Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Undskyld mig... men er jeg den eneste der ikke kan se de nye afsnit på nutv ??? vil så gerne se dem
Jeg husker også bedst Melissa fødsel da det var afsnit nr. 200
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Den nye pige Line Det første jeg huskede hende for var hendes makeup,og nu er det optakten til fødslen. Hvor klare hun det bare fantastisk og sikke nogle skønne kommentare hun kommer med!! Har i set det? Der måtte gerne være flere fødsler i de unge mødre da! Hvilken fødsel fra De Unge Mødre husker du bedst? Anonym da jeg har set at folk der opretter noget om dem fra d.u.m bliver kritiseret voldsomt og jeg ikke vile kunne googles
Den nye pige Line
Det første jeg huskede hende for var hendes makeup,og nu er det optakten til fødslen. Hvor klare hun det bare fantastisk og sikke nogle skønne kommentare hun kommer med!!
Har i set det? Der måtte gerne være flere fødsler i de unge mødre da!
Hvilken fødsel fra De Unge Mødre husker du bedst?
Anonym da jeg har set at folk der opretter noget om dem fra d.u.m bliver kritiseret voldsomt og jeg ikke vile kunne googles
Jeg husker bedst Catharinas fødsel af Mikkel.. Er det ikke det hun hedder? Hun var ret så hardcore
Dobbelt
Bentes..
FrkLarsen skriver: Jeg husker bedst Catharinas fødsel af Mikkel.. Er det ikke det hun hedder? Hun var ret så hardcore
Jeg fik så ondt af at hun måtte gå der i sneen, helt alene til hospitalet.
Nu må det godt blive tirsdag så det nye afsnit bliver tilgængeligt på nutv! Glæder mig til at se resten af Lines fødsel
Äiti Bianca skriver: Jeg fik så ondt af at hun måtte gå der i sneen, helt alene til hospitalet.
Det var trist Men hun skal da nedkomme inden længe,men mon dog at hun skal igennem sneen alene en gang til Er hun stadig med i dum?
Camillas fødsel af Oliver...
Camilla: "Er hovedet ude?"
JM: "Nej, det er det ikke"
Camilla: "PIS"
hautecouture skriver: Camillas fødsel af Oliver... Camilla: "Er hovedet ude?" JM: "Nej, det er det ikke" Camilla: "PIS"
Det var ikke Camilla
Camillas fik komplikationer. Husker ikke hvilke,men jeg husker dog da Oliver kom ud
Jeg husker bedst Natasja nikitas fordi hun faldt ned på gulvet af smerte, men sagtens kunne ryge en smøg alligevel Lines fødsels er da ikke vist i fjernsynet endnu? Er den?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128