivering, som er stillesiddende.

Anmeld

17. marts 2009

Mie A

Godt at du er blevet sygemeldt. Jeg blev også sygemeldt i en periode da jeg ventede Simon og det var "bare" pågrund af bækkensmerter.
God bedring...kan man overhovedet sige det?? Det forsvinder jo som sådan ikke bare igen...

Anmeld

17. marts 2009

Mikkelmusen

Jeg er 28+1 og har lige sluttet aktivering. Jeg venter på at skulle starte i noget andet aktiverng inden for en uge. Nej lægen er desværre bare af den overbevisning at mange kvinder får bækkenløsning og at det ikke var så slemt med mig. Han ved godt jeg er i aktivering.
Mit problem er jo netop at det ikke kun er når jeg står op jeg har ondt. Hvis jeg står eller går i bare 10-15 min får jeg ondt og det samme gælder for at sidde ned. Den anden side er at jeg selv skal fragte mig til div. aktiveringssteder og jeg skal skal med bus. Og der kører ikke bybusser til alle steder hvor de har aktivering. Så bare selve turen fra stationen til aktiveringsstedet kan godt være lang. Jeg ved godt at jeg ikke er der "fuldtid" som Tynen. Jeg har 25 timer om ugen. Men det jo ondt alligevel.

Jeg regner i grunden heller ikke med at nå at få en sygemelding inden barsel fordi min læge er sådan. Jeg snakkede med JM om det og hun gav mig bare en folder og et stykke papir med De 1 bud - hvis du har ondt i bækkenet. Men det kan jeg jo ikke bruge til så meget. Jeg kan rette mig efter det der står, men jeg synes sgu ikke det hjælper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.