Kønsscanning - manden vil ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

charlotteq

morethanperfect skriver:

Træls .

Vi har også fælles økonomi , men jeg må da stadig gerne gør noget som JEG gerne vil ..

Om så min kæreste ville ha det eller ej , gør jeg det da ..
Da jeg var gravid med Oscar syns han også det var en dum idé , men blev da glad for det da jeg fortalte ham kønnet alligevel ..

Jeg må også gøre som jeg vil, og skal ikke normalt spørge om lov.. Kan bare mærke på ham, at han ikke ville syntes det er okay at jeg bruger penge på det.. Så heller gå ud at købe det puskebord vi gerne vil have. Og det er jo ikke noget der gælder liv eller død at jeg får kønnet afvide..

Fik en tidlig scanning, og det er den eneste scanning han syntes vi skal betale for selv. Efter uge 20 skal jeg scannes hver 4 uge, så hvis der ikke er noget at se til md scanningen kan det være de kan se det ved en af de andre scanninger... Men håber de ka se det til md.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

morethanperfect

charlotteq skriver:

Jeg må også gøre som jeg vil, og skal ikke normalt spørge om lov.. Kan bare mærke på ham, at han ikke ville syntes det er okay at jeg bruger penge på det.. Så heller gå ud at købe det puskebord vi gerne vil have. Og det er jo ikke noget der gælder liv eller død at jeg får kønnet afvide..

Fik en tidlig scanning, og det er den eneste scanning han syntes vi skal betale for selv. Efter uge 20 skal jeg scannes hver 4 uge, så hvis der ikke er noget at se til md scanningen kan det være de kan se det ved en af de andre scanninger... Men håber de ka se det til md.

Okay ..

Ja så må du prioriterer ..

Anmeld

3. februar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

charlotteq skriver:

Hold op.. Sikke en oplevelse i havde første gang... Sure hende.

Ved det ikke er 100% sikkert med kønnet, alle dem jeg kender der har fået kønnet afvide har passet... Har nu heller ikke tænkt mig at købe lyserødt for alle pengene, men syntes bare det er lidt spændende... 

Før jeg blev gravid har jeg ellers altid sagt at jeg ikke vil vide kønnet, men nu er jeg da af en hel anden holdning.. Man har et standpukt til man tar et nyt..

Hihi nej det er svært ikke og være lidt nysgerrig omkring så stor en oplevelse )

Anmeld

3. februar 2012

charlotteq

pemiro skriver:

Min kæreste synes også det var dumt, men fik ham overtalt og det er han rigtig glaD for. Han nød at se den lille og vi fik rigtig fine billeder.. Derudover da vi nåede md scanning ville bebs slet ikke scannes så de var lige ved at opgive. Og køn kunne de slet slet ikke se og billeder fik vi kun et enlelt af fordi den ene af de to der scannede var hurtig til at få et taget...

Det var heldigt i selv fik en scanning så... Tror hvis jeg endelig skal komme igennem med en kønsscanning, bliver det først efter md.. Hvis de ikke kan se noget.. Medmindre han så vil havde det til at komme som en overraskelse.. (det krævede også overtalese at vi skulle vide kønnet) .. De mænd er nu mærklige..

Anmeld

3. februar 2012

pemiro

charlotteq skriver:

Det var heldigt i selv fik en scanning så... Tror hvis jeg endelig skal komme igennem med en kønsscanning, bliver det først efter md.. Hvis de ikke kan se noget.. Medmindre han så vil havde det til at komme som en overraskelse.. (det krævede også overtalese at vi skulle vide kønnet) .. De mænd er nu mærklige..

Ja det kan de godt være til tider

Måske det er fordi det ikke rigtig er gået op for dem at man rent faktisk har deres barn i mavsen.. Min kæreste er først rigtig begyndt at fatte det nu her hvor jeg er 22+ hvor han selv kan mærke ham, på trods af tre tidligere scanninger

Anmeld

3. februar 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
charlotteq skriver:

Fordi vi har fælles økonimi.. Og når vi er i kbh. er han med - så kan jeg ikke bare lige smutte ind forbi.. Det ville være lettere her i  byen, men også en hel anden pris. Og han ville ikke kunne se det positive i det efter, når vi ka få resultatet til MD. Så vil ikke have en sur mand pga. det..

Selvom i har fællesøkonomi kan du vel godt bruge 200 kr. uden hans accept ?

Jeg ville gøre det, og så måtte han jo være sur - det kan ikke passe at for sølle 200 kr. skal der være sådan et postyr. Hvad så når i får den lille og du ser fx. en flyverdragt på tilbud, så ville du heller ikke købe den uden accept?

Det kunne jeg ikke leve med. Selvfølgelig skal man have respekt for ens budget, og er det fordi pengene ikke er der, så er det jo klart man ikke gør det.

Anmeld

3. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Her har jeg lokket med at når det blvier aktuelt så kan vi give hans og min mor en fantastisk oplevelse ved at tage dem med. Det er for mange at have med til NF og MD (hvor jeg egentlig heller ikke gider have dem med), men jeg er sikker på de rigtig gerne, især svigermor vil med til en scanning. Så det skal da selvfølgelig være en kønsscanning- haha

Det har løsnet lidt op..

Anmeld

3. februar 2012

Masig

charlotteq skriver:

Kan også sagtens se det fra den vinkel, men syntes bare der er evigheder til. Og når man nu kan få det afvide før... Men må bare væbne mig med tålmodighed..

Ja ja kan godt se det er lang ventetid, synes jeg også selv, men hold da op hvor ville jeg synes det var penge ud af vinduet at betale for noget 3-4 uger før jeg kunne få det at vide gratis... Selvfølgelig er det altid fedt at se baby inde i maven, helt klart, men er alligevel nok en anelse for nærig til at ville betale SÅ mange penge (de 200 er selvfølgelig ikke meget) for noget jeg ville få gratis få uger efter...

Anmeld

3. februar 2012

GitteC78

charlotteq skriver:

Jeg har prøvet at sige at det jo ikke er 100% sikkert vi får kønnet afvide. Men det hjalp ikke.. Snakkede med ham om det igen igår aftes, men der er ikke noget at gøre.. Så må bare håbe vi får noget afvide til marts...

Ja jeg krydser finger for at I er mere heldige end vi var

Anmeld

3. februar 2012

BetinaMads

Jeg er 15+0 idag, og vi skal til MD scanning d.5 marts. Vi har valgt at få lavet en 3d scanning om en uge for at se kønnet, og få bekræftet at baby har det godt. Vi skal scannes på en klinik i Flensborg - det betaler vi 130 euro (975 kr) for, men så får vi også endnu en 3d scanning mellem uge 20-30. Man får også billeder  og dvd med hjem. Jeg synes, at man skal nyde sin graviditet og unde sig selv de glæder der er ved det. Desuden er det jo også sjovt for barnet at se når det bliver ældre.

Så hvis man har pengene til det synes jeg ikke man skal holde sig tilbage :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.