13+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.714 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. januar 2012

Kay

ja var til nf i dag og blev rykket lidt... er nu 13+0

ihh hvor tiden flyver og maven vokser...

står lige og nusser med hunden der syntes det var underligt at mor stillede sig lige der så tidligt om mornen og fik taget billed

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Caroline86

suk, hvor du stråler du ser bare HAMMER godt ud og hvor skal den da stuttes løs med?! hvad venter du på?

(jeg kan i øvrigt ikke følge dig i det med at du ser tyk og ikke gravid ud, men vi har jo ofte et lidt anderledes syn på os selv end andre har, og sikker specielt når nu du har tabt dig så meget )

Anmeld

31. januar 2012

Masig

Kay skriver:

ja var til nf i dag og blev rykket lidt... er nu 13+0

ihh hvor tiden flyver og maven vokser...

står lige og nusser med hunden der syntes det var underligt at mor stillede sig lige der så tidligt om mornen og fik taget billed

Så fint altså... Synes nu egentlig godt du lige kunne have taget hunden med på billedet også hehe...

Synes da bare du skal vise maven stolt frem...

Anmeld

31. januar 2012

AnnaK89

Taget udgangspunkt i din anden tråd

Jeg havde også svært ved at finde ud af hvornår jeg kunne vise min mave, uden bare at se tyk ud. Og det kunne jeg omkring uge 11. Er selv 2. gangsgravid og det går VILDT hurtigt denne gang - men før uge 11, synes jeg egentlig bare den lignede sådan en "flomme" og var ikke pæn at vise 

Det er svært at afgøre om du selv skal vise, for det kommer jo an på hvad du føler for 

Jeg kan da godt se, at din mave er vokset lidt, i forhold til på de andre billeder, men det afhænger jo helt om du selv synes den ser gravid ud.

Anmeld

31. januar 2012

Kay

Caroline86 skriver:

suk, hvor du stråler du ser bare HAMMER godt ud og hvor skal den da stuttes løs med?! hvad venter du på?

(jeg kan i øvrigt ikke følge dig i det med at du ser tyk og ikke gravid ud, men vi har jo ofte et lidt anderledes syn på os selv end andre har, og sikker specielt når nu du har tabt dig så meget )

tror også det er det der gør det... men er godt begynt at kunne se det...

Anmeld

31. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Så fint altså... Synes nu egentlig godt du lige kunne have taget hunden med på billedet også hehe...

Synes da bare du skal vise maven stolt frem...

det var kæresten der tog billed og hun var ikke med... har ikke skåret hende frem... troede han ville tage et hvor hun var med

Anmeld

31. januar 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Taget udgangspunkt i din anden tråd

Jeg havde også svært ved at finde ud af hvornår jeg kunne vise min mave, uden bare at se tyk ud. Og det kunne jeg omkring uge 11. Er selv 2. gangsgravid og det går VILDT hurtigt denne gang - men før uge 11, synes jeg egentlig bare den lignede sådan en "flomme" og var ikke pæn at vise 

Det er svært at afgøre om du selv skal vise, for det kommer jo an på hvad du føler for 

Jeg kan da godt se, at din mave er vokset lidt, i forhold til på de andre billeder, men det afhænger jo helt om du selv synes den ser gravid ud.

ja... jeg tror jeg skal bearbejde mig selv lidt... men det har også hjulpet at se den lille der inde... og ligesom overbevise mig selv om at det jo er en gravid mave og ikke en fed mave

Anmeld

31. januar 2012

Masig

Kay skriver:

det var kæresten der tog billed og hun var ikke med... har ikke skåret hende frem... troede han ville tage et hvor hun var med

Hvad er det for en hund?

Anmeld

31. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Hvad er det for en hund?

en rotweiler/formel 1'er

Anmeld

31. januar 2012

AnnaK89

Kay skriver:

ja... jeg tror jeg skal bearbejde mig selv lidt... men det har også hjulpet at se den lille der inde... og ligesom overbevise mig selv om at det jo er en gravid mave og ikke en fed mave

Det tror jeg også du skal - for du er jo gravid 

Nogen gange når jeg sidder i en bestemt stilling, så synes jeg også bare at jeg ser tyk ud, men det er jeg jo ikke på den måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.