Hehe, ser ud som om i konkurrerer om at give/sælge ting til mig

Men tttnd vil forære os det, hvilket er så venligt af hende, så mon ikke det er turen værd at køre til sjælland.
Barnevognen er super fin! Præcis som jeg forestiller mig det.. Ih, jeg kan slet ikke vente til de 12 uger er nået og jeg skal scannes!
En ting jeg gerne vil vide er hvad farve puslebordet er? For sengen jeg køber er nemlig hvid - og kan godt lide rene/enkle farver.
KarinaIda, jeg er lidt ligeglad med mærkevarer - og taget i betragtning af at jeg er på su, så giver jeg ikke 450kr for en bæresele og heller ikke 500kr for en autostol, da det kan fås meget billigere på nettet.. det er jo trods ikke noget der skal ligge fremme, så er ligemeget hvor gyselige de monstro kan se ud.
Christinaap: Hvad farve er dit puslebord? Kom gerne med et billede. Kommer lidt an på fællesprisen, da det økonomisk måske er bedst at tage turen til sjælland.
Er ved at bye på et mille puslebord på qxl... slutter om 6 timer. Lige nu er prisen på 130kr. Det er nemlig i Vejen, og der skal jeg hente tremmesengen, så håber jeg vinder det, så jeg kunne slå 2 fluer med et smæk.
Er der nogle af jer der har en sengerand, skråtsol?
Tak fordi i er så hjælpsomme

Ender sikkert med jeg har alt babyudstyr inden for et par måneder.. Hehe, det er kun godt at være forberedt
Anmeld