Hvornår, hvornår, hvornår?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Hailiesmom11

GønskE skriver:

Hvor snyd det Hele kom så hurtigt  

Ja det var lidt heldigt.. og tænker også at når nr 2 skal være i maven at det vil gå hurtigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

NNL

Byder lige ind med min erfaring, som er lidt anderledes

Første spark kom 15+3. Kæresten mærkede det 16+6 og siden 17+ har jeg mærket liv hver dag... Har aldrig mærket de 'bobler' som mange fortæller om.

Jeg er 26+0 i dag, og har stadig ingen råmælk i brysterne. Der kan sidde en lille bitte smule hvidt klister i 'krogene' af brystvorten, men det er det. De er godt nok ømme og noget større end de plejer

Til info er jeg førstegangs gravid

Anmeld

31. januar 2012

GønskE

NNL skriver:

Byder lige ind med min erfaring, som er lidt anderledes

Første spark kom 15+3. Kæresten mærkede det 16+6 og siden 17+ har jeg mærket liv hver dag... Har aldrig mærket de 'bobler' som mange fortæller om.

Jeg er 26+0 i dag, og har stadig ingen råmælk i brysterne. Der kan sidde en lille bitte smule hvidt klister i 'krogene' af brystvorten, men det er det. De er godt nok ømme og noget større end de plejer

Til info er jeg førstegangs gravid

Hold da op, så ligger din moderkage i hvert fald ikke foran hehe. Snyd det var så tidligt. Glæder mig til at mærke liv hver dag! 

Anmeld

31. januar 2012

Guldimaven

Min piercing, tog jeg ud lige omkring uge 20.. Der begyndte det er strække så meget i den, og gør det stadig.. ( men det gør heldigvis ikke ondt.)

Jeg mærkede det første liv 18+5, tror jeg nok det var.. Eller der var jeg helt sikker på det var baby, da jeg fik 3 spark på min hånd!

Rå mælk har jeg ikke set noget af endnu, så det kan jeg ikke svare dig på.

Anmeld

31. januar 2012

NNL

GønskE skriver:

Hold da op, så ligger din moderkage i hvert fald ikke foran hehe. Snyd det var så tidligt. Glæder mig til at mærke liv hver dag! 

Nej moderkagen ligger ganske fint bagved Og du kan roligt glæde dig, det er bare så stort. Og det er det stadigvæk efter 10 ugers tilvænning

Anmeld

31. januar 2012

GønskE

Guldimaven skriver:

Min piercing, tog jeg ud lige omkring uge 20.. Der begyndte det er strække så meget i den, og gør det stadig.. ( men det gør heldigvis ikke ondt.)

Jeg mærkede det første liv 18+5, tror jeg nok det var.. Eller der var jeg helt sikker på det var baby, da jeg fik 3 spark på min hånd!

Rå mælk har jeg ikke set noget af endnu, så det kan jeg ikke svare dig på.

Uh, det snart for mit vedkommende!

Anmeld

31. januar 2012

GønskE

NNL skriver:

Nej moderkagen ligger ganske fint bagved Og du kan roligt glæde dig, det er bare så stort. Og det er det stadigvæk efter 10 ugers tilvænning

Håber også min ligger bagved det ved jeg ganske snart 

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

GønskE skriver:

Det har også været hårdt, men vi har måtte vælge lidt, da vi flytter om 1,5 månede så vi skal ha nye møbler, alle baby ting og møbler, indskud osv. Og så skal vi ha ny bil inden længe så vi kommer til at punge rigeligt ud  

Shit, det lyder til at blive en dyr omgang!!
Men nødvendigt, der skal jo være plads til en lille ny i familien

Vi skal også have fundet et andet sted at bo, en ny bil og en masse lækre baby ting - det koster kassen, hehe...

Anmeld

31. januar 2012

Chiip91

GønskE skriver:

Kan heller ikke vente! Kan ingen af os, min kæreste er begyndt at holde mig på maven om natten, og ligger og trykker med sin finger, i håb om, at baby sparker hehe. Har sagt, at h*n formentlig sover

Ja, det kan godt være

Lige pludselig kommer det bar 

Anmeld

31. januar 2012

GønskE

Darling<3 skriver:

Shit, det lyder til at blive en dyr omgang!!
Men nødvendigt, der skal jo være plads til en lille ny i familien

Vi skal også have fundet et andet sted at bo, en ny bil og en masse lækre baby ting - det koster kassen, hehe...

Ja, det små dyrt, og især fordi, jeg er den største hummel freak, det bare dyrt!  - Men ja, det mange ting på en gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.