spørgsmål angående ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Anonym trådstarter

ifølge den her "Facit-model" så er min ÆL test fra den 29/1 da positiv. ikk?????? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Lærke20.08.2011

den er positiv!

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Lærke20.08.2011 skriver:

den er positiv!

weeee! jamen så er den jo god nok prøv at se det billede jer har lagt ind med facit modellen. der ses det også tydeligt at min test er positiv  

men så er det jo egentlig bare at vente nu!... vi ÆL  har jo fundet sted, og vi har sexet dagene før, under og efter, såååå  

Anmeld

2. februar 2012

NNL

Anonym skriver:

er glad for at høre at din positive test så ud som min fra den 29 så er den jo nok god nok. 

heldigvis har vi hygget, både den 27, 29, 30, 31 og 1 hehe så mon ikke vi har ramt! 

HÅBER JEG! 

Ja så burde der da være nogle sædceller til det lille æg at lege tag-fat med

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Ja så burde der da være nogle sædceller til det lille æg at lege tag-fat med

ja der skulle gerne være marcheret en hel hær ind i løbet af de sidste 5 dage  

håber at en stærk og modig en går til angreb på ægget! 

så kan jeg vel teste med en g-test om ca 14 dage fra nu af? 

åh det blir nogle lange 14 dage... 

jeg skal til fedt den 11/2. Den må jeg hellere holde mig ædru til. bare for en sikkerheds skyld 

Anmeld

2. februar 2012

NNL

Anonym skriver:

ja der skulle gerne være marcheret en hel hær ind i løbet af de sidste 5 dage  

håber at en stærk og modig en går til angreb på ægget! 

så kan jeg vel teste med en g-test om ca 14 dage fra nu af? 

åh det blir nogle lange 14 dage... 

jeg skal til fedt den 11/2. Den må jeg hellere holde mig ædru til. bare for en sikkerheds skyld 

Den med om man skal holde sig ædru er altid lidt svær... Er der ingenting, kan man godt fortryde det, men når man sidder i situationen og tænker over at der måske er ved at ske et mirakel inden i en, har man slet ikke lyst til at drikke!

Jeg holdt mig ædru til en fest den dag hvor jeg skulle have ÆL i netop den måned, jeg blev gravid... Har flere gange tænkt om kroppen mon havde kunnet finde ud af det hvis jeg havde drukket!?! Skal lige sige at vi prøvede i 11 mdr før der var bid. Men er sikker på at vi får en baby, der var værd at vente på

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Den med om man skal holde sig ædru er altid lidt svær... Er der ingenting, kan man godt fortryde det, men når man sidder i situationen og tænker over at der måske er ved at ske et mirakel inden i en, har man slet ikke lyst til at drikke!

Jeg holdt mig ædru til en fest den dag hvor jeg skulle have ÆL i netop den måned, jeg blev gravid... Har flere gange tænkt om kroppen mon havde kunnet finde ud af det hvis jeg havde drukket!?! Skal lige sige at vi prøvede i 11 mdr før der var bid. Men er sikker på at vi får en baby, der var værd at vente på

jeg tør ikke drikke når jeg ikke med sikkerhed ved om der kunne være noget... det har jeg gjort nogle andre gange før, og så har jeg simpelthen haft den dårligste samvittighed bagefter, og beskyldt mig selv for at det var derfor jeg ikke blev gravid.. 

så hellere være på den sikre side og kun drikke de dage hvor min mens er der. 

rigtig dejligt at det hele endte ud med en lykkelig nyhed og nu en dejlig i bebs i maven! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.