Har du/har du haft en bolleven? Og synes du det er okay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Anonym

ja har haft en bolleven, vi stoppede b-venskabet da vi fik kærester og det har fungeret fint, er stadig venner efter en del år.

DER HAR ALDRIG VÆRET PROBLEMER og kæresten er informeret om vores fortid og har det fint med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

B&J

Ja det har jeg haft i den periode jeg gik på ungdomsskole og lidt der efter men så flytte jeg et sted og han flyttede helt ned i landet ja så var det slut

Anmeld

31. januar 2012

Nadia Foged

jeg har personligt meget blandede holdninger til den slags, for nogle mennesker fungere den slags fint., og jeg skal da ikke udelukke det kunne gå for mig, når det så er sagt er det ikke noget jeg gerne vil prøve.Har simpelthen ikke det behov . Når jeg er single som nu kan jeg sagtens undvære sex. Dyrker ikke sex med en fyr jeg ikke kan se mig selv sammen med men der er vi jo gudskelov så forskellige :-) men dem der gør det skal være hjertens velkomne :-)

Så længe begge parter ved det bare er det :-)

Anmeld

31. januar 2012

Sara_S

Jeg har svaret andet.... Jeg kan ikke se noget galt i det, men jeg kunne personligt ikke holde det ud.

For det første kan jeg bare ikke dyrke sex med en person som ikke har "kæreste-potentiale" for mig  og for det andet er jeg MEGET jaloux! 

Anmeld

31. januar 2012

Maja88

Ja jeg har haft en gennem en 2 år på gymnasiet...

han gav mig simpelthen det min krop ville have.. og vi er bare vildt gode sammen seksuelt..

stoppede med det, da jeg mødte min mand...

men der er dog ingen som kan gøre mig så tændt som min tidligere bolleven kan..stadig den dag i dag,,,, men så må man jo bare smile til hinanden for man ved godt hvad den anden tænker,,,

Anmeld

31. januar 2012

GønskE

isabellamor skriver:

jeg stemte andet.. fordi at der ikke var en der hed.. JA og jeg syntes det er helt i orden..

altså hvis man er single og fyren er single, så ser jeg ikke noget galt i at hygge lidt ind imellem hvor der ikke nødvendigvis behøver komme et forhold ud af det i sidste ende.. 

og jeg har da været i nogle gode "bolleven" forhold,, hvor det bare var sex.. og ikke mere end det.

og hvor der ikke var nogen der blev kede eller sure eller noget.. 

Bruger lige dit svar, da jeg har samme holdning og været i det samme - kyssede dog også andre i byen, hvilket han også gjorde uden det var et problem, - og stoppede fordi jeg fik interesse i min nuværende kæreste

Anmeld

3. februar 2012

Pige2009

mariamiss6 skriver:

Der er plads til anonyme besvarelser

Ja, jeg har en bolleven. 

Det startede egentlig med vi bare underholdt hinanden, for almindelig selskabs skyld, og så blev vi glade for hinanden og forsøgte os som kærester. 

Kæresteriet gik dog kun i kort tid, så var vi enige om det var noget værre rod, og vi endte så med kun at være bollevenner, af den simple grund at vi er skide gode sammen på den måde.

Jeg synes det er rart at have sådan en ven, fordi man kan dyrke sex med en der kender dig lige så godt, som hvis du havde en kæreste.
Men når der så ikke lige er plads til en kæreste nu og her, eller man bare ikke kan finde en man synes er det værd, så er det rart nok med en bolleven. Synes jeg...

jeg kan ikke se der skulle være noget galt i at have en bolleven. For med en fast bolleven, er man næsten lige så sikker som med en fast kæreste, rent helbredsmæssigt, og det synes jeg da er en nok så vigtig faktor.

Desuden er det jo rigtig fint at have en fast god ven synes jeg. For oftest e rman jo ikke bollevenner med en man ikke også kan snakke med og have almindeligt venskab med. Jeg kunne i hvert fald ikke selv have en bolleven, som jeg ikke også ville kunne have et almindeligt sex-løst venskab til....

Friends with benefits siger de på engelsk, og det synes jeg faktisk er utroligt rammende 

Man skal bare huske at vurdere, om man kan finde ud af at holde et sådant forhold til reelt kun sex. For i grunden kan man jo ikke fornægte hinanden at søge en kæreste ud over, så man måske ender med at må afbryde sex-forholdet, til fordel for et mere seriøst forhold til en 3. part.

Jeg hører tit om folk som ender i et stort jalouxi drama, fordi de mener de har lige så meget eneret på en bolleven, som man synes at have til en kæreste. Og det synes jeg nu ikke rigtigt man kan forlange... 

Ja, til begge spørgsmål. Synes det er en fantastisk ordning

Anmeld

8. februar 2012

Anonym

Inden jeg fik min daværende kæreste har jeg haft en bolleven.. Ham havde jeg on/off i 2 år..

Og det var da det fedeste sex. Og man kunne bare skrive til hinanden i weekenden. Byen osv...

Men så skulle han til Kosovo som sergant. Og der opdagede jeg at jeg var blevet forelsket i ham. Men da han så endelig kom hjem startede bolle forholdet op igen..

Og holdt ca ½ år.. Og så kunne jeg ikke mere...  Men vi kan sagtens snakke sammen hvis vi ses .. Absolut.. Og ellers havde jeg en anden fyr 2 år on/off før ham her.. Men det duede ikke.. Han blev forelsket i mig, og jeg gad ham bare ikke.. Så man kan sige jeg har oplevet begge veje.. Men kan kun sige ja til det

DYRK da endelig noget uforpligtet sex hvis du har lyst 

Anmeld

9. februar 2012

Anonym

Jeg har svaret Ja - til begge.

Det er en skøn ordning, hvis man kan finde ud af det.

Har prøvet det, hvor det gik helt galt. Det var det værste i verden, for han var en hamrende god ven, og knaldgod sex. Men pludselig, efter 8 måneder, stod han dér - med alle sine følelser, og så måtte jeg pænt fortælle ham at jeg ikke havde følelser for ham. Det kostede et venskab, og det kan jeg jo godt følge ham i.

Jeg havde også en anden bolleven, og det var en fremragende ordning. Som han selv sagde: "Hvis ikke det var fordi det var dig, så ville jeg sq nok blive forelsket i dig" - vi havde kendt hinanden siden vi var 10, og det var et "fuldemandsuheld" der startede det hele. Vi kom, ved et frygteligt uheld, til at knalde til en fest da vi var 17/18 og dagen efter ringede han, og sagde at det da egentlig havde været sjovt og skulle vi ikke fortsætte med det?

Jeg sagde pænt ja tak, for han var og er stadig røvlækker, og jeg havde ingen interesse i ham som kæreste. Vi havde den ordning on/off i over 3 år, og det var fantastisk sex - tænker tilbage på den tid med glæde, også nu hvor jeg har været sammen med min mand i 5 år.

Vi er i øvrigt stadig fine venner.

Det blev langt - men kort sagt: Hurra for bollevenner!

Anmeld

8. april 2012

KittyCatta

Jeg har haft en bolleven og jeg synes det er helt okay.

Det hele startede med at vi arbejdede sammen (og gør det stadig også). Jeg synes han så vildt sød ud, og tilføjede ham på facebook som ven. Der gik et par dage og så lå der en besked fra ham. Vi skrev frem og tilbage og han inviterede mig ud. Vi havde en fantastisk aften, hvor der ikke skete mere end kys og nussen. Men efterfølgende skred det frem og vi havde sex ca. 3-4 gange om ugen. Utrolig dejligt med en fyr som ham. Han fik mig til at elske sex, og tilfredsstillede mig som bare pokker.

Men jeg kunne jo godt mærke følelserne vælte frem i mig, og han det samme. Dog bare ikke på samme tidspunkter, altid. Men vi fik snakket ud om det, og blev enige om bare at give det lidt tid.

Men følelserne blev ved med at være eksplosive, fra begge sider af, og det gik mere eller mindre over i et kæresteforhold. Vi blev dog enige om at stoppe det på grund af arbejdet. Det var den mest latterlige baggrund for et brud, vi begge har været igennem. Men det var nødvendigt - vi kunne ikke arbejde op og ned af hinanden 9 timer om dagen og være totalt stoneface.

Jeg fik en ny kæreste efter et par måneder og det holdt i omkring 2 års tid, blev forlovede og besluttede os for at prøve at få børn. Så gik det i opløsning.

Nu er xxx (kan ikke sige bolleven uden at grine) og jeg så begyndt at date hinanden igen. Følelserne for hinanden gik aldrig væk og jeg tror virkelig på det denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.