Hvornår, hvornår, hvornår?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Darling<3

GønskE skriver:

Ja, det små dyrt, og især fordi, jeg er den største hummel freak, det bare dyrt!  - Men ja, det mange ting på en gang

Hehehe, det er ikke nemt når mor har dyre vaner

Men man får altså kun første barn en gang, så må det godt være lidt dyrt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

GønskE

Darling<3 skriver:

Hehehe, det er ikke nemt når mor har dyre vaner

Men man får altså kun første barn en gang, så må det godt være lidt dyrt

Præcis! Og der er kun drenge i min kærestes familie, ingen har fået piger, så vi får nok også en dreng næste gang (så sikker er jeg på at få en dreng denne gang, hehe) så det bliver ikke spildte penge, og prøver at købe det brugt eller på tilbud, i hvert fald det første halve år

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

GønskE skriver:

Præcis! Og der er kun drenge i min kærestes familie, ingen har fået piger, så vi får nok også en dreng næste gang (så sikker er jeg på at få en dreng denne gang, hehe) så det bliver ikke spildte penge, og prøver at købe det brugt eller på tilbud, i hvert fald det første halve år

Der er også kun drenge i min kæreste's familie - var selv mega overbevist om at vi også skulle have en dreng - men HUN var ikke enig Hehe...

Synes ikke hummel laver noget særlig sødt tøj til piger, desværre - eller, det er nok meget godt, så bliver jeg ikk fattig på den konto hehe..

Jeg vil ikke have materiale ting som er brugt og tøjet skal være fra nogle som jeg ved er renlige Ellers køber jeg det hellere fra butikkerne, vil ikke "nøjes"

Anmeld

31. januar 2012

SLC

Tog min piercing ud for ca 3 uger siden og er 29+6 idag

Bebs begyndte først rigtigt at sparke i uge 25 og ellers har der været bobler fra uge 15 stykker - har foranliggende moderkage  ..

Mælken har jeg ikke set noget til endnu

Anmeld

31. januar 2012

LR85

Tog pircing ud helt fra starten. 

Mærkede liv fra uge 19

Råmælk fra uge 25. 

Anmeld

31. januar 2012

Savannah

Kan kun svare på hvornår jeg har tænkt mig at tage min navlepiercing ud - Ca et år før projekt baby går i gang. Vil gerne undgå at hullet bliver kæmpe og ikke kan trække sig sammen igen..

Anmeld

31. januar 2012

GønskE

Darling<3 skriver:

Der er også kun drenge i min kæreste's familie - var selv mega overbevist om at vi også skulle have en dreng - men HUN var ikke enig Hehe...

Synes ikke hummel laver noget særlig sødt tøj til piger, desværre - eller, det er nok meget godt, så bliver jeg ikk fattig på den konto hehe..

Jeg vil ikke have materiale ting som er brugt og tøjet skal være fra nogle som jeg ved er renlige Ellers køber jeg det hellere fra butikkerne, vil ikke "nøjes"

Og hvordan sad din mave? som en drenge mave eller pige?

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

GønskE skriver:

Og hvordan sad din mave? som en drenge mave eller pige?

Bob?? Må vidst være dig svar skyldig, kender/kan ikke se forskel på drenge og pige maver

Men min mave fylder godt her i 18 uge, dog har jeg ikke taget et eneste gram på

Anmeld

31. januar 2012

Clisolka

GønskE skriver:

Jeg er så super utålmodig, det helt vildt  

Hvornår tog i jeres navlepiercing ud, dem der har/havde i? 

Hvornår mærkede i det første rigtige spark?

Hvornår begyndte jeres råmælk, eller hvad man kalder det? og gik i med ammeindlæg fra den dag??  

Piercing kan jeg desværre ikke hjælpe med, da jeg ikke har en 

Jeg mærkede det første rigtige spark 17+4 - lige midt under EMGP (måske jeg hørte for højt musik)

Mit råmælk begyndte at komme i uge 17-18, det var ret tidligt, men jeg brugte ikke ammeindlæg. Dem brugte jeg først da mælken løb til 

Anmeld

1. februar 2012

kvinde84

Har ikke navle piercing, så der er jeg svar skyldig  Jeg mærkede heller aldrig de famøse bobler, det var spark fra første dag af. Første gang jeg mærkede spark var i uge 14, men jeg havde siden uge 12, kunne mærke noget jeg bildte mig ind var ungen der vendte sig. Siden uge 16 har jeg mærket liv hver dag, og min kæreste begyndte også at føle spark i uge 16. Det skal også tilføjes at min moderkage ligger foran, så det må være et rigtigt muskelbundt der ligger der inde

Jeg har endnu ikke haft noget råmælk er pt 23+6. Jeg må dog ærligt indrømme at jeg ikke håber at jeg får det før omkring fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.