kammerats kæreste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

smokin

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg ville invitere..
Jeg selv ville blive sååå ked og skuffet hvis jeg ikke blev inviteret med til min kærestes venners bryllup (nu har vi så været sammen forever (siden vi var unge/små) og har nu de samme venner, men anyways..)..
Synes faktisk det er uhøfligt ikke at invitere partnere ligegyldig lange eller korte forhold...´

Og det kan jo ske det er en kommende kone.. Eller en som i kommer til at have meget med at gøre.. og jeg tror bestemt det ville ødelægge meget mere videre frem hvis i ikke tager hende med..

Det må da være sjovt at tænke på hvis man får sig en ven for livet at første gang i sås, eller noget, var til jeres bryllup..

Jeg synes overhovedet ikke det er uhøfligt. Jeg skal selv giftes om to måneder og er i samme dilemma. Jeg gider personligt ikke at møde nye piger til mine venner på min bryllupsdag. Det er DAGEN! Kan da møde hende en anden god gang og bare fordi hun ikke er inviteret til mit bryllup, betyder det bestemt ikke at jeg ikke vil lære hende af kende. 

til TS. Jeg synes du skal følge dit hjerte. Hvis du har det ubehageligt med at der kommer en du ikke kender, så følg det og sig nej!

Det er jeres dag.... I kan altid lære hende af kende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

lio

Jeg synes det er fint du har sagt nej, kan godt forstå dit argument fuldt ud.

Anmeld

1. februar 2012

foto på lærred

Kan I ikke begynde at se paret allerede nu. Der er jo alligevel lidt tid til slut april. Så hvis I siger ja til at hun kan komme til brylluppet så har I jo alligevel tid til at lære hende at kende og hun jer, og så er hun ikke længere en fremmed for jer, men forhåbnelig et fremtidig god ven.

I kunne række hånden ud og invitere til noget kaffe og kage en søndag eller sådan noget. Jeg går ud fra at venner er seriøs omkring hende siden at han vil have hende med til et bryllup hvis han ikke er det, så synes jeg faktisk at det er taktløst af ham at gøre. Men I kender ham jo bedst og hvis han ikke er en der hele tiden skifter pigerne ud, så ville jeg helt sikkert ja og så lære hende at kende inden den store dag.

Anmeld

1. februar 2012

hmg86

Har spurgt ind til en titel på tøsen.. Om vi snakker om en kæreste eller hvad det er for noget.. fortæller han at de er kærester, så er der lidt mere betydning i forholdet, men er de ikke nået til det punkt endnu, så synes jeg ikke lige det er til brylluppet, at han skal lægge an til scoring..

Anmeld

1. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Zette skriver:

Jeg synes overhovedet ikke det er uhøfligt. Jeg skal selv giftes om to måneder og er i samme dilemma. Jeg gider personligt ikke at møde nye piger til mine venner på min bryllupsdag. Det er DAGEN! Kan da møde hende en anden god gang og bare fordi hun ikke er inviteret til mit bryllup, betyder det bestemt ikke at jeg ikke vil lære hende af kende. 

til TS. Jeg synes du skal følge dit hjerte. Hvis du har det ubehageligt med at der kommer en du ikke kender, så følg det og sig nej!

Det er jeres dag.... I kan altid lære hende af kende.

Der er vi to så forskellige og har vidt forskellige meninger. og det er der heldigvis plads til. Jeg ville have det rigtig dårligt med ikke at invitere en ven/veninde/familiemedlems partner om jeg har set personen før eller ej!

Vil dog bare lige pointere at jeg aldrig har sagt TS ikke vil lære hende at kende.

Anmeld

1. februar 2012

hmg86

tusind tak for jeres mange svar.. er da rart at vide, at det ikke bare er mig, der er gået i bridezilla mode.. Vil se hvad han synes deres forhold er, og så vurdere derefter.. 

Anmeld

1. februar 2012

Zafir

Helt klar invitere hende med

Hvor der er hjerterum er der fest. I min verden.

Anmeld

1. februar 2012

Lotus86

Jeg kan godt forstå hvis du ikke synes hun skal med, når du ikke en gang ved om de er kærester, så kan det jo ikke være det mest seriøse forhold endnu, og hvis de skulle vise sig at være kærester, så synes jeg stadig ikke de forpligter jer at invitere hende, når hun først er kommet ind i billedet lang tid efter invitationerne er sendt ud, og selvom i sikkert har brugt en masse penge på brylluppet i forvejen, så er 600-700 kr. da stadig mange penge, dem ville jeg da feks. hellere bruge på en ekstra bryllupsgave til min mand, end på en jeg aldrig har mødt..

Anmeld

1. februar 2012

Munder

Fynni skriver:

tusind tak for jeres mange svar.. er da rart at vide, at det ikke bare er mig, der er gået i bridezilla mode.. Vil se hvad han synes deres forhold er, og så vurdere derefter.. 

Jeg ville klart invitere vennen og pigen til en middag, og finde ud af, hvad hun er for en fisk. Der er jo nogle måneder til brylluppet, så I kan nå at lære hende lidt at kende inden. 

Hvis jeres ven mener det alvorligt med hende, og hun er en sød pige, ville jeg klart invitere hende med til brylluppet.

Anmeld

1. februar 2012

smokin

Frk-Lotusblomst skriver:

Der er vi to så forskellige og har vidt forskellige meninger. og det er der heldigvis plads til. Jeg ville have det rigtig dårligt med ikke at invitere en ven/veninde/familiemedlems partner om jeg har set personen før eller ej!

Vil dog bare lige pointere at jeg aldrig har sagt TS ikke vil lære hende at kende.

så blandede jeg vidst dit og en andens svar sammen, sorry 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.