Fødsler-De Unge Mødre. Hvilken husker du bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

Anonym trådstarter

Har slet ikke set hun er faldet ned? Wow..Der var noget jeg ikke havde set! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

EKBJ

Anonym skriver:

Den nye pige Line 

Det første jeg huskede hende for var hendes makeup,og nu er det optakten til fødslen. Hvor klare hun det bare fantastisk og sikke nogle skønne kommentare hun kommer med!! 

Har i set det? Der måtte gerne være flere fødsler i de unge mødre da! 

Hvilken fødsel fra De Unge Mødre husker du bedst?

Anonym da jeg har set at folk der opretter noget om dem fra d.u.m bliver kritiseret voldsomt og jeg ikke vile kunne googles 

Kan man finde DUM på nettet et eller andet sted? så man kunne se nogle afsnit? Tænker viaplay eller noget lign.. 

Anmeld

5. februar 2012

Moar2011

Nadia&Daniel skriver:

Gud ja, Amanda sisse's.. Er hun egentlig ikke den første som har fået kejsersnit i serien??

Jeg kunne godt tænkte mig at se/opleve tvillinger i serien

Der har været tvillinger med i serien Isabella og Tobias - hvor faren arbejde i forsvaret - de blev skilt og hun blev alene med ungerne

Anmeld

5. februar 2012

lio

Anonym skriver:

Det var trist Men hun skal da nedkomme inden længe,men mon dog at hun skal igennem sneen alene en gang til  Er hun stadig med i dum?

Ja hun skal vel føde slut feb/start marts men tror ikke hun stadig er med i serien, jeg ser den ikke mere så er dog ikke sikker.

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

Der har været tvillinger i serien  Christina er mor til en dreng og en pige. Tobias og isabella

Katarina er sat til starten af marts så seriens første sammenbragte pars barn kommer snart til verden 

Man kan købe sig til adgang til alle sæsonner på nutv.dk 

Anmeld

9. februar 2012

Isabeau

Anonym skriver:

Den nye pige Line 

Det første jeg huskede hende for var hendes makeup,og nu er det optakten til fødslen. Hvor klare hun det bare fantastisk og sikke nogle skønne kommentare hun kommer med!! 

Har i set det? Der måtte gerne være flere fødsler i de unge mødre da! 

Hvilken fødsel fra De Unge Mødre husker du bedst?

Anonym da jeg har set at folk der opretter noget om dem fra d.u.m bliver kritiseret voldsomt og jeg ikke vile kunne googles 

Jeg kan ikke huske hvad hun hedder, men hun fik sønnen Remee. Eller han er vidst blevestammer fra hende nu...? 

Men jeg husker bare tydeligt hendes replik/reaktion: 'Ta' ham væk fra mig!'

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Isabeau skriver:

Jeg kan ikke huske hvad hun hedder, men hun fik sønnen Remee. Eller han er vidst blevestammer fra hende nu...? 

Men jeg husker bare tydeligt hendes replik/reaktion: 'Ta' ham væk fra mig!'

Sådan er der jo nogen der reagere,både unge som ældre. Fødslen var nok for overvældene,hun tog ham da til sig kort efter hvor han blev lagt til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.