kammerats kæreste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Zette skriver:

så blandede jeg vidst dit og en andens svar sammen, sorry 

Det gør ikke noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

gonefishing

Fynni skriver:

Har brug for jeres mening piger..

Skal giftes d. 28. april og invitationerne er efterhånden uddelt..

Nu har en kammerat så spurgt om han må tage en pige med. Vi kender hende ikke, har aldrig mødt hende, men kan måske nå at møde hende en enkelt gang inden..

Har umiddelbart sagt nej til, at hun skal med, men er så meget i tvivl.. Vil bare helst ikke have nogen med den dag, som jeg ikke kender og som ikke kender os, men han virker som om, at han meget gerne vil have hende med.. Indtil videre har han ikke brugt ordet kæreste om hende, så tænker også at det måske ikke er noget der holder, hvad det så end er.. og når jeg en dag skal se tilbage på dagen og kigge billede gider jeg næsten ikke sidde og kigge på en jeg ikke aner hvem er..

Og så er der det økonomiske.. vi ville skulle betale for en eller anden fremmed.. 

Kan virkelig ikke blive klog på, hvad jeg skal gøre.. 

Til vores bryllup havde vi min svigerbrors kæreste med, som ingen af os havde mødt før. Det var super hyggeligt! men nu var vi også bare et par stykker i tivoli og spise og hygge.

Anmeld

1. februar 2012

FrkZier

Fynni skriver:

Nu har en kammerat så spurgt om han må tage en pige med. Vi kender hende ikke, har aldrig mødt hende, men kan måske nå at møde hende en enkelt gang inden..

Har umiddelbart sagt nej til, at hun skal med, men er så meget i tvivl.. Vil bare helst ikke have nogen med den dag, som jeg ikke kender og som ikke kender os, men han virker som om, at han meget gerne vil have hende med.. Indtil videre har han ikke brugt ordet kæreste om hende, så tænker også at det måske ikke er noget der holder, hvad det så end er.. og når jeg en dag skal se tilbage på dagen og kigge billede gider jeg næsten ikke sidde og kigge på en jeg ikke aner hvem er..

Og så er der det økonomiske.. vi ville skulle betale for en eller anden fremmed.. 

til at starte med - tillykke

..

Hvis det er en rigtig god kammerat, synes jeg sagten man kunne invitere hende, specielt når han nu er så ivrig efter hun skal med, og det er han vel ikke hvis han ikke forventer det holder

men hvis det var en af dem der ligger lidt længere ude i omgangskredsen, kunne jeg godt selv finde på ikke at invitere 'kæresten'

Anmeld

1. februar 2012

sarahb

Hvis det er en god ven så synes jeg bestemt hun skal inviteres. Hvis jeg lige var blevet kærester med min mand og ikke kom med til et bryllup ville jeg blive ret ked tror jeg...

Anmeld

5. februar 2012

raca

Fynni skriver:

Kan godt se hvad du mener, men sagen er den, at han er langt fra alene, da han er en del af en gruppe min kæreste har været venner med lidt tid.. vi mødes en gang om året ca., ind i mellem 2.. Men pointen er, at han ville have mange han kendte til festen..

Er heller ikke fordi økonomi skal betyde en masse, men at skulle betale 600 - 700 kr. for en pige, som han først er begyndt at snakke om nu.. det synes jeg nu er mange penge.. 

vi har stået lidt på den anden side..

min mand og jeg er blevet fravalgt.. til vores fælles vens bryllup.. mens dele af gruppe kom..

og der røg det venskab så, vi var jo ikke velkommende...

du siger i ikke ses så ofte.. så dvs han måske ikke har haft muglighed for at pressentere hende.. og når nu han anmoder om at få hende med.. så må man antage det er forholdsvist seriøst.. tja så vis det bliver til noget mellem dem, så ville jeg nok ikke regne jer som tætte venner og jeg ville havde meget svært med at være sammen med jer, da i jo klart havde meldt ud at hun intet betyder.. selvom hun på nuværende tidspunkt betyder noget for jeres ven..men hun endnu ikke har gjordt sig fortjænt til og være sammen med jer... så ville jeg fravælge jer helt..

og det der med du ikke vil havde fremmede og folk der måske ikke er en del af vennekredsen på billederne om 2-5-10 år.. tja så skal i jo ikke invitere nogle .. i ved jo ikke hvordan jeres og hvordan de andres liv ser ud der, hvem er skildt og hvem er i  blevet uvenner med..

jeg ville indvitere hende, og se på det som hen muglighed for at møde hende og byde hende velkommen i venne flokken...

Anmeld

5. februar 2012

FamilenStorm

Fynni skriver:

Hejsa..

Vi stod lidt i samme situation til vores bryllup..

En Semi god ven mødte en pige til min mands polterarbend en uge før vores bryllup..

Det kom aldrig rigtig på tale om hun skulle med.. Men faktisk under maden spurgte han om hun måtte komme..

Hun fik lov at komme efter maden til festen.. Tænkte ikke så meget over at hun var der, da hun hyggede sig fint sammen med resten af flokken..

Men gør det i føler for.. Det er jeres dag..

Anmeld

5. februar 2012

FamilenStorm

Hov og vi inviterede faktisk også et rimeligt nyt vennepar med.. Jeg havde kun mødt manden kort en enkelt gang aldrig pigen.. Og den dag i dag er de faktisk et af vores bedste sæt venner :-)

Anmeld

6. februar 2012

hmg86

raca skriver:

vi har stået lidt på den anden side..

min mand og jeg er blevet fravalgt.. til vores fælles vens bryllup.. mens dele af gruppe kom..

og der røg det venskab så, vi var jo ikke velkommende...

du siger i ikke ses så ofte.. så dvs han måske ikke har haft muglighed for at pressentere hende.. og når nu han anmoder om at få hende med.. så må man antage det er forholdsvist seriøst.. tja så vis det bliver til noget mellem dem, så ville jeg nok ikke regne jer som tætte venner og jeg ville havde meget svært med at være sammen med jer, da i jo klart havde meldt ud at hun intet betyder.. selvom hun på nuværende tidspunkt betyder noget for jeres ven..men hun endnu ikke har gjordt sig fortjænt til og være sammen med jer... så ville jeg fravælge jer helt..

og det der med du ikke vil havde fremmede og folk der måske ikke er en del af vennekredsen på billederne om 2-5-10 år.. tja så skal i jo ikke invitere nogle .. i ved jo ikke hvordan jeres og hvordan de andres liv ser ud der, hvem er skildt og hvem er i  blevet uvenner med..

jeg ville indvitere hende, og se på det som hen muglighed for at møde hende og byde hende velkommen i venne flokken...

Du har fuldstændig misforstået.. og som jeg også skriver, så kender vi hende ikke og det er derfor svært at lade som om, at hun på nuværende tidspunkt betyder noget, men det gør vores ven..

Har selv skrevet at jeg er meget i tvivl, netop fordi jeg jo gerne vil møde hende og lære hende at kende, syntes bare ikke det behøvede ske til mit bryllup.. så hellere til en fødselsdag eller fest.. Det gider jeg simpelthen ikke svines for!!

Han har faktisk haft mulighed for at præsentere hende.. vi holdt nytår sammen og der har inden da været en fødselsdag også, hvor hun sagtens kunne have været med.. Mit dillemma lå i, at han ikke engang selv brugte ordet kæreste om hende.. og efter min mening er det kærester, mænd og koner man inviterer.. ikke andres venner..

Situationen er dog den, at vi har inviteret hende med.. netop fordi jeg har fornemmet, at det ville betyde rigtig meget for vores ven.. så jeg vil ikke portrætteres som en der slet ikke tænker på andre og deres følelser.. ville bare for en gangs skyld også have lov at tænke på mig selv og min mand på vores bryllupsdag.. 

Anmeld

6. februar 2012

delimus

Fynni skriver:

Jeg ville invitere. Sådan en kammerat havde vi også, til vores bryllup og vi inviterede hende. Det er snart 3 1/2 år siden og de er stadig sammen. 

Anmeld

6. februar 2012

HeidiØ

Fynni skriver:

Tillykke med det forestående bryllup!

Nu har jeg ikke lige læst de andre indlæg.. men.. jeg skal også giftes d. 1/9, og har haft det meget svært med veninders kærester. Jeg har taget en beslutning om at det KUN er veninderne, da jeg faktisk ikke har mødt halvdelen af kæresterne! .. Jeg vil ikke have nogle med til mit bryllup jeg ikke kender! Det er alligevel en stor dag jo!

Og eftersom det er så nyt som du siger, så ville jeg bare sige blankt nej til det... så kan I altid møde hende en anden gang jo! Tænk hvis de gik fra hinanden igen kort efter - det ville da være træls.

Men det er helt og holdent jeres beslutning. Hvis kammeraten blir sur/skuffet, så er det ærlig talt ikke jeres problem! Det lyder som om du føler mest for at sige nej nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.