Min læge har aldrig tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Rosengreen

M (: skriver:

Hvis ens egen læge ikke vil/har tid til at se en, mener jeg man gerne må ringe til et andet lægehus end ens eget.. Men er ikke 100% sikker..

Jeg prøvede det engang da min datter var syg, men der ville de ikke se hende hun var tilknyttet en anden læge  Havde nemlig også hørt det, men det må være i specielle situationer. 

Vil også helst lave vandrejournal med min egen læge. Så nu håber jeg det hele kan nåes alligevel, som de andre skriver det måske kan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Kløver

Rosengreen skriver:

det

Ja, så må min læge få sat skub i tingene  Tak for svaret 

Tror jeg bestemt også han vil, og du kan jo evt ringe i telefontiden i morgen, hvor lægen kan vurdere om han vil give dig akut tid fredag, eller måske ringe allerede i morgen, og bestille tid til nakkefold, eller lignende. Håber du får hurtig tid til nf

Anmeld

30. januar 2012

An&Jo

bare rolig, det kan du sagtens nå..

blodprøven kan du sågar få taget efter NF hvis det går helt galt, så får du selvfølgelig bare ikke svar med det samme.. og NF skal du bare have lavet inden du er 13+6..

Kan godt forstå det er træls at din læge aldrig har tid, men det har jeg os været ude for før, her har vores læge så heldigvis ikke droppet telefontiden, så her er det muligt at få akuttiderne..

Anmeld

30. januar 2012

Masig

Rosengreen skriver:

Så sent? Jamen så kan det jo være jeg godt kan nå det, når jeg skal til læge 12+2  Tro mig, jeg snakkede med STORE ord, men hun var ikke til at snakke med! 

Da jeg var gravid udenfor livmoderen i oktobermåned, og begyndte at bløde kunne jeg også først få en tid 2 uger senere!!  Forstår ikke altid deres prioritering! (Gik dengang til vagtlægen i stedet)

Ej, en useriøs læge/lægesekretær... Synes da helt ærligt du skal skifte, sådan en læge kan man da ikke bruge til noget... Det hastede jo lissom rimelig meget det du oplevede.. Sådan et fjols, ja undskyld, men det gad jeg goddt nok ikke finde mig i...

Anmeld

30. januar 2012

FogL

Rosengreen skriver:

Telefontiden mellem 8 og 9 er ikke længere "åben" hos min læge. Her skal man aftale telefontid med sekretæren, som så får lægen til at ringe en op. Men måske man skulle prøve om jeg får lov at snakke med lægen  Men nu skriver et par af de andre at man kan lave NF indtil 13+6, så måske jeg godt kan nå det alligevel

Tja, Jeg ville ikke løbe risikoen.. Har ikke selv fået NF, og er godt træt af det.. 

Anmeld

30. januar 2012

Zeus

Masig skriver:

Ej, en useriøs læge/lægesekretær... Synes da helt ærligt du skal skifte, sådan en læge kan man da ikke bruge til noget... Det hastede jo lissom rimelig meget det du oplevede.. Sådan et fjols, ja undskyld, men det gad jeg goddt nok ikke finde mig i...

Sådan en lægesekretær var der også nede hos min kærestes læger.. Tror hun fik en opsang da der kom en ny læge i huset, for siden har hun snakket pænt

Anmeld

30. januar 2012

Masig

Zeus skriver:

Sådan en lægesekretær var der også nede hos min kærestes læger.. Tror hun fik en opsang da der kom en ny læge i huset, for siden har hun snakket pænt

Det er da træls at de skal være sådan.... Spader!!

Anmeld

30. januar 2012

Rosengreen

An&Jo skriver:

bare rolig, det kan du sagtens nå..

blodprøven kan du sågar få taget efter NF hvis det går helt galt, så får du selvfølgelig bare ikke svar med det samme.. og NF skal du bare have lavet inden du er 13+6..

Kan godt forstå det er træls at din læge aldrig har tid, men det har jeg os været ude for før, her har vores læge så heldigvis ikke droppet telefontiden, så her er det muligt at få akuttiderne..

Jeg regner med at nå det inden 13+6  Min læge plejer at være god til at sætte skub i tingene 

Anmeld

30. januar 2012

Rosengreen

Zeus skriver:

Min læge var absolut heller ikke helt tilfreds med at jeg først fik en tid 14 dage senere, dengang jeg var gravid uden for livmoderen! Desværre har det bare ikke ændret sig 

Anmeld

30. januar 2012

Zeus

Rosengreen skriver:

Min læge var absolut heller ikke helt tilfreds med at jeg først fik en tid 14 dage senere, dengang jeg var gravid uden for livmoderen! Desværre har det bare ikke ændret sig 

Det er utroligt altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.