:'(.. Hvorfor er det ikke lykkes endnu??:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
16 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Anonym trådstarter

Nu har manden og mig prøvet at lave baby i 4mdr uden at det har lykkes en eneste gang og det gør det heller ikke lettere når veninderne  fik deres i den første forsøg..  Jeg har det så dårligt over det, har mistet lysten til alt og vil bare væk men føler at jeg ikke kan går nogen steder.. Jeg har heller ikke nogen at snakke med om det da jeg har det dårligt over at det ikke lykkes især når alle venindene har været meget heldig med deres første forsøg 

Hvor langtid tog det jer før i fik jeres ønske barn?

Ps: Der skal lige nævnes at jeg IKKE har været på piller i over 6-7år, og på det tidspunkt var det kun under 6mdr som midle imod urenhud.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

EnGodMor

Tag det roligt søde det er helt normalt at man ikke bliver gravid så hurtig, det er kun de " heldige " det sker for så hurtigt

Der kan sagens gå op til et år, før der kommer et resultat ud af det...

Du skal bare søré for og ikke tænke for meget over det, og bare være glad, jo mere positiv du er jo bedre.....hvis man er ked af det og negativ KAN det påvirke det at man så ikke lige bliver gravid så hurtig

Det er normail der kan gå et år eller mere før i ser et resultat

Anmeld

31. januar 2012

katrineoerum

Ja jeg vil også sige ro på. Det kan jo være at i bare ikke lige har ramt den dag du har æggeløsning. Første gang med mig to det tre mdr. men anden gang gik der halv andet år og det var klart fordi vi ikke var ivrige nok hvis man kan sige det. Tredje gang var det ikke planlagt så det var en overraskelse :-)

Anmeld

31. januar 2012

LR85

Muligvis fordi du tænker for meget på det, hvilket jeg godt kan forstå. 

Men 4 måneder er jo også meget normal start. 

Vi prøvede i 10-12 måneder, og først den dag jeg stoppede med a tænke på det (da vi faktisk havde opgivet lidt) skete det. 

Anmeld

31. januar 2012

Gaia

4 mdr. Er altså helt normalt. Jo mere du stresser over det jo længere tid kan der gå. Prøv sex hver anden dag måske din æl ligger tættere på fØrste mens dag end du tror. Så når mens slutter så sex i løs . Nå ja p- pillerne har ingen indflydelse overhovedet. 

Anmeld

31. januar 2012

MissTas

Anonym skriver:

Nu har manden og mig prøvet at lave baby i 4mdr uden at det har lykkes en eneste gang og det gør det heller ikke lettere når veninderne  fik deres i den første forsøg..  Jeg har det så dårligt over det, har mistet lysten til alt og vil bare væk men føler at jeg ikke kan går nogen steder.. Jeg har heller ikke nogen at snakke med om det da jeg har det dårligt over at det ikke lykkes især når alle venindene har været meget heldig med deres første forsøg 

Ps: Der skal lige nævnes at jeg IKKE har været på piller i over 6-7år, og på det tidspunkt var det kun under 6mdr som midle imod urenhud.. 

vil også sige at det er ganske normalt.. Nogle er et par ekstra måneder om det end andre og det kan man desværre ikke ændrer på. MEN det betyder ikke at i ikke kan lave børn, for det er jeg da sikker på i kan.. Nogle skal bare bruge 7 mrd, andre 2 mrd og nogle flere år.

Når alt kommer til alt, så er jeg sikker på at i nok skal få jeres ønske baby en ting der er vigtigt er, at man ikke tænker vildt meget over projekt baby, men i stedet nyder hinanden og dyrker sex for hinandens skyld og ikke for babyens.. er sikker på det nok snart skal lykkedes men forstår udemærket også godt din frustration, men jo mere frustreret og utålmodig du bliver, jo længere tid kan der gå, så prøv at slappe af

Anmeld

31. januar 2012

Muffinmus

Du har jo reelt set kun givet din krop 4 sølle chancer for at lave en drømme baby....det er sørme ikke ret meget. Du føler det som 4 mdr, men for din krop er det jo kun 4 små chancer med måske 20-25 % reeel chance for hver ÆL....

Så at dine veninder har gjort det i første forsøg er baremeget heldigt, det er langt fra de fleste der oplever det.

Vores første forsøg tog 14 mdr..og endte med død baby og udskrabning. Og derefter brugte vi 2 år på at få endnu en positiv test. Så jo, ens drømme baby kan sagtens tage lang tid uden at der er noget galt med en:-)

De andre graviditeter er kommet efter 4 mdr, 1 mdr og halvanden. Så jeg har oplevet at det tog flere år eller kun få mdr, det er simpelthen ikke til at sige hvorfor det lige er sådan.

Anmeld

31. januar 2012

come2

Anonym skriver:

øhh vi har prøvet i 1½ år uden held.

Så tag det roligt

Anmeld

31. januar 2012

--BabyMus--

Anonym skriver:

Vi ventede 13 måneder på en positiv test første gang, nu kører vi på 5 måned med forsøget på at lave en positiv test til andet barn

Håber det snart lykkes for jer

Anmeld

31. januar 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

øv , men 4 måneder er godt nok ikke lang tid . vi har indtil videre prøvet i 2½ år  og er stadig ikke blevet gravid... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.