Min læge har aldrig tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

tinasmor

Ej hvor er det bare for dårligt. Specielt taget i betragtning af din historie. Jeg ville ikke tage nej for et nej og ville troppe op og bede om en forklaring. Min svigerinde kom nogle dage for sent og der var baby så stor at de ikke længere kunne måle nakkefolden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Guldimaven

Din læge kan ringe direkte ind til scannings stedet, og få dig hurtigt igennem, hvis han/hun vurderer at det er nødvendigt.  Det gjorde min, og jeg fik tid, dagen efter lægebesøget.

Anmeld

30. januar 2012

Mussen2

Jeg har ikke læst hele tråden, men vil blot opfordrer dig til at skifte læge. Det gjorde jeg selv mens jeg var gravid ogen af årsagerne var at de aldrig havde tid, når jeg en sjælden gang var syg.

Når man får barn duer det bare ikke.min nye læge har altid tid, jeg kan næsten altid få tid samme dag! Hvis det er mit barn stårde på pinde. Det er virkelig en tryghed 

Et sidespring, men en opfordring

Anmeld

30. januar 2012

Rosengreen

Guldimaven skriver:

Din læge kan ringe direkte ind til scannings stedet, og få dig hurtigt igennem, hvis han/hun vurderer at det er nødvendigt.  Det gjorde min, og jeg fik tid, dagen efter lægebesøget.

Dejligt at høre! Min læge plejer at være god til at sætte gang i tingene   Jeg er mere fortrøstningsfuld overfor de svar jeg har fået i dag, så jeg skal nok nå det 

Anmeld

30. januar 2012

Rosengreen

Mussen2 skriver:

Jeg har ikke læst hele tråden, men vil blot opfordrer dig til at skifte læge. Det gjorde jeg selv mens jeg var gravid ogen af årsagerne var at de aldrig havde tid, når jeg en sjælden gang var syg.

Når man får barn duer det bare ikke.min nye læge har altid tid, jeg kan næsten altid få tid samme dag! Hvis det er mit barn stårde på pinde. Det er virkelig en tryghed 

Et sidespring, men en opfordring

Jeg skiftede læge et år efter jeg fik min datter, fordi min gamle læge overså hendes ægge-allergi på trods af at jeg kimede hende ned hver gang der var noget!  

Nu har jeg endelig fået en god læge som min datter også kan lide, så vil helst ikke skifte igen.

Anmeld

30. januar 2012

Rosengreen

tinasmor skriver:

Ej hvor er det bare for dårligt. Specielt taget i betragtning af din historie. Jeg ville ikke tage nej for et nej og ville troppe op og bede om en forklaring. Min svigerinde kom nogle dage for sent og der var baby så stor at de ikke længere kunne måle nakkefolden.

Tror ikke det hjælper noget at troppe op. Til scanningen 10+5 var der intet der tydet på at der skulle være noget galt. Og når man kan lave NF indtil 13+6, så er jeg fortrøstningsfuld over at jeg nok skal nå det 

Anmeld

30. januar 2012

Mor-til-asta-09

Rosengreen skriver:

Har verdens bedste læge, men er ved at være træt af ventetider! 

Jeg blev sendt til tryghed/terminbestemmelses-scanning da vi ikke vidste hvor langt jeg var henne. Det viste sig så at jeg allerede var 10+5, så ringede selvfølgelig hurtigt til lægen så jeg kunne få lavet tid til vandrejournal og blodprøver til doubletest. Men hun havde ikke tid før mandag i næste uge, hvor jeg så vil være 12+2. Er bare bange for det er for sent i forhold til doubletest og NF  Der bliver heller ikke bestilt tid til NF før vi har lavet vandrejournal. Nogen der ved hvor sent man kan få lavet NF/doubletest?

Jeg nævnte overfor lægesekræteren, at jeg var bange for det var for sent. Men hun sagde bare at der ikke var tid før, og så måtte jeg have ringet før. -Ringede en time efter tryghedsscanning!!!

-Rosengreen 

Tag og ring til lægen imellem 8-9, så du kan snakke med lægen selv istedet for en lægesekretær.. det havde jeg gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.