hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

JH12

Du skal bare vise maven frem, når du er klar og har lyst

Min mave begyndte først at se gravid ud, efter uge 16, så tror først jeg begyndte at vide den frem der.. Men havde jeg set gravid ud før, havde jeg bestemt gjord det før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

lycly

Åh der gik længe før jeg rigtigt viste maven frem. Men mest fordi jeg ikke havde noget at vise frem! Først efter uge 25 lignede jeg så småt en der var gravid, og ikke bare småtyk på maven. Så indtil da, gad jeg ikke gå i stramme bluser. Heldigvis arbejder jeg i føtex hvor man går med skjorter som sidder løst. Så det var rart!

Anmeld

30. januar 2012

Kay

Joyce skriver:

Min mave begyndte først at se gravid ud, efter uge 16, så tror først jeg begyndte at vide den frem der.. Men havde jeg set gravid ud før, havde jeg bestemt gjord det før

tror jeg laver en tråd i morgen med mavebilled... og smidder dig et link... sammen med de andre der har skrevet her... så må i skrive om i syntes jeg ser tyk eller gravid ud

Anmeld

30. januar 2012

Nattøs

Jeg føler mig tyk, havde lidt så pænt tabt mig 8 kg i starten af graviteten og nu..... ja føler mig bare så stor... men det er KUN maven for vægten siger at jeg kun har taget 100 gram på siden uge 9 og er 15 uger henne lige nu. 16 på torsdag man kan heldigvis tydelig se at jeg er gravid.. men mange kan ikke se det for jeg skifter i tøj... i morgen skal jeg ud og købe gravitet tøj.. mangler flere varme løse bukser..

Anmeld

31. januar 2012

Kay

så kom der billed ind

https://www.baby.dk/debat/158463pi1/uge-14/130.aspx

Anmeld

31. januar 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

Syns da du skal fejre en veloverstået nf i morgen med et mavebilled så vi kan se baby hulen

lidt at bedømme ud fra

Anmeld

31. januar 2012

Kay

Caroline86 skriver:

kodeordet i den sætning: DU føler

nogle vokser bare mega hurtigt Jeg kunne så absolut ikke skjule min mave da jeg var 12 uger henne.. selvom jeg havde tabt mig! Vis den frem når du har lyst... det er jo din mave

et lille billed at bedøme ud fra...

Anmeld

31. januar 2012

Masig

Kay skriver:

hvornår er det "ok" at vise maven frem??

som man kan se på mit mavebilled er det gået utroligt stærkt for min mave der bare vokser og vokser...

chefen, kollegaer og børnenes forældre ved jeg er gravid (arbejder i en vuggestue) og ja alle vi kender ved det...

skal til nf i morgen... men har ikke kunne skjule maven længe... jeg forsøger stadig... med tunikaer osv.

men hvornår har i/ vil i begynde at vise maven fram i strammere t-shirts/bluser...

selvom min mave er større end forventet nu... sys jeg bare jeg ser tyk ud... og er også klar over meget af det er luft... og at grunden til den er blevet så stor... er fordi den har været stor en gang før...

Jeg har prøvet at skjule maven med løse bluser, men da jeg så fortalte arbejdet idag at jeg var gravid sagde chefen bare at det vidste hun godt, for hun havde kunne se maven... En anden kollega sagde for en uge en uge siden ca, da jeg fortalte hende det, at hun godt nok også mente at min mave var blevet lidt større.. og brysterne hehe...

Så tror bare man skal vise det frem, man kan åbenbart ikke altid skjule det selvom man prøver... Og nu her efter NF kan du da sagtens vise den frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.