Nå! Så blev jeg (allerede) sygemeldt i 14 dage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. marts 2009

Tynen

Så kom dommen efter et værre renderi ved lægen de sidste par uger - 14 dages sygemelding.
Tænk, jeg anede slet ikke at det var så "alvorligt".

Jeg har så fået konstateret begyndede BL - Great!
Synes nok det var så underligt at jeg har været delvist lam de sidste par uger, men havde ikke den fjeneste ide om at det var BL.
Troede nærmere at det var den der iskiasnerve der sad godt og grundigt i klemme.

Derudover kaster jeg jo stadig op, så min læge ville lige se om 14 dages ro ikke kunne gøre kål på det sammen med en underlig trykken for hjertet/brystet jeg har døjet med.

Så nu glæder jeg mig til at skulle fede den på babyen når Stella er i DP - Det blir´ SÅ godt!
Trænger virkelig bare til ro .. Og måske en lille morfar eller 2 om eftermiddagen

God dag til jer alle!!!

Trine - (Så laver vi laver the old NB-style) 15+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

Tut

Hej,

Så husk at slappe af, og ikke fise og fare rundt

Jeg tog ikke min sygemelding alvorligt da jeg blev sygemeldt i uge 15 med BL, hvilket gør at jeg stadig døjer MEGET med det nu. Jeg kan ikke sidde på gulvet, eller slå græs, og en masse andre ting uden at gå som en gås bagefter og have rigtig ondt.

Så lov mig at du slapper af og passer på dig selv.

Jeg håber også at det hjælper på kvalmen.

Knus

Tut

Anmeld

17. marts 2009

Ny mor

Argg, hvor træls, men nyd nu at have papirer på du ikke må lave andet end at slappe af og ligge på langs .

God bedring!

Birgitte

Anmeld

17. marts 2009

Mikkelmusen

Du må undskylde men jeg synes sgu det er lidt unfair at alle andre end mig bare kan blive sygemeldt. Min læge mener bestemt ikke at jeg fejler noget på trods af mange og kraftige smerter. Nu er det ikke sådan at jeg laver en masse men alligevel. Min svigerinde er også sygemeldt og hun ser fandme ikke ud til at fejle noget. Hun går bare rundt normalt. Imens jeg kan stavre rundt og ømme mig konstant. Selvfølgelig er det ikke fedt at være sygemeldt, men når man har så ondt ville det være rart.

Anmeld

17. marts 2009

Mikkelmusen

Du må altså ikke tage det personligt Tynen...

Anmeld

17. marts 2009

Tynen

Du må altså ikke tage det personligt Tynen...

Det gør jeg heller ikke
Jeg VED at jeg har mit på det rene og at det ikke er "pjæk".
Nu er det ikke "bare" noget jeg lige fik gjort igår, men noget der er blevet fulgt siden uge 11 af graviditeten da jeg blev scannet pga. smerter.
Så det har været en lang og opslidende periode, synes jeg.

Nu vil jeg ikke skrive så uddybende herinde, da man ikke ved hvem der læser med.
Pbér dig gerne (Ja og I andre for den sags skyld) hvis du vil vide mere

Synes da det er latterligt at du ikke kan få en sygemelding trumfet igennem hvis det er så skidt.
Nu var jeg selv inde ved en reservelæge alle de gange jeg har været afsted - Jeg er faktisk heller ikke så sikker på at min egen læge ville godkende en sygemelding, da hun er en gammel rotte i faget og tager lidt let på tingene.

God bedring til dig!

Anmeld

17. marts 2009

Plysbjørnen

Mikkelmusen skriver:

Du må undskylde men jeg synes sgu det er lidt unfair at alle andre end mig bare kan blive sygemeldt. Min læge mener bestemt ikke at jeg fejler noget på trods af mange og kraftige smerter. Nu er det ikke sådan at jeg laver en masse men alligevel. Min svigerinde er også sygemeldt og hun ser fandme ikke ud til at fejle noget. Hun går bare rundt normalt. Imens jeg kan stavre rundt og ømme mig konstant. Selvfølgelig er det ikke fedt at være sygemeldt, men når man har så ondt ville det være rart.

det skal du ikke være ked af, det kunne jeg heller ikke... Jeg skulle endda gå næsten 1 km fra p-pladsen og op til min arbejdsplads...

Ved Laura var jeg så så heldig at få indkørselstilladelse den sidste måned fordi jeg ikke kunne holde til at gå pga plukkeveer... Men ved Benjamin havde jeg ikke nogen bil, og bussen må altså ikke køre ind på fabriksgrunden...

Men jo det er surt når man har pisse ondt og ikke må blive sygemeldt...

Betina

Anmeld

17. marts 2009

Rasmine

Mikkelmusen skriver:

Hold da op mand, der er vist én der har fået det forkerte ben ud af sengen?

Ja, det er da trist du ikke kan få en sygemelding, men altså....
Jeg stod lidt i din situation, da jeg ventede Mille.
Det endte med jeg skiftede læge, og fik af den ny læge med det samme en sygemelding, da han godt kunne se det var noget skidt. Ikke bare fysisk, men det gik også ud over min psyke, at jeg bare SKULLE tage på job, selvom jeg havde ondt. De troede jo nærmest på mit job, jeg var hypokonder, og i og med jeg ikke fik en sygemelding, gjorde det jo ikke "min sag" bedre.

Anmeld

17. marts 2009

Mikkelmusen

Mebach skriver:

Hold da op mand, der er vist én der har fået det forkerte ben ud af sengen?

Ja, det er da trist du ikke kan få en sygemelding, men altså....
Jeg stod lidt i din situation, da jeg ventede Mille.
Det endte med jeg skiftede læge, og fik af den ny læge med det samme en sygemelding, da han godt kunne se det var noget skidt. Ikke bare fysisk, men det gik også ud over min psyke, at jeg bare SKULLE tage på job, selvom jeg havde ondt. De troede jo nærmest på mit job, jeg var hypokonder, og i og med jeg ikke fik en sygemelding, gjorde det jo ikke "min sag" bedre.

Næh ikke det forkerte ben... Jeg er bare så træt af at jeg skal have ondt hele tiden og at ingen tror på mig. Som du selv siger så troede jo du var hypokonder fordi du ikke kunne få den sygemelding. Nu er det bare sådan at der ikke er så mange læger her hvor vi bor og dem der er har lukket for tilmelding eller hvad det hedder. Så det er ikke så nemt bare at skifte læge.

Anmeld

17. marts 2009

Rasmine

Mikkelmusen skriver:

Næh ikke det forkerte ben... Jeg er bare så træt af at jeg skal have ondt hele tiden og at ingen tror på mig. Som du selv siger så troede jo du var hypokonder fordi du ikke kunne få den sygemelding. Nu er det bare sådan at der ikke er så mange læger her hvor vi bor og dem der er har lukket for tilmelding eller hvad det hedder. Så det er ikke så nemt bare at skifte læge.

Hvordan er det nu?
Arbejder du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.