Hejsa.. 
- Har svaret ja til begge dele..
Da jeg var 18 eller 19.. Så brugte jeg netdating rigtig meget. Bare for hyggens skyld og fik en masse fede samtaler ud af det og rigtig gode bekendtskaber.
Men pludselig en dag dukkede der den her mand op.. Som skrev en af de mest interessante breve længe og hooooold nu op hvor var han bare LÆKKER! 

Vi skrev sammen en hel eftermiddag og så endte vi faktisk med at mødes om aftenen.. Han var 10 år ældre end mig, var dansk, men boede i Tyskland. og arbejde tilfældigvis på et kontor i Kolding den dag. Hvor jeg bor. og ja, det var sgu så hyggeligt. Virkelig hyggeligt.
Han havde taget lækker vin med og vi snakkede hele natten. Den første nat. og intet andet. Men det udviklede sig til at hver gang han var i Kolding og hvis jeg havde tid og 'lysten'
Så kom han forbi..
Det er det bedste sex jeg til dags dato har fået og tænker tit tilbage, fordi det var så fedt.
Han behandlede mig som en prinsesse når vi var sammen og aldrig havde jeg snakket så godt med en som ham.
Det varede i over et halvt år, hvor vi var afsted på 4-5 hotelophold og blive forkælet og forkælede hinanden.
Jeg synes det er helt top iorden!
Hvorfor skulle man ikke kunne gøre det. Det er jo mega rart og ingen forpligtelser over hovedet.
MEN.. Det skal jo så lige siges at vi på et tidspunkt godt kunne mærke at det var ved at være slut med alt det sjove. Fordi jeg efter en forlænget weekend med ham, mærkede at jeg næsten ikke kunne give slip på ham. Var selvfølgelig ung. Men han var bare så fantastisk og desværre fandt jeg så ud af at han havde det på samme måde. Selvom det tog ham en evighed at indrømme det.
Jeg skrev nemlig til ham en aften (prøvede først at ringe, men han tog den ikke) Men skrev at jeg synes det var bedst hvis vi ikke så hinanden mere, da jeg virkelig var ved at blive meget glad for ham og at jeg uden mærket godt vidste at det var ikke det han ledte efter nu, så om han ikke var enig i at vi sluttede her.
Hvad jeg så ikke vidste af, var at min telefon løb tør for strøm ret hurtigt efter og jeg fik besøg af en rigtig god kammerat til hygge med film og bunker af guf.
1½ time senere ringer det på min dør. Der stod han så. !!
Fordi jeg ikke havde svaret ham da han ringede tilbage måtte han bare se mig.. Fordi han ikke kunne klare tanken om at det var slut med vores dejlige timer og som han sagde Tine, jeg er jo hamrende forelsket i dig. Han stod i gangen og hørte så at min kammerat var inde i stuen. og så kunne han ikke komme hurtigt nok ud af døren. Men jeg løb selvfølgelig efter ham.
Han var ked af det, jeg var ked af det. Fordi denne fantastiske mand, som bare var 10 år ældre end mig og boede i Tyskland, var kørt fra Tyskland for at sige at han havde det på samme måde. Men vi vidste godt begge to, at det nok aldrig ville gå, fordi vi var meget forskellige steder i vores liv.
Og det endte med at han kyssede mig inderligt og sagde tak for alt den dejlige tid vi havde sammen og at jeg måtte passe godt på mig selv.
FUCK det var hårdt. Da han kørte! Jeg tudede og tudede.
Det kan jo desværre ende ud i at man kan blive glade for hinanden og så er det ikke skide nemt.
Jeg følte i lang tid bagefter jeg manglede min højre arm. og hvorfor kunne jeg ikke bare have ignoreret de følelser. Men det var jo fornuftigt nok og fortryder ikke beslutningen i dag.
Har set ham 2-3 gange siden over en kop kaffe og et enkelt knald, fordi jeg simpelthen bare måtte have ham bare 1 gang til.
Men det var så sundt for mig! jeg lærte utrolig meget om mig selv og han lærte mig utrolig meget om alting.
Kæft, det blev da vidst liiiiiige i overkanten langt. Undskyld
Det hele kom bare lige til mig igen.