kammerats kæreste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.067 visninger
30 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

hmg86

Har brug for jeres mening piger..

Skal giftes d. 28. april og invitationerne er efterhånden uddelt..

Nu har en kammerat så spurgt om han må tage en pige med. Vi kender hende ikke, har aldrig mødt hende, men kan måske nå at møde hende en enkelt gang inden..

Har umiddelbart sagt nej til, at hun skal med, men er så meget i tvivl.. Vil bare helst ikke have nogen med den dag, som jeg ikke kender og som ikke kender os, men han virker som om, at han meget gerne vil have hende med.. Indtil videre har han ikke brugt ordet kæreste om hende, så tænker også at det måske ikke er noget der holder, hvad det så end er.. og når jeg en dag skal se tilbage på dagen og kigge billede gider jeg næsten ikke sidde og kigge på en jeg ikke aner hvem er..

Og så er der det økonomiske.. vi ville skulle betale for en eller anden fremmed.. 

Kan virkelig ikke blive klog på, hvad jeg skal gøre.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

come2

Fynni skriver:

Har brug for jeres mening piger..

Skal giftes d. 28. april og invitationerne er efterhånden uddelt..

Nu har en kammerat så spurgt om han må tage en pige med. Vi kender hende ikke, har aldrig mødt hende, men kan måske nå at møde hende en enkelt gang inden..

Har umiddelbart sagt nej til, at hun skal med, men er så meget i tvivl.. Vil bare helst ikke have nogen med den dag, som jeg ikke kender og som ikke kender os, men han virker som om, at han meget gerne vil have hende med.. Indtil videre har han ikke brugt ordet kæreste om hende, så tænker også at det måske ikke er noget der holder, hvad det så end er.. og når jeg en dag skal se tilbage på dagen og kigge billede gider jeg næsten ikke sidde og kigge på en jeg ikke aner hvem er..

Og så er der det økonomiske.. vi ville skulle betale for en eller anden fremmed.. 

Kan virkelig ikke blive klog på, hvad jeg skal gøre.. 

Jeg ville invitere hende for kammarates skyld. Det viser jo også i er interesserede i at lære hende at kende

Anmeld

1. februar 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Hvis det er en god kammerat vil jeg mene i skal sige ja, det er ikke altid sjovt at skulle alene afsted til sådanne fester, sig til ham at i ønsker at lære hende at kende i god tid inden festen. Jeg ville som ven blive ked af at i sagde nej, han har nok gjort sig store overvejelser om at spørge jer.

Økonomien.....tja det burde jo ikke vælte budgettet om der kommer 1 mere med.

Anmeld

1. februar 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Tillykke med det forestående bryllup..

Vi stod i næsten den samme situation, da vi skulle giftes.. dog var kæresten en bekendt, som vi ikke havde talt med i flere år.. vi sagde nej til, at hun skulle med.. desværre kostede det min mand en kammerat..

Deres forhold var meget nyt på daværende tidspunkt, og vi havde i øvrigt heller ikke andre "fremmede" på gæstelisten, da jeg havde det præcis som dig..

Anmeld

1. februar 2012

Wimmie

Jeg ville nok have inviteret hende med - det kan jo være det er hans kommende kone 

Og bryllupper er ikke sjove at tage til alene...

Men igen; det kommer måske an på hvor nær en ven det handler om.

Anmeld

1. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg ville invitere..
Jeg selv ville blive sååå ked og skuffet hvis jeg ikke blev inviteret med til min kærestes venners bryllup (nu har vi så været sammen forever (siden vi var unge/små) og har nu de samme venner, men anyways..)..
Synes faktisk det er uhøfligt ikke at invitere partnere ligegyldig lange eller korte forhold...´

Og det kan jo ske det er en kommende kone.. Eller en som i kommer til at have meget med at gøre.. og jeg tror bestemt det ville ødelægge meget mere videre frem hvis i ikke tager hende med..

Det må da være sjovt at tænke på hvis man får sig en ven for livet at første gang i sås, eller noget, var til jeres bryllup..

Anmeld

1. februar 2012

AndreasMor84

Synes I skal se på hvor god en kammerat han er.. er han tæt på Jer vil jeg sige ja, men ellers så nej. Hun kender jo heller ikke Jer, så det bliver måske lidt akavet, når hun kun kender kæresten. Personligt ville jeg hade at skulle til sådan en fest..

Vi står lidt i samme situation, dog ikke med en kammerats kæreste, men med min kærestes 2 "halv" søskende - de er ikke engang halv, da det er papmoderens børn og vi har stort set ikke snakket med dem i 10 år..

Anmeld

1. februar 2012

TaAsJu

Jeg ville nok have gjordt mig de samme overvejelser.. Men som de andre skriver hvis det er en rigtig god kammerat og han ikke er sådan en der skifter dame hver uge ville jeg sige ja.. Men om igen han bruger ikke ordet kæreste om hende...!!! hmm tænke tænke...
Prøv og mød hende og se hvad deres forhold går ud på, og så tag jeres beslutning...

Anmeld

1. februar 2012

hmg86

2skønnebørn skriver:

Hvis det er en god kammerat vil jeg mene i skal sige ja, det er ikke altid sjovt at skulle alene afsted til sådanne fester, sig til ham at i ønsker at lære hende at kende i god tid inden festen. Jeg ville som ven blive ked af at i sagde nej, han har nok gjort sig store overvejelser om at spørge jer.

Økonomien.....tja det burde jo ikke vælte budgettet om der kommer 1 mere med.

Kan godt se hvad du mener, men sagen er den, at han er langt fra alene, da han er en del af en gruppe min kæreste har været venner med lidt tid.. vi mødes en gang om året ca., ind i mellem 2.. Men pointen er, at han ville have mange han kendte til festen..

Er heller ikke fordi økonomi skal betyde en masse, men at skulle betale 600 - 700 kr. for en pige, som han først er begyndt at snakke om nu.. det synes jeg nu er mange penge.. 

Anmeld

1. februar 2012

hmg86

come2 skriver:

Jeg ville invitere hende for kammarates skyld. Det viser jo også i er interesserede i at lære hende at kende

Det er vi helt sikkert.. men ikke lige til vores bryllup.. en dag vi har glædet os til rigtig længe.. der gider jeg ikke skulle møde nye mennesker må jeg indrømme.. Men er godt nok meget i tvivl..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.