Kay skriver:
hvornår er det "ok" at vise maven frem??
som man kan se på mit mavebilled er det gået utroligt stærkt for min mave der bare vokser og vokser...
chefen, kollegaer og børnenes forældre ved jeg er gravid (arbejder i en vuggestue) og ja alle vi kender ved det...
skal til nf i morgen... men har ikke kunne skjule maven længe... jeg forsøger stadig... med tunikaer osv.
men hvornår har i/ vil i begynde at vise maven fram i strammere t-shirts/bluser...
selvom min mave er større end forventet nu... sys jeg bare jeg ser tyk ud... og er også klar over meget af det er luft... og at grunden til den er blevet så stor... er fordi den har været stor en gang før...
Jeg har prøvet at skjule maven med løse bluser, men da jeg så fortalte arbejdet idag at jeg var gravid sagde chefen bare at det vidste hun godt, for hun havde kunne se maven... En anden kollega sagde for en uge en uge siden ca, da jeg fortalte hende det, at hun godt nok også mente at min mave var blevet lidt større.. og brysterne hehe...
Så tror bare man skal vise det frem, man kan åbenbart ikke altid skjule det selvom man prøver... Og nu her efter NF kan du da sagtens vise den frem 
Anmeld