Startpakker købes ! (Studerende)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. marts 2009

tttnd

hej det er sådan en barnevogn jeg har
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2009

KarinaIda

Hej igen.. Jeg har forresten også en babybjørn bæresele til salg.. Den er mørkeblå og har været brugt to gang, og det var bare for og prøve den og se om vi kunne lide og bruge den.. så den er faktisk ny.. Der er dog lidt kattehår på, idet katten nåede og lægge sig på den inden jeg fik den væk... Men den står til mindst 450 kr.. Vil nemlig ikek miste for meget på den....

Anmeld

19. marts 2009

tttnd

tttnd skriver:

hej det er sådan en barnevogn jeg har

Oh ja. Der er også en bæresele, sele til barnevognen og mere, har nok glemt halvdelen af hvad jeg har lol
åh her er den baby alarm som jeg har.

knus
tttnd

Anmeld

19. marts 2009

Smukkert

Hehe, ser ud som om i konkurrerer om at give/sælge ting til mig
Men tttnd vil forære os det, hvilket er så venligt af hende, så mon ikke det er turen værd at køre til sjælland.

Barnevognen er super fin! Præcis som jeg forestiller mig det.. Ih, jeg kan slet ikke vente til de 12 uger er nået og jeg skal scannes!

En ting jeg gerne vil vide er hvad farve puslebordet er? For sengen jeg køber er nemlig hvid - og kan godt lide rene/enkle farver.

KarinaIda, jeg er lidt ligeglad med mærkevarer - og taget i betragtning af at jeg er på su, så giver jeg ikke 450kr for en bæresele og heller ikke 500kr for en autostol, da det kan fås meget billigere på nettet.. det er jo trods ikke noget der skal ligge fremme, så er ligemeget hvor gyselige de monstro kan se ud.

Christinaap: Hvad farve er dit puslebord? Kom gerne med et billede. Kommer lidt an på fællesprisen, da det økonomisk måske er bedst at tage turen til sjælland.

Er ved at bye på et mille puslebord på qxl... slutter om 6 timer. Lige nu er prisen på 130kr. Det er nemlig i Vejen, og der skal jeg hente tremmesengen, så håber jeg vinder det, så jeg kunne slå 2 fluer med et smæk.

Er der nogle af jer der har en sengerand, skråtsol?

Tak fordi i er så hjælpsomme
Ender sikkert med jeg har alt babyudstyr inden for et par måneder.. Hehe, det er kun godt at være forberedt

Anmeld

19. marts 2009

tttnd

Smukkert skriver:

Hehe, ser ud som om i konkurrerer om at give/sælge ting til mig
Men tttnd vil forære os det, hvilket er så venligt af hende, så mon ikke det er turen værd at køre til sjælland.

Barnevognen er super fin! Præcis som jeg forestiller mig det.. Ih, jeg kan slet ikke vente til de 12 uger er nået og jeg skal scannes!

En ting jeg gerne vil vide er hvad farve puslebordet er? For sengen jeg køber er nemlig hvid - og kan godt lide rene/enkle farver.

KarinaIda, jeg er lidt ligeglad med mærkevarer - og taget i betragtning af at jeg er på su, så giver jeg ikke 450kr for en bæresele og heller ikke 500kr for en autostol, da det kan fås meget billigere på nettet.. det er jo trods ikke noget der skal ligge fremme, så er ligemeget hvor gyselige de monstro kan se ud.

Christinaap: Hvad farve er dit puslebord? Kom gerne med et billede. Kommer lidt an på fællesprisen, da det økonomisk måske er bedst at tage turen til sjælland.

Er ved at bye på et mille puslebord på qxl... slutter om 6 timer. Lige nu er prisen på 130kr. Det er nemlig i Vejen, og der skal jeg hente tremmesengen, så håber jeg vinder det, så jeg kunne slå 2 fluer med et smæk.

Er der nogle af jer der har en sengerand, skråtsol?

Tak fordi i er så hjælpsomme
Ender sikkert med jeg har alt babyudstyr inden for et par måneder.. Hehe, det er kun godt at være forberedt

Hej

der er sengerand og skråstol, puslebordet er hvidt kanten er i træfarve kan se om jeg kan tag et billede af det når jeg kommer hjem iaften.

knus
tttnd

Anmeld

19. marts 2009

Smukkert

Hej
Du må meget gerne tage billeder af det du har
Knus

Anmeld

19. marts 2009

KarinaIda

det var skam også bare et tilbud.. og det er ikke pga mærkerne det koster "så meget"... Jeg vil simpelthen bare ikke miste for mange penge på en sprit ny bæresele og stolen har været brugt omkring 1½ år og stod dengang til 3000 fra ny...

Anmeld

19. marts 2009

Smukkert

KarinaIda skriver:

det var skam også bare et tilbud.. og det er ikke pga mærkerne det koster "så meget"... Jeg vil simpelthen bare ikke miste for mange penge på en sprit ny bæresele og stolen har været brugt omkring 1½ år og stod dengang til 3000 fra ny...

Det forstår jeg skam godt og håber da du får det solgt til rimelig pris. Jeg har bare ikke økonomien til det.

Anmeld

19. marts 2009

KarinaIda

Smukkert skriver:

Det forstår jeg skam godt og håber da du får det solgt til rimelig pris. Jeg har bare ikke økonomien til det.

det er helt iorden det var bare et tilbud

Anmeld

19. marts 2009

appelgren

Jeg har en sengerand og et legetæppe i BabyDan serie med giraffer.

Det kan du få for 150,- pp.

Mvh. Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.