Startpakker købes ! (Studerende)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.612 visninger
53 svar
0 synes godt om
16. marts 2009

Smukkert

Hej .
Jeg ved det er tidligt (6+1), jeg går på jagt efter alle former for babyudstyr/tilbehør, men man kan vel aldrig forberede sig for meget. Jeg lever på SU, så har ikke råd til at gå ud og købe nyt af det hele, derfor håber jeg, at der sidder nogle par derude, som tilfældigvis har noget babyudstyr de gerne vil af med - til en fornuftig pris.

Det skal helst være i neutrale farver: hvidt, gult, sort m.m., da jeg endnu ikke aner barnets køn.

Håber på seriøse henvendelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

pandrun

Hejsa..

Jeg er lidt i samme situation som dig, jeg er dog på kontanthjælp.. MIn kæreste og jeg har ledt og ledt efter billige ting alle vejne.. Det er noget af en jungle

Jeg ved godt det ikke er tøj ol. men vi fandt en super billig startpakke med barnevogn, pusletaske, lift, tremmeseng, madras, dyne, pude, regnslag, insektnet, badekar, badestol, 4 sutteflasker, 1 sut og en flaskerenser til 3999. Jeg ved godt det er mange penge at rykke ud af budgettet på en gang, men der er jo stadig længe til din termin og derfor kan du godt nå at spare op til det..

Vi købte pakken i Mor og Barn (Kære Børn) i Kolding.. Nu ved jeg ikke hvor du bor, men vi kørte med glæde de 200 km, som der er fra os oppe i det nordjyske

Måske er du heldig at finde noget tilsvarende, brugt. Men jeg synes nu det er dejligst at få det hele fra nyt.. Måske holder vognen ikke til det næste barn, men vi synes det er helt okay til den pris

Bare et lille tip til en "fattig" fra en "fattig"

Med den pakke behøver du ikke ret meget andet end tøj og pynteting til børneværelset..
Held og lykke med indkøbsjunglen
og stort tillykke med graviditeten

Kram Susan

Anmeld

17. marts 2009

eliasogmor

Smukkert skriver:

Hej .
Jeg ved det er tidligt (6+1), jeg går på jagt efter alle former for babyudstyr/tilbehør, men man kan vel aldrig forberede sig for meget. Jeg lever på SU, så har ikke råd til at gå ud og købe nyt af det hele, derfor håber jeg, at der sidder nogle par derude, som tilfældigvis har noget babyudstyr de gerne vil af med - til en fornuftig pris.

Det skal helst være i neutrale farver: hvidt, gult, sort m.m., da jeg endnu ikke aner barnets køn.

hej ..jeg haren brio klapvogn til salg, med lift.... herinde..???

Anmeld

17. marts 2009

Mca<3

Brug den blå avis og køb brugt Du kan få mange gode ting brugt , Har selv købt autostol og vugge brugt ..

Anmeld

17. marts 2009

tttnd

Smukkert skriver:

Hej .

Hej.

Jeg har noget I kan komme og hente hvis I vil, havde en halvt aftale med sunheart tror jeg nok at hun hed men har ikke hørt fra hende siden feb. så derfor har vi stadig al udstyr stående. Skriv lige til mig hvor I bor så kan vi jo finde ud af noget.

Knus

tttnd

Anmeld

17. marts 2009

KarinaIda

Hej. Vi har også en autostol vi gerne vil sælge, dog skal vores datter lige tage et kilo mere på før hun kommer ud af den... Det er den autostol man bruger til de helt nyfødte.... Den er sort... 500 kr...

Anmeld

17. marts 2009

Smukkert

tttnd skriver:

Hej.

Jeg har noget I kan komme og hente hvis I vil, havde en halvt aftale med sunheart tror jeg nok at hun hed men har ikke hørt fra hende siden feb. så derfor har vi stadig al udstyr stående. Skriv lige til mig hvor I bor så kan vi jo finde ud af noget.

Knus

tttnd

Hej, det lyder dejligt.
Vi bor i Århus lige nu, men er ofte i sønderjylland også. Hvor bor du?
Og hvad har du? Samt hvad skal det koste?
Knus Maiken

Anmeld

17. marts 2009

Smukkert

KarinaIda skriver:

Hej. Vi har også en autostol vi gerne vil sælge, dog skal vores datter lige tage et kilo mere på før hun kommer ud af den... Det er den autostol man bruger til de helt nyfødte.... Den er sort... 500 kr...

Det lyder interessant
Jeg er hvertfald interesseret!
Hvor længe kan man bruge den til babyen?
OG hvor bor du I?

Anmeld

17. marts 2009

KarinaIda

Fra den lille er nyfødt og til han/hun vejer 9 kilo... Vi bor i ørbæk...

Anmeld

17. marts 2009

Smukkert

KarinaIda skriver:

Fra den lille er nyfødt og til han/hun vejer 9 kilo... Vi bor i ørbæk...

Ah det er alligevel lidt langt væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.