:'(.. Hvorfor er det ikke lykkes endnu??:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Nu har manden og mig prøvet at lave baby i 4mdr uden at det har lykkes en eneste gang og det gør det heller ikke lettere når veninderne  fik deres i den første forsøg..  Jeg har det så dårligt over det, har mistet lysten til alt og vil bare væk men føler at jeg ikke kan går nogen steder.. Jeg har heller ikke nogen at snakke med om det da jeg har det dårligt over at det ikke lykkes især når alle venindene har været meget heldig med deres første forsøg 

Hvor langtid tog det jer før i fik jeres ønske barn?

Ps: Der skal lige nævnes at jeg IKKE har været på piller i over 6-7år, og på det tidspunkt var det kun under 6mdr som midle imod urenhud.. 

roooolig, ingen grund til panik!

4 måneder er ingenting, det er meget normalt er der går min. 4 måneder - nogen er jo bare skide heldige og den så er der i første hug, men det er mere undtagelsen end reglen..

Jeg er sikker på du nok skal få din ønskebaby, du skal bare prøve at lade være med at stresse over det, fordi det gør intet godt for din krop!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

Nu har manden og mig prøvet at lave baby i 4mdr uden at det har lykkes en eneste gang og det gør det heller ikke lettere når veninderne  fik deres i den første forsøg..  Jeg har det så dårligt over det, har mistet lysten til alt og vil bare væk men føler at jeg ikke kan går nogen steder.. Jeg har heller ikke nogen at snakke med om det da jeg har det dårligt over at det ikke lykkes især når alle venindene har været meget heldig med deres første forsøg 

Ps: Der skal lige nævnes at jeg IKKE har været på piller i over 6-7år, og på det tidspunkt var det kun under 6mdr som midle imod urenhud.. 

Puha, det bliver et rigtig træls projekt for dig hvis du allerede har det sådan.. Tro mig, jeg har selv oplevet det!!! jeg var også helt hysterisk og tænkte efter 3-4 mdr "hvorfor sker der ikke noget, hvad er der galt med os" fordi mange af mine veninder også blev hurtigt gravide...

Hos os gik der 11 mdr før det lykkes, og det skete først den måned jeg sagde til kæresten at nu havde jeg brug for en pause og for at få ro i kroppen (og hovedet) et par måneder, så vi prøvede overhovedet ikke den måned, og så fik vi sørme vores positive test..

Så helt ærligt, så tror jeg helt klart at din indstilling til det kun kan gøre ventetiden meget længere desværre...

80% bliver gravide inden for et år, og der er en grund til at de fleste læger ikke vil hjælpe før efter et år, for det HELT NORMALT at prøve op til et år før der sker noget.. Og især hvis man stresser så meget over det...

Ved godt det er hamrende svært, men du er bare nødt til at slå koldt vand i blodet og slappe lidt af, ellers vil din krop slet ikke være med til at lave en baby... Stress er på ingen måde optimale betingelser for en graviditet, så det siger sig selv at kroppen siger fra når man er stresset over at der ikke sker noget...

Anmeld

4. februar 2012

lori11

4 MÅNEDER

Roooolig nu søde, det er lige tidligt nok at begyndte at gå i panik, selv om jeg godt kender følelsen, ALT ALT for godt

Mvh hende der har prøvet i 4 ÅR...

Anmeld

4. februar 2012

Camillos

Anonym skriver:

min kæreste og jeg har prøvet i 5 år og det er ikke lykkes endnu.... så synes du skal tage den lidt med ro... 

Anmeld

4. februar 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Søde du, jeg kan godt forstå ventetiden er svær  

Jeg er selv i ventetid, men jeg venter lige nu på at KOMME IGANG med projekt baby der er 4 mdr til vi går i gang. 

Jeg vil nyde hvert eneste forsøg på ønske-babyen, for dét der man at lave babyen er nu engang rigtig sjovt og så uden beskyttelse, så spændningen ved om der nu sker noget bliver dejlig, er jeg sikker på. Mit råd er at prøve at nyde den tid det tager, for dem det lykkes for i første huk får næsten ikke lov til at nyde den process det er at lave en baby  

Man kan begynde at snakke om det uudholdelige i ventetiden når der er gået år. 

Anmeld

4. februar 2012

Muhmi

Det tog halvandet år her, simpelthen fordi jeg var helt vildt opsat på at få en baby... Da jeg begyndte at slappe af med tankerne gik der en måned og så var jeg gravid... Ens tanker har rigtig meget at sige når man prøver...

Og det er meget normalt at man skal prøve i et års tid før der sker noget..

Men for at det snart skal lykkes.. Jeg ved hvor opslidende det er at håbe på de to streger hver evig eneste måned...

Anmeld

4. februar 2012

Muhmi

Og til alle jer der siger "roooolig nu" "RO PÅ" og så videre... I VED hvor øv det er at få sin mens gang på gang også selvom det "kun" er fire måneder.... Fire måneder er lang tid når man har tanker om baby i hovedet... Og ts kan jo ikke gøre for at i har prøvet i 2år+

Det er helt normalt at man begynder at spørge omkring sig når det er at man prøver...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.