raca skriver:
vi har stået lidt på den anden side..
min mand og jeg er blevet fravalgt.. til vores fælles vens bryllup.. mens dele af gruppe kom..
og der røg det venskab så, vi var jo ikke velkommende...
du siger i ikke ses så ofte.. så dvs han måske ikke har haft muglighed for at pressentere hende.. og når nu han anmoder om at få hende med.. så må man antage det er forholdsvist seriøst.. tja så vis det bliver til noget mellem dem, så ville jeg nok ikke regne jer som tætte venner og jeg ville havde meget svært med at være sammen med jer, da i jo klart havde meldt ud at hun intet betyder.. selvom hun på nuværende tidspunkt betyder noget for jeres ven..men hun endnu ikke har gjordt sig fortjænt til og være sammen med jer... så ville jeg fravælge jer helt..
og det der med du ikke vil havde fremmede og folk der måske ikke er en del af vennekredsen på billederne om 2-5-10 år.. tja så skal i jo ikke invitere nogle .. i ved jo ikke hvordan jeres og hvordan de andres liv ser ud der, hvem er skildt og hvem er i blevet uvenner med..
jeg ville indvitere hende, og se på det som hen muglighed for at møde hende og byde hende velkommen i venne flokken...
Du har fuldstændig misforstået.. og som jeg også skriver, så kender vi hende ikke og det er derfor svært at lade som om, at hun på nuværende tidspunkt betyder noget, men det gør vores ven..
Har selv skrevet at jeg er meget i tvivl, netop fordi jeg jo gerne vil møde hende og lære hende at kende, syntes bare ikke det behøvede ske til mit bryllup.. så hellere til en fødselsdag eller fest.. Det gider jeg simpelthen ikke svines for!!
Han har faktisk haft mulighed for at præsentere hende.. vi holdt nytår sammen og der har inden da været en fødselsdag også, hvor hun sagtens kunne have været med.. Mit dillemma lå i, at han ikke engang selv brugte ordet kæreste om hende.. og efter min mening er det kærester, mænd og koner man inviterer.. ikke andres venner..
Situationen er dog den, at vi har inviteret hende med.. netop fordi jeg har fornemmet, at det ville betyde rigtig meget for vores ven.. så jeg vil ikke portrætteres som en der slet ikke tænker på andre og deres følelser.. ville bare for en gangs skyld også have lov at tænke på mig selv og min mand på vores bryllupsdag..