Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tror det er Ann-beth´s jeg husker bedst.. måske os fordi vi har siddet og set den sammen.. så hun kunne "fortælle" lidt undervejs
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Amanda Sisses
husker bedst Bentes ( hun nåede lige at se din fck kamp inden hun skulle føde )
og kan huske katharinas.
og malou
Anonym skriver: Den nye pige Line Det første jeg huskede hende for var hendes makeup,og nu er det optakten til fødslen. Hvor klare hun det bare fantastisk og sikke nogle skønne kommentare hun kommer med!! Har i set det? Der måtte gerne være flere fødsler i de unge mødre da! Hvilken fødsel fra De Unge Mødre husker du bedst? Anonym da jeg har set at folk der opretter noget om dem fra d.u.m bliver kritiseret voldsomt og jeg ikke vile kunne googles
Den nye pige Line
Det første jeg huskede hende for var hendes makeup,og nu er det optakten til fødslen. Hvor klare hun det bare fantastisk og sikke nogle skønne kommentare hun kommer med!!
Har i set det? Der måtte gerne være flere fødsler i de unge mødre da!
Hvilken fødsel fra De Unge Mødre husker du bedst?
Anonym da jeg har set at folk der opretter noget om dem fra d.u.m bliver kritiseret voldsomt og jeg ikke vile kunne googles
Dem jeg husker bedst er Bentes, Kristina Landins og Melissa´s
Den ville jeg gerne have set! Ved du om man kan gense det et sted?
Annana89 skriver: Helt kart Stines anden fødsel med Benjamin! Hun ligger stort set bare os smiler hele fødsel igennem og hun får det bare til at se så "nemt" ud!! Smuk fødsel hvis i sørg mig!
Helt kart Stines anden fødsel med Benjamin!
Hun ligger stort set bare os smiler hele fødsel igennem og hun får det bare til at se så "nemt" ud!!
Smuk fødsel hvis i sørg mig!
Ja det er også klart den jeg husker. Men hun fik da også en epidural ik?
katrineoerum skriver: Ja det er også klart den jeg husker. Men hun fik da også en epidural ik?
Ahr der husker jeg ikke helt! Men jeg mener hun fik akupunktur?!
Hmm jeg har ikke set så mange af fødslerne, men har da set Hannahs, Melissa og Stines
Stines fødsel af Isabella kan jeg bedst huske, for hende der kommer ind bagefter og siger tillykke er en gammel skolekammerat af min
Malou Stellas og Melissa's tror jeg? Jeg plejer at zappe væk når folk føder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128