Kønsscanning - manden vil ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

twinboys

charlotteq skriver:

Jeg prøver, men det er svært... Føler tiden snegler sig afsted.. Og det er første barn, så alt er nyt og spændende.

Ved det godt... jeg havde to små i min mave og jeg nød også scaningerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

JH12

Min Kæreste og min mor mente også vi skulle vente til uge 20 .. Meen mig og nogle andre familie medlemmer, mente at hvis man alligevel havde besluttet man ville vide det, hvorfor så vente  så det ente med kæresten blev overtalt, men det hjalp nok lidt at vi fik betalt scanningen..

Men ellers vil jeg sige, det ville også have været værd at vente på, så der er lidt mere spændende.. hvis man har fået en tidlig kønsscanning, kan MD scanning også blive en smule kedelig, da man får de samme oplysninger.. Men selvfølgelig er det altid en oplevelse at se den lille

Anmeld

2. februar 2012

VNB

Gaia skriver:

Hvorfor har din mand det sidste ord?  

præcis det samme tænkte jeg også lige  

man er vel 2 om at bestemme....  

Anmeld

2. februar 2012

Masig

charlotteq skriver:

Jeg er i en lidt træls situation...

Har lige fået tid til MD, den 14. marst. Men har fundet ud af at jeg allerede her i februar kan få lavet en privat kønsscanning. Foreslog dette for manden idag men svarret var NEJ! - Du må vente til uge 20 scanningen Vi skal ellers til København den sidste weekend i februar (bor i Esbjerg) og der har jeg set scanningen til 200 kr. mod 825 her i byen. Han mener at vores ts. scanning i december er privat scanning nok... ØV... Prøvede at få opbakning fra min mor, men det hjalp heller ikke... Så må vist bare vente... Føler bare tiden snegler sig afsted...

Skulle bare lige af med det et sted..

Jeg må indrømme jeg også synes det er spild af penge hvis man alligevel får det at vide til MD... her vil vi heller ikke bruge penge på en kønsscanning ingen MD, hvis vi nu alligevel får det at vide dér..

Men kan/vil de ikke sige det til MD så køber vi nok en kønsscanning bagefter...

Anmeld

2. februar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

charlotteq skriver:

Har lige fået tid til MD, den 14. marst. Men har fundet ud af at jeg allerede her i februar kan få lavet en privat kønsscanning. Foreslog dette for manden idag men svarret var NEJ! - Du må vente til uge 20 scanningen Vi skal ellers til København den sidste weekend i februar (bor i Esbjerg) og der har jeg set scanningen til 200 kr. mod 825 her i byen. Han mener at vores ts. scanning i december er privat scanning nok... ØV... Prøvede at få opbakning fra min mor, men det hjalp heller ikke... Så må vist bare vente... Føler bare tiden snegler sig afsted...

Øv hvor trist. Agumenter med at det jo ikke er en kønsscanning når man skal til md.Hvilket jo er heltkorrekt! første gang ville vi IKKE vise kønnet og ville gøre jm opmærksom på ikke at komme til at sige kønnet, hun blev mobset og det lød bestemt somom at det havde vi skam alligevel heller ikke fået afvise uanset hvad da det var en md scanning !! 

2 graviditet kunne kønnet ikke med sikkerhed ses

Da vi enlig gerne ville vide det. Så det er langt fra sikkert at det kan og vil ses. Mine 2 svigerinder fik os det forkerte afvide begge to.. 

Anmeld

3. februar 2012

charlotteq

GitteC78 skriver:

Jeg håber du kan overtale manden til en kønsscanning, for det er jo ikke 100% sikkert at I får kønnet af vide den 14 marts. Da vi var til MD scanning kunne de ikke se kønnet, da den lille holdt benene samlet. Øv øv øv.... Vi snakkede om en kønssscanning, men manden synes vi skulle spare de penge.... Nu er der kun 30 dage til termin og jeg glæder mig vildt meget til at finde ud af kønnet. Det har været hårdt siden oktober ikke at vide kønnet, men jeg er så stolt over at jeg kunne vente.

Jeg har prøvet at sige at det jo ikke er 100% sikkert vi får kønnet afvide. Men det hjalp ikke.. Snakkede med ham om det igen igår aftes, men der er ikke noget at gøre.. Så må bare håbe vi får noget afvide til marts...

Anmeld

3. februar 2012

charlotteq

Masig skriver:

Jeg må indrømme jeg også synes det er spild af penge hvis man alligevel får det at vide til MD... her vil vi heller ikke bruge penge på en kønsscanning ingen MD, hvis vi nu alligevel får det at vide dér..

Men kan/vil de ikke sige det til MD så køber vi nok en kønsscanning bagefter...

Kan også sagtens se det fra den vinkel, men syntes bare der er evigheder til. Og når man nu kan få det afvide før... Men må bare væbne mig med tålmodighed..

Anmeld

3. februar 2012

morethanperfect

charlotteq skriver:

Træls .

Vi har også fælles økonomi , men jeg må da stadig gerne gør noget som JEG gerne vil ..

Om så min kæreste ville ha det eller ej , gør jeg det da ..
Da jeg var gravid med Oscar syns han også det var en dum idé , men blev da glad for det da jeg fortalte ham kønnet alligevel ..

Anmeld

3. februar 2012

charlotteq

Mor til 2 Prinsesser<3 skriver:

Øv hvor trist. Agumenter med at det jo ikke er en kønsscanning når man skal til md.Hvilket jo er heltkorrekt! første gang ville vi IKKE vise kønnet og ville gøre jm opmærksom på ikke at komme til at sige kønnet, hun blev mobset og det lød bestemt somom at det havde vi skam alligevel heller ikke fået afvise uanset hvad da det var en md scanning !! 

2 graviditet kunne kønnet ikke med sikkerhed ses

Da vi enlig gerne ville vide det. Så det er langt fra sikkert at det kan og vil ses. Mine 2 svigerinder fik os det forkerte afvide begge to.. 

Hold op.. Sikke en oplevelse i havde første gang... Sure hende.

Ved det ikke er 100% sikkert med kønnet, alle dem jeg kender der har fået kønnet afvide har passet... Har nu heller ikke tænkt mig at købe lyserødt for alle pengene, men syntes bare det er lidt spændende... 

Før jeg blev gravid har jeg ellers altid sagt at jeg ikke vil vide kønnet, men nu er jeg da af en hel anden holdning.. Man har et standpukt til man tar et nyt..

Anmeld

3. februar 2012

pemiro

charlotteq skriver:

Jeg har prøvet at sige at det jo ikke er 100% sikkert vi får kønnet afvide. Men det hjalp ikke.. Snakkede med ham om det igen igår aftes, men der er ikke noget at gøre.. Så må bare håbe vi får noget afvide til marts...

Min kæreste synes også det var dumt, men fik ham overtalt og det er han rigtig glaD for. Han nød at se den lille og vi fik rigtig fine billeder.. Derudover da vi nåede md scanning ville bebs slet ikke scannes så de var lige ved at opgive. Og køn kunne de slet slet ikke se og billeder fik vi kun et enlelt af fordi den ene af de to der scannede var hurtig til at få et taget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.