Kønsscanning - manden vil ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.626 visninger
32 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

charlotteq

Jeg er i en lidt træls situation...

Har lige fået tid til MD, den 14. marst. Men har fundet ud af at jeg allerede her i februar kan få lavet en privat kønsscanning. Foreslog dette for manden idag men svarret var NEJ! - Du må vente til uge 20 scanningen Vi skal ellers til København den sidste weekend i februar (bor i Esbjerg) og der har jeg set scanningen til 200 kr. mod 825 her i byen. Han mener at vores ts. scanning i december er privat scanning nok... ØV... Prøvede at få opbakning fra min mor, men det hjalp heller ikke... Så må vist bare vente... Føler bare tiden snegler sig afsted...

Skulle bare lige af med det et sted..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

twinboys

charlotteq skriver:

Jeg er i en lidt træls situation...

Har lige fået tid til MD, den 14. marst. Men har fundet ud af at jeg allerede her i februar kan få lavet en privat kønsscanning. Foreslog dette for manden idag men svarret var NEJ! - Du må vente til uge 20 scanningen Vi skal ellers til København den sidste weekend i februar (bor i Esbjerg) og der har jeg set scanningen til 200 kr. mod 825 her i byen. Han mener at vores ts. scanning i december er privat scanning nok... ØV... Prøvede at få opbakning fra min mor, men det hjalp heller ikke... Så må vist bare vente... Føler bare tiden snegler sig afsted...

Skulle bare lige af med det et sted..

smiler det er altid spændende lige at skulle sige hej til bebs i maven... Men du må have tålmodighed min pige...

Anmeld

2. februar 2012

Gaia

Hvorfor har din mand det sidste ord?  

Anmeld

2. februar 2012

charlotteq

Fordi vi har fælles økonimi.. Og når vi er i kbh. er han med - så kan jeg ikke bare lige smutte ind forbi.. Det ville være lettere her i  byen, men også en hel anden pris. Og han ville ikke kunne se det positive i det efter, når vi ka få resultatet til MD. Så vil ikke have en sur mand pga. det..

Anmeld

2. februar 2012

charlotteq

twinboys skriver:

smiler det er altid spændende lige at skulle sige hej til bebs i maven... Men du må have tålmodighed min pige...

Jeg prøver, men det er svært... Føler tiden snegler sig afsted.. Og det er første barn, så alt er nyt og spændende.

Anmeld

2. februar 2012

Pige2009

twinboys skriver:

Ja der er ikke andet for

Anmeld

2. februar 2012

GitteC78

Jeg håber du kan overtale manden til en kønsscanning, for det er jo ikke 100% sikkert at I får kønnet af vide den 14 marts. Da vi var til MD scanning kunne de ikke se kønnet, da den lille holdt benene samlet. Øv øv øv.... Vi snakkede om en kønssscanning, men manden synes vi skulle spare de penge.... Nu er der kun 30 dage til termin og jeg glæder mig vildt meget til at finde ud af kønnet. Det har været hårdt siden oktober ikke at vide kønnet, men jeg er så stolt over at jeg kunne vente.

Anmeld

2. februar 2012

Kløver

Nu er md jo ikke en kønsscanning så du kan jo argumentere for kønsscanning vi ønskede første gang ikke at vide køn, også sagde dette som det første, her 2 gang vidste vi det inden md, og de sagde intet om køn til md, det er heller ikke altid de kan se det og sikkerheden i kønnet er ikke så stor som ked private scanning hvor det kun er det de kigger efter.
I kan måske gå på kompromis, hvis de ikke nævner eller kan se det ved md, så kan i jo evt få en senere scanning med henblik på køn, og måske lidt 3d og er du medlem af danmark får i op til 300 kr retur

Anmeld

2. februar 2012

Maja_4000

Det er slet ikke sikkert at de kan/vil se efter det ved MD .. Ved en kønsscanning er der garanti .. I får en ny tid hvis de er i tvivl

Anmeld

2. februar 2012

twinboys

Baagøe skriver:

Ja der er ikke andet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.