hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.178 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar 2012

Kay

hvornår er det "ok" at vise maven frem??

som man kan se på mit mavebilled er det gået utroligt stærkt for min mave der bare vokser og vokser...

chefen, kollegaer og børnenes forældre ved jeg er gravid (arbejder i en vuggestue) og ja alle vi kender ved det...

skal til nf i morgen... men har ikke kunne skjule maven længe... jeg forsøger stadig... med tunikaer osv.

men hvornår har i/ vil i begynde at vise maven fram i strammere t-shirts/bluser...

selvom min mave er større end forventet nu... sys jeg bare jeg ser tyk ud... og er også klar over meget af det er luft... og at grunden til den er blevet så stor... er fordi den har været stor en gang før...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

som man kan se på mit mavebilled er det gået utroligt stærkt for min mave der bare vokser og vokser...

chefen, kollegaer og børnenes forældre ved jeg er gravid (arbejder i en vuggestue) og ja alle vi kender ved det...

skal til nf i morgen... men har ikke kunne skjule maven længe... jeg forsøger stadig... med tunikaer osv.

men hvornår har i/ vil i begynde at vise maven fram i strammere t-shirts/bluser...

selvom min mave er større end forventet nu... sys jeg bare jeg ser tyk ud... og er også klar over meget af det er luft... og at grunden til den er blevet så stor... er fordi den har været stor en gang før...

Syns da du skal fejre en veloverstået nf i morgen med et mavebilled så vi kan se baby hulen

Anmeld

30. januar 2012

Caroline86

du viser den frem så snart du har lyst, smukke

du STRÅLER jo, så jeg tror ikke der er nogen der er i tvivl om at det er en babybule når først du strutter løs med den

Anmeld

30. januar 2012

Giraffen

Kay skriver:

jeg gik i stramt tøj hele tiden - men man kunne også først så småt se jeg blev tykkere efter NF

Men mange troede i et par måneder at jeg bare tog på/var tyk (havde lige startet et sidefag så der var mange der ikke kendte mig) - men jeg var sådan set ligeglad - jeg vidste det jo selv og der var også en del der vidste det (dem jeg snakkede med)

Anmeld

30. januar 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

Syns da du skal fejre en veloverstået nf i morgen med et mavebilled så vi kan se baby hulen

det er en aftale... sætter billed ind af maven i morgen

Anmeld

30. januar 2012

Kay

Caroline86 skriver:

du viser den frem så snart du har lyst, smukke

du STRÅLER jo, så jeg tror ikke der er nogen der er i tvivl om at det er en babybule når først du strutter løs med den

nej... men alligevel...  føler lidt at folk der ved hvor langt eller retter kort jeg er hende kigger lidt underligt på mig nogle dage hvis min bluse ikke er "stor nok"

Anmeld

30. januar 2012

Kay

Giraffen skriver:

jeg gik i stramt tøj hele tiden - men man kunne også først så småt se jeg blev tykkere efter NF

Men mange troede i et par måneder at jeg bare tog på/var tyk (havde lige startet et sidefag så der var mange der ikke kendte mig) - men jeg var sådan set ligeglad - jeg vidste det jo selv og der var også en del der vidste det (dem jeg snakkede med)

tror også det er fordi jeg har været tyk... har tabt 35 kg. så det er lidt svært for mig at se den mave jeg har nu som smuk... for den ser bare tyk ud...

Anmeld

30. januar 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

det er en aftale... sætter billed ind af maven i morgen

glæder jeg mig til at se.

Anmeld

30. januar 2012

Caroline86

Kay skriver:

nej... men alligevel...  føler lidt at folk der ved hvor langt eller retter kort jeg er hende kigger lidt underligt på mig nogle dage hvis min bluse ikke er "stor nok"

kodeordet i den sætning: DU føler

nogle vokser bare mega hurtigt Jeg kunne så absolut ikke skjule min mave da jeg var 12 uger henne.. selvom jeg havde tabt mig! Vis den frem når du har lyst... det er jo din mave

Anmeld

30. januar 2012

Kay

Caroline86 skriver:

kodeordet i den sætning: DU føler

nogle vokser bare mega hurtigt Jeg kunne så absolut ikke skjule min mave da jeg var 12 uger henne.. selvom jeg havde tabt mig! Vis den frem når du har lyst... det er jo din mave

ja det er jo rigtigt... det er jo min mave og de andre kan blande sig uden om...

og ved godt man ikke kan sammenligne maver... men har en kollega der er 2 uger længere end mig... og hende kan man intet se på endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.