spørgsmål angående ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Anonym trådstarter

er dette en normalt rytme for ÆL? går selv ud fra at min ÆL var den 29/1.... eller hvad?  

(klik på billedet for at gøre det større) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Lærke20.08.2011

måske du har haft æl d. 29 - din test er ikke helt positiv men det er ikke sikkert at du kan få den mere positiv end dette - det kunne jeg ikke og jeg blev gravid første gang vi brugte æl teste :-)

pøj pøj med projektet!

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Lærke20.08.2011 skriver:

måske du har haft æl d. 29 - din test er ikke helt positiv men det er ikke sikkert at du kan få den mere positiv end dette - det kunne jeg ikke og jeg blev gravid første gang vi brugte æl teste :-)

pøj pøj med projektet!

mange tak for svar  

nej jeg tror heller ikke at jeg kan få den mere positiv end den er den 29... regnede jo sådan set med at den ville blive mere kraftig i farven dagene efter, men istedetfor blir den bare mere og mere negativ...

så derfor må min ÆL jo have ligget enten den 28 eller 29... den 28 testede jeg nemlig ikke... 

håber jeg er lige så heldig som dig. Min kæreste overtalte mig til ÆL test i denne måned, selv om jeg ikke synes de er til at finde ordentlig ud af... 

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Lærke20.08.2011 skriver:

pøj pøj med projektet!

her er lige et billede af hvordan testen så ud den 29/1 ca 2 min efter jeg  havde tisset på den. synes nemlig den er lidt mere positiv at se på der, iforhold til nu hvor den er helt tørret ind 

Anmeld

2. februar 2012

NNL

Umiddelbart vil jeg da tro at den er positiv d. 29 (sådan så mine også ud når de var bedst). Så dermed burde din ÆL ligge 24-48 timer efter testen (står i brugsvejledningen på de forskellige testmærker)

Held og lykke, håber I har fået hygget på den rigtige dag

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Umiddelbart vil jeg da tro at den er positiv d. 29 (sådan så mine også ud når de var bedst). Så dermed burde din ÆL ligge 24-48 timer efter testen (står i brugsvejledningen på de forskellige testmærker)

Held og lykke, håber I har fået hygget på den rigtige dag

er glad for at høre at din positive test så ud som min fra den 29 så er den jo nok god nok. 

heldigvis har vi hygget, både den 27, 29, 30, 31 og 1 hehe så mon ikke vi har ramt! 

HÅBER JEG! 

Anmeld

2. februar 2012

M&N

Anonym skriver:

er dette en normalt rytme for ÆL? går selv ud fra at min ÆL var den 29/1.... eller hvad?  

(klik på billedet for at gøre det større) 

Undskyld den dårlige kvalitet- men sådan så mine ud

Jeg havde ÆL på 15. dagen 

Den blev aldrig tydeligere

Jeg vil sige din ÆL faldt d. 29

Anmeld

2. februar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Alle dine test er negative,det er hele test stregen,der skal være lige så tydlig eller tydligere end kontrolstregen,og det er de ikke hos dig.

Om du har misset den,eller om den kommer senere,er jo ikke til at vide,men det er helt normalt at de er næsten positive,for så at blive helt negative,også rigtig positiv.

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Undskyld den dårlige kvalitet- men sådan så mine ud

Jeg havde ÆL på 15. dagen 

Den blev aldrig tydeligere

Jeg vil sige din ÆL faldt d. 29

ja jeg tror altså også at min ÆL test fra den 29 er positiv, og så har min ÆL jo så været den 30 eller 31 (hvis man skal regne med at der går de 24-48 fra positiv test til selve ÆL) 

du har ikke et billede af dine test i farver? 

jeg havde desuden tykt sejt slim udflåd i forgårs og igår. 

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

mea skriver:

Alle dine test er negative,det er hele test stregen,der skal være lige så tydlig eller tydligere end kontrolstregen,og det er de ikke hos dig.

Om du har misset den,eller om den kommer senere,er jo ikke til at vide,men det er helt normalt at de er næsten positive,for så at blive helt negative,også rigtig positiv.

er denne her også negativ så? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.