Hvornår, hvornår, hvornår?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

JH12

GønskE skriver:

Jeg er så super utålmodig, det helt vildt  

Hvornår tog i jeres navlepiercing ud, dem der har/havde i? 

Hvornår mærkede i det første rigtige spark?

Hvornår begyndte jeres råmælk, eller hvad man kalder det? og gik i med ammeindlæg fra den dag??  

Jeg fik afvide af lægen jeg skulle tage navlepiercingen ud, da de så jeg havde en i uge 6. og det gjord jeg, pga. infektions risiko..

Mine første rigtige spark kom 20+0 og de såkaldte bobler havde jeg lidt af i uge 18.

Jeg begyndte for 3-4 uger siden (uge 22-23) at få råmælk, og bruger endnu ikke ammeindlæg, men der går nok ikke længe, før det er nødvendigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

GønskE

Darling<3 skriver:

Du vil sikkert mærke det som små bobler i starten, men det tager ikke lang tid inden man kan mærke at det faktisk er små spark

Men helt igennem en dejlig følelse

Kender i kønnet?

Nej, det finder vi ud af her den 10/2 men er ret sikker på en dreng

Anmeld

31. januar 2012

GønskE

Chiip91 skriver:

Krydser fingre

Glæd dig- De første spark er helt fantastiske- jeg lå med tåre i øjene hver gang, de første 2uger 

Kan heller ikke vente! Kan ingen af os, min kæreste er begyndt at holde mig på maven om natten, og ligger og trykker med sin finger, i håb om, at baby sparker hehe. Har sagt, at h*n formentlig sover

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

GønskE skriver:

Nej, det finder vi ud af her den 10/2 men er ret sikker på en dreng

Skal du til MD den 10/2??

Vi købte en kønsskanning, fortryder ikke et sekundt

Anmeld

31. januar 2012

GønskE

Joyce skriver:

Jeg fik afvide af lægen jeg skulle tage navlepiercingen ud, da de så jeg havde en i uge 6. og det gjord jeg, pga. infektions risiko..

Mine første rigtige spark kom 20+0 og de såkaldte bobler havde jeg lidt af i uge 18.

Jeg begyndte for 3-4 uger siden (uge 22-23) at få råmælk, og bruger endnu ikke ammeindlæg, men der går nok ikke længe, før det er nødvendigt.

Bare sparkene kommer snart er 18+0 i morgen og har mærket lidt, tror jeg

Anmeld

31. januar 2012

GønskE

Darling<3 skriver:

Skal du til MD den 10/2??

Vi købte en kønsskanning, fortryder ikke et sekundt

Ja skal jeg - vi ville også ha købt det, men vi var på ferie i den periode hvor de anbefalede det, og så synes vi det var dumt at betale i stedet for at vente de 3 uger  

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

GønskE skriver:

Ja skal jeg - vi ville også ha købt det, men vi var på ferie i den periode hvor de anbefalede det, og så synes vi det var dumt at betale i stedet for at vente de 3 uger  

Det kan der være noget om - tror egenligt bare at man køber sig til det fordi man ikke gider at vente Hehe...

Anmeld

31. januar 2012

Hailiesmom11

Jeg tror jeg var 30 uger henne da jeg tog min piercing ud.. man kan jo få graviditetspiercinger det er af bøjeligt plastic hvis du ikke har lyst til at tage den ud...

Jeg mærkede bobler da jeg var 13 uger henne og små spark omkring uge 18, men det var også utroligt tidligt..

Og det med råmælk det sprøjtede ud fra jeg avr ca 15 uger henne

Og begyndte at gå med ammeindlæg på samme tid også

Anmeld

31. januar 2012

GønskE

Darling<3 skriver:

Det kan der være noget om - tror egenligt bare at man køber sig til det fordi man ikke gider at vente Hehe...

Det har også været hårdt, men vi har måtte vælge lidt, da vi flytter om 1,5 månede så vi skal ha nye møbler, alle baby ting og møbler, indskud osv. Og så skal vi ha ny bil inden længe så vi kommer til at punge rigeligt ud  

Anmeld

31. januar 2012

GønskE

Hailiesmom11 skriver:

Jeg tror jeg var 30 uger henne da jeg tog min piercing ud.. man kan jo få graviditetspiercinger det er af bøjeligt plastic hvis du ikke har lyst til at tage den ud...

Jeg mærkede bobler da jeg var 13 uger henne og små spark omkring uge 18, men det var også utroligt tidligt..

Og det med råmælk det sprøjtede ud fra jeg avr ca 15 uger henne

Og begyndte at gå med ammeindlæg på samme tid også

Hvor snyd det Hele kom så hurtigt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.