Gravid efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.694 visninger
30 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

SaraB

Godaften piger.

Jeg havde desværre en SA d. 12 i denne måned (uge 7).
Æw, det var en forfærdelig oplevelse - som jeg ved mange af Jer desværre også har været igennem.

Men hvor hurtigt blev i gravide igen?

På forhånd tak for Jeres svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

FruHolm <3

SaraB skriver:

Godaften piger.

Æw, det var en forfærdelig oplevelse - som jeg ved mange af Jer desværre også har været igennem.

hej , er ked af du havde en SA , nå men for at svare på dit spørgsmål, havde jeg en SA også i uge 7 , 15 marts 2010, og præcis en måned efter d 15 april 2010 positiv test og 26dec 2010 kom min søn til verden, så det kan sagtens ske hurtigt

til jer

Anmeld

31. januar 2012

SaraB

MinBabyOscar <3 skriver:

hej , er ked af du havde en SA , nå men for at svare på dit spørgsmål, havde jeg en SA også i uge 7 , 15 marts 2010, og præcis en måned efter d 15 april 2010 positiv test og 26dec 2010 kom min søn til verden, så det kan sagtens ske hurtigt

til jer

Tusind tak!

Ja, det er lige det jeg håber på. Jeg har nemlig også hørt, at det skulle være nemmere at blive gravid igen, når man lige har været.

Anmeld

31. januar 2012

Nadia&Daniel

SaraB skriver:

Godaften piger.

Første lige et  

Jeg havde en SA den 19 dec. 2009 (8+3).. Jeg fik så min mens i januar, og i starten af Februar blev jeg gravid igen.. Og har i dag, den dejligeste datter

Anmeld

31. januar 2012

FruHolm <3

SaraB skriver:

Tusind tak!

Ja, det er lige det jeg håber på. Jeg har nemlig også hørt, at det skulle være nemmere at blive gravid igen, når man lige har været.

Det fik jeg også at vide på sygehuset, fordi kroppen lige har produceret hormoner er det meget nemmere for den og gøre det kort tid efter  

Anmeld

31. januar 2012

SaraB

MinBabyOscar <3 skriver:

Det fik jeg også at vide på sygehuset, fordi kroppen lige har produceret hormoner er det meget nemmere for den og gøre det kort tid efter  

Håber det også gør sig gældende her!

Anmeld

31. januar 2012

SaraB

Nadia&Daniel skriver:

Første lige et  

Jeg havde en SA den 19 dec. 2009 (8+3).. Jeg fik så min mens i januar, og i starten af Februar blev jeg gravid igen.. Og har i dag, den dejligeste datter

Mange tak, og tilbage!

Fantastisk! Det er dejligt at høre! Så passer det vidst meget godt med den teori!

Anmeld

31. januar 2012

Den kommende far

SaraB skriver:

Godaften piger.

Det er så forfærdeligt at få en SA når det er ønskebarnet man har i maven. 

Min kæreste fik sidste år i januar måned en SA i 12 uge 

Men heldigvis var hun 4 måneder senere gravid igen

tiden kan føles så lang og frustrende imellem de to graviditeter men når først der igen er testet positivt er det som om at tiden man ventede i er pist væk og egentlig ikke føltes så slem.

Anmeld

31. januar 2012

FruHolm <3

SaraB skriver:

Håber det også gør sig gældende her!

Skal nok  For jer

Anmeld

31. januar 2012

SaraB

Den kommende far skriver:

Det er så forfærdeligt at få en SA når det er ønskebarnet man har i maven. 

Min kæreste fik sidste år i januar måned en SA i 12 uge 

Men heldigvis var hun 4 måneder senere gravid igen

tiden kan føles så lang og frustrende imellem de to graviditeter men når først der igen er testet positivt er det som om at tiden man ventede i er pist væk og egentlig ikke føltes så slem.

Ja, det var bestemt ikke sjovt! Er ked af I har været igennem det samme.

Ventetiden føles som en eeeeevighed, men det er rart at høre, at de fleste bliver hurtigt gravide igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.