Gravid efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

SaraB

MinBabyOscar <3 skriver:

Skal nok  For jer

Taaaaarrk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Den kommende far

SaraB skriver:

Ja, det var bestemt ikke sjovt! Er ked af I har været igennem det samme.

Ventetiden føles som en eeeeevighed, men det er rart at høre, at de fleste bliver hurtigt gravide igen!

Dengang hun mistede oprettede jeg en lignende tråd som dig. Der fik vi udelukkende svar som alle viste en hrutig tilbagevenden til graviditet.

Anmeld

31. januar 2012

MyLove E

Jeg nåde ikke få min mens før jeg var gravid igen. Desværre blev den heller ikke til noget. Så holdte vi kort pause for ikke at ramme ind i vores brylluppe. så ca 3mdr efter dagen efter vores bryllup, testede jeg positiv. og nu har vi en dejlig dreng på 9mdr..

Så det er bare op på hesten igen... men det er meget hårdt. Knus

Anmeld

31. januar 2012

FruHolm <3

SaraB skriver:

Taaaaarrk!

Anmeld

31. januar 2012

SaraB

Den kommende far skriver:

Dengang hun mistede oprettede jeg en lignende tråd som dig. Der fik vi udelukkende svar som alle viste en hrutig tilbagevenden til graviditet.

Ååååh, det glæder mig! TAK!

Anmeld

31. januar 2012

SaraB

Tauf skriver:

Jeg nåde ikke få min mens før jeg var gravid igen. Desværre blev den heller ikke til noget. Så holdte vi kort pause for ikke at ramme ind i vores brylluppe. så ca 3mdr efter dagen efter vores bryllup, testede jeg positiv. og nu har vi en dejlig dreng på 9mdr..

Så det er bare op på hesten igen... men det er meget hårdt. Knus

Okay, det må ha' været hårdt at miste to gange i træk.

Men dejligt at høre, at det KUNNE lade sig gøre både 1. og 2. gang, og især at han blev hængende 3. gang.

Ja, vi må bare se hvad der sker, men det er rart med alle de positive historier!

Anmeld

31. januar 2012

SaraB

Andre erfaringer?

Anmeld

31. januar 2012

Kris89

er ked af at høre om jeres tab  

vi mistede 20. juni og her 7 mdr. senere er min mens lige kommet.... så ikke kun solstrålehistorier desværre..

håber heldet er med jer hurtigt.

Anmeld

31. januar 2012

l.kjoeller

SaraB skriver:

DGodaften piger.

Jeg havde desværre en SA d. 12 i denne måned (uge 7).
Æw, det var en forfærdelig oplevelse - som jeg ved mange af Jer desværre også har været igennem.

Men hvor hurtigt blev i gravide igen?

På forhånd tak for Jeres svar.

Øv det var synd for jer. Det tog os halvandet år men skyldes min kærestes sæd fandt vi ud af. Håber hurtigt lykken smiler til jer

Anmeld

31. januar 2012

SaraB

l.kjoeller skriver:

Øv det var synd for jer. Det tog os halvandet år men skyldes min kærestes sæd fandt vi ud af. Håber hurtigt lykken smiler til jer

Tuuuusind tak!  Tror heldigvis ikke det er et problem, da jeg blev gravid efter 3 måneder, men man ved selvfølgelig aldrig.

Tak for dit svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.